Sota Perintöosasta

Anonyymi-ap

Selvittäkää nyt sisarukset ja teidän lapsenne, oletteko jo saaneet perintöosuutenne tilasta. Sen jälkeen teitä odottaa paljon isompi perintö.

00

33

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki vanha rähjäiset talot maaseudulta kannattaa lahjoittaa seurakunnille. Niistä kun ei jää perintönä muuta kuin perintövero, mutta kukaan ei niitä osta juuri mihinkään hintaan.

• Anonyymi

Mitään uutta valtakirjaa ei ois tarvittu, vanha riittää. Tila on nyt Taivaassa, rahat sisaruksille tulee 10 vuorokauden kuluttua. Isompi perintö tulee viimeistään kesäkuussa, edellyttä kyllä että luovutte saatanan palvonnasta, uskovainen ei tartte olla, suotavaa kylläkin.

00

• Anonyymi

Tietenkin siinä tapauksessa että tuntuu siltä että sukulaiset, jopa omat lapset ovat hankalia ihmisiä ja seurakunnassa on viihtynyt, niin voi olla jopa oikein jättää lapset ja muut sukulaiset niin vähälle perinnölle kuin se on mahdollista ja loput seurakunnalle jossa on viihtynyt ja jonka haluaa menestyvän myös jatkossa.

• Anonyymi

meinasitteko te myydä tilan väärentämällä papereita................. saatananpalvelijat ei sitä isompaa perintöä saa.

• Anonyymi

Tila on nyt minulla, perintöosuudet tulee osakkaille heti, kun pankki on kunnossa.

00

• Anonyymi

Nythän ihmiset testamenttavat jo valtioille vanhoja rähjäisiä taloja maaseudulta. Perilliset luopuvat siinä tapauksessa perinnöistä ja vanha talo jää valtion riesaksi. Valtion perimä omaisuuden määrä on lisääntynyt. Tavallaan sekin menee osin kirkoille kun valtio avustaa niitä jos sen talon saa jotenkin muutettua rahaksi.

Nythän suunnitellaan perintöveron poistoa. Se hieman muuttaa tilannetta kun siitä rähjäisestä talosta maaseudulla ei mene perintöveroa. Veroa kyllä menee sitten luovutusvoittoverona jos se myy asumatta siinä itse. Kun perintövero poistuu, niin silloin kannattaa periä vain rahaa, siitä ei synnyt valtiolle mitään tilitettävää jos perintövero poistuu.

• Anonyymi

Pankki varasti perinnönjakoon tarkoitetut rahat itselleen.

00

• Anonyymi

Te olette tainneet pitkässä juoksussa perintöosuutenne jo saaneet, kertokaa rehellisesti,

00

• Anonyymi

Ovatko Pajula ja Niskala rehellisiä?

00

• Anonyymi

Rahat pitäisi tulla tileille kahden viikon sisällä, jos mitään epäselvyyksiä ei ilmene.

00

• Anonyymi

Osa on ilmeisesti perintöosan jo saanut, vai olenko väärässä...

00

• Anonyymi

Pitääkö Osuuspankin tilit.....

00

• Anonyymi

onko helluntaikantturoita päässyt sukuun....

• Anonyymi

tai somalirenttuja, siis rikollista klaania...

• Anonyymi

Perintöosuuksien verran ja ylikin ovat kaikki sisarukset saaneet rahaa, tämä asia on selvä. Alustava arvio on, että isompi perintö tulee toukokuun lopulla, sen suuruus riippuu sisarusten käytöksestä.

00

• Anonyymi

Perintöosuutenne olette saaneet ja tila on nyt minun, pulinat pois.

00

• Anonyymi

Yrittäkää olla kunnolla sisarukset, jos aiotte jotain isommasta perinnöstä saada, muuten ette saa mitään.

00

• Anonyymi

Minä kuulin pankista K**** .että sulla on minun rahoja..............lieneekö totta?

Jos on, niin maksa niistä sisaruksille osuutensa, Taivaassa tila on jo minun nimissä.

00

• Anonyymi

😆 vanhoillisjehovantodistus.

• Anonyymi

Käyttekö te sisarukset täällä koskaan?

00

• Anonyymi

Onko teillä epäselvyyksiä perintöosuuksissa, soittakaa pankille ja kysykää. Minä olen käynyt pankissa , minulle he eivät kerro mitään, ilmeisesti Pajula on pöllinyt rahat itselleen. Tila on minun nimissä kiinteistörekisterissä.

00

• Anonyymi

Olkaa nyt sisarukset kunnolla, niin saatte ison perinnön mahdollisesti jo huhtikuussa, uskovainen ei tartte olla, mutta kunnollinen. Kannatta kyllä tehdä parannus, on illan varjot tosi pitkällä.

00

• Anonyymi

Ha***, kuulin pankilta, siis OKO:lta, että sinä olet saanut 500 000 euroa rahaa tilaan liittyen jaettavaksi sisarusten lapsille, jaa siitä summasta sisarusten perintöosuus.

00

• Anonyymi

Kysy A*** kunnasta tai K iinteistörekisteristä , tila on meidän yhtiön, kysely on maksullinen :)

00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy A*** kunnasta tai K iinteistörekisteristä , tila on meidän yhtiön, kysely on maksullinen :)

00

Ei kukaan oo niin viisas kuin keski-ikäinen nainen....

00

• Anonyymi

J****, minä kuulin OKO:lta, että sinä olet saanut minun rahoja 200 000 euroa, jos se on totta, niin jaa siitä sisaruksille heidän perintöosuutensa.

00

• Anonyymi

Hakkuut siirtyy ensi syksylle.

00

• Anonyymi

Perintöosuudet tulee ehkä toukokuussa, koeaika kestää huhtikuun puoliväliin, summat riippuu teidän käytöksestä.

00

• Anonyymi

ei kai te tämän vainotun sukulaiset yritä tappaa häntä, vai mitä viki?..................rahan takia

charlotta

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe