Lempeydestä?
Miksi pidät
15
347
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee kotoisa olo.
- Anonyymi
Onko minussa samaa kuin jossain läheisessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaltaan. Sinussa on kuitenkin paljon muutakin, uutta ja toisenlaista. Tuoreutta.
Sivusta.
- Anonyymi
Omituinen kysymys. Useimmat normaalit ihmiset pitää lempeydestä.
- Anonyymi
Noin se on.
- Anonyymi
Kuka ei pitäisi lempeydestä? No ehkä jo pershäiriöinen.
- Anonyymi
Se on naisellinen piirre, piirre, jota arvostan. Olen kokenut kovia, ja siksi odotan ymmärtävää ja lempeää kohtaamista. Lempeys, johon kuuluu huolehtiva suhtautuminen, kuuluu rakkauteen.
Siksi. 💕💚💛💗💕 - Anonyymi
Peruskysymyksiä, joita lapsettomat yleensä kysyvät perheelliseltä on se, onko suhde, suhteet, vanhemmuus itse nuoruus muuttanut jotenkin. Itsenäisen elämän alussa. Tuskin kukaan, jonka elämässä tapahtuu niinkin iso muutos kuin uuden perheenjäsenen saaminen voi vastata että mikään ei ole muuttunut. Vaikka lapsi on kasvatettava, myös lapsi kasvattaa ja yksi isoimmista asioista miten se muuttaa ajatusta tai on muuttunut on luonnollinen läheisyyden tarjoaminen. Taidat olla tyttö, joka ei ollut tottunut minkäänlaiseen halailuun ja melkein pelkäsi tilanteita, missä joku halusi halata. Taputteli selkään vaivaantuneena eikä oikein ymmärtänyt mistä halaamisessa oli kysymys, sillä ei ollut tottunut siihen.
Olen ihastellut nuoren kykyä pyytää luonnollisesti läheisyyttä ehkä oppinut siinä myös itse. Läheisyys voi silti olla vaikea juttu, vaikka halaukset ja pusut olisikin helposti toteutettavissa.
https://youtu.be/Q2IJ3HprRZ8?si=iqAIrUhy3cCEYb5M - Anonyymi
Näen kärsimystä kovuudessa.
- Anonyymi
Sydämensä pehmeyttä voi tarjota vähän etäämpääkin, jos avautumisen tai ymmärryksen tilaan ei yhdessä päästä. Ei se haittaa. Et ole vastuussa toisten sydänten haavoista ja niiden eheytymisestä, mutta omiasi voit hoitaa. Kutsu sinä omaa sydäntäsi pehmeyteen, ota sinä vastuu siitä mitä tarvitset silloin, kun kohtaat kuoren toisen sydämen ympärillä, tai kun omasi alkaa puskea esiin. Kovuus on haava, meistä jokaisella, ja pehmeys on siihen lääke.
- Anonyymi
Muista. Täällä on myös ihmisiä, elämään pettyneitä, elämän alussa ja senioreita.
Älä pelästy pienestä.
https://youtube.com/shorts/BU9twjXlPL4?si=5uAZbltKbR_LQQ7F 🙃
- Anonyymi
Elämän ihanuus, tänään vapaapäivä.
Eilen tuulessa ja tuiskussa lumikenkäkävelyä, metsä hieman suojasi. Päivän pyhitys meni korvapuustien leivontaan, lohkoperunat & nakit, Aakkoset choco- pussi tarttui myös käteen.
https://youtu.be/ZZ0ZhTb5QBg?si=EgqG_c0PmCLPChUA - Anonyymi
Ei pelkkää hymyä ja joojoota. Voi tulla fiilis että sehän on sellasta hymyilyä ja paijaamista. Toki onkin, hankalien juttujen lakaisua maton alle.
No way, oisko parempi lujasti lempeä, tough love itsekunnioitus. Monesti sitä vaatii itseltä paljon sen suhteen millaset tunteet ja ajatukset ovat oikeita.
"No, mullahan on kaikki hyvin, en saisi tuntea tyhjyyttä tai tyytymättömyyttä."
"No, mähän saan tästä asiasta niin paljon, mun pitäisi tuntea ( vain ) kiitollisuutta."
Rakkaudellinen, kypsä tai henkinen ihminen on jo ohittanut tälläset tunteet. Se kertoo elämänkokemuksesta. Mut hei, heikoilla hetkillä vois olla mutkia suoristava biisi mikä vie eteenpäin, saa hymyilemään ja luottamaan ja uskomaan itseensä enemmän.
Marilyn Monroe on oma juttuni mut eipä ole yhtään sen huonompi Tina Turnerkaan.
https://youtu.be/sfKjbGnHVWo?si=rI8Amvnu8cJbrWno 🎶
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838