Matkan suunnittelua.

Anonyymi-ap

Siitä on nyt rapiat sellaiset kolmisen vuotta kun tuli perheen kanssa viimeksi piipahdettua.
Ei syynä köyhyys, vaan että on tullut investoitua vaimolle osamaksuvolvo, maksettu läävän loppuvelka ja olen ollut nakitettuna kesälomalla ja viikonloppuisin, öisinkin.
On kertyny kassalippaaseen sen verran kiiltävää, että nyt tadaa.
Lippaalle olen kaivertanut salaisen säilytyspaikan kivijalkaan.
Lomasuunnitelma alkaa olemaan finaalissa, melkein kaikki facta on kirjattu.
Triptrapista olen valikoinut jokaiselle päivälle ravintolan, varannut pöydät ja tulostanu ruokalistat, ruokia en ole vielä tilannut koska lapsille on vaikea päättää mitä kulloinkin syövat.
Ne päivät kun kiipeilemme vesiliukumäkeen, niin syömme hampurilaisia.
On päätetty myös mitä nähtävyyksiä käydään tsiikaamassa, koska se on helppoa sen johdosta, että ne on niin lähellä, että on jo perillä kun lähtee.
Auto on jo vuokrattu ja maksettu, samoin omakotitalo, jonka pihalla on grilli.

Viimeaikoina on pistäny pohdintaan tuo lentäminen, että miten sitä lentokonetta ohjataan, sehän ei ole ihan simppeli juttu, vaikka ei olekaan rakettitiedettä.
Sehän täytyy hoksata oikein, ei ole kyse siitä kuten autoilla, että nokkaa ohjataan menosuuntaan, vaan lentokoneessahana koneen perää ohjataan vastakkaiseen suuntaan kuin mihin suuntaan nokan tahtoo kääntyä.
Sama juttu kun ohjataan ylöspäin, niin silloinhan perä ei osoita ylöspäin, vaan alaspäin.
Täytyyhän puikoissa olevan tietää nämä perusasiat.

Olenkin opiskellut aiheesta kaiken mahdollisen, lukenut pilottien kertomuksia iltalehdestä ja katsonut lukuisia juutuupeja, sieltä ilmenee että jopa naiset osaa ohjata ja jopa toiset kuuluu kymppikerhoon.

Minullekin se oli yllätys miten paljon lennetään käsipelillä ja se on todella hyvä asia sillä lentäjien täytyy osata lentää ja on mahtava ammatti heillä ja ammattitaito.
Tässä kaksi nuorta naista tuo Boeing 757-200 koneen käsipelillä alas.
https://www.youtube.com/shorts/f2aoWrEYyI8

Osaatteko kertoa miksi he tekevät niin, vaikka koneessa on autopilot?

Voitte kuvailla omin sanoin, kuvailkaa pyydän, olen niin kiinnostunut.

laiffila

laiffila

11

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekakäyttö ei sovi sinulle, Pasanen. Ei se varmaan sovi kellekään.

• Anonyymi

Voin vakuuttaa, factaa on, että aloittaja on Pasanen.

• Anonyymi

Pasanen oli teon tehdessään alentuvasti syyntakeeton.

• Anonyymi

Hyvä aloitus, asiallinen, kiitos aloittajalle, taitolaji.

Nyt ei ole varmuudella asialla Numba eikä Senssu, vaan kertakaikkisen hauska ihminen.

Tätä lisää toivon.

• Anonyymi

Älä viitsi Pasanen. Kun se näyttää Pasaselta, kävelee kuin Pasanen ja ääntelee kuin Pasanen,
        se on silloin Pasanen. Mene nukkumaan.

• Anonyymi

Olen tuossa ajatellut aloitustani ja päätin sitä hieman päivittää.

Aikaa on kulunut ja paljon vettä virrannut Vantaanjoessa, myös muutoksia meidän raxiperheessä.

Raxitytär sai ajokortin mutta en voinut hälle autoa hankkia kun hankin sellaisen roiskeläppäiselle, joten tytär ei enää pyydä minulta kainosti siideriä eikä ole ilmaissut halukkuuttaan enää kiipeillä minun kanssani vesiliukumäkiin.

Raxipoikanikin on ottanut etäisemmän kannan minuun kun ei saanut mopoautoa, vaan ainoastaan kausilipun bussimatkailuun.

Roiskeläppäisellä alkaa oleen pinna piukeessa kun minä joudun olemaan alati nakitettuna niska limassa.

Mua itseäni harmittaa suunnattomasti se, että mun kihlattuni joka on myös mun paras kaveri, facekaveri, ei oo vieläkään esittänyt mulle tällä meidän Pattayan rakkaiden matkailupalstalla kaikkien lukijoiden nähtäväksi kutsua meidän raxiperheelle saapua kahden viikon täysylläpitolomalle Thaimaan Eedeniin.

Mulla alkaa kans oleen eväät loppu, kun en kykene todisteelliseen totuuteen että asuisin Vantaalla messuläävässä, koska messualueella ei ole karjakeittiötä josta tämänkin kommenttini toimitan 5 g matkamokkulani avustamana.

Sitä odotellessa, että joskus saan fyffee sivuplakkariin, että edes yksin pääsen paratiisiin, kun viimepiipahduksesta on nyt jo 4 vuotta eikä toivoa tulevana suvenakaan.

Laiffila

Laiffila

• Anonyymi

Kateus vie kalatkin järvestä, sanotaan, mutta Possolta se on vienyt järjen, työkyvyn, terveyde, rahat sekä vaimon. Kaikki aika kuluu kadehtiessa.

• Anonyymi

Niin, ei ole helppoa kun Posso Possonen on mulle kateellinen.

Se on kateellinen mun raxikakaroille ja roiskeläppäisen volvolle, ja sille että mä oon insinööri.

Laiffila

Laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei ole helppoa kun Posso Possonen on mulle kateellinen.

Se on kateellinen mun raxikakaroille ja roiskeläppäisen volvolle, ja sille että mä oon insinööri.

Laiffila

Laiffila

Kuten todettua, Posso "Petkunterä" Possolainen kadehtii vaikka sinulla olisi kiinteä paska housussa. Hän kun ei usko ettei se ole vetelää kuten hänellä, ennenkuin näkee todisteet.

• Anonyymi

Kateus on ainoa aito tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten todettua, Posso "Petkunterä" Possolainen kadehtii vaikka sinulla olisi kiinteä paska housussa. Hän kun ei usko ettei se ole vetelää kuten hänellä, ennenkuin näkee todisteet.

Niin, ei ole helppoa tämä elämä kun Posso kadehtii mua kaikesta, sen takia olen joutunut nyt tilanteeseen että ajattelen Possoa yötä päivää, arjet pyhät, aina 24/7.

Kiitos sinulle myötätunnosta ja vertaistuesta.

Laiffila

Laiffila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      127
      1032
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe