Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimoisesti.
Olet paljon ajatuksissani
26
1582
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikenlaista tapahtuu ajatuksissa. Olen ollut hänen kanssa hyvin usein ;D
- AnonyymiUUSI
Samoin 😘
- AnonyymiUUSI
Haluan vähän liikaa ja se ei taida olla hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vähän liikaa ja se ei taida olla hyvä juttu
Se on parempi kuin hyvä 😘
- AnonyymiUUSI
Tunteet ei saa ottaa ylivaltaa. Mun kohdalla tais järki voittaa. Onneksi.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko että olet saanut järjen jo mukaan 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että olet saanut järjen jo mukaan 🤔
Tunnehömppä ei kannata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnehömppä ei kannata
Mitä ne tunteet muute o
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnehömppä ei kannata
Et nähtävästi ole vielä oikeaa rakkautta tuntenutkaan. Sitä ei mikään järki käske.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnehömppä ei kannata
Paitsi et koko elämä on rakennettu tunteiden varaan. Ihminen käyttää älyään vain yrittäessään ymmärtää tai jäsentää tai luokitella tätä elämää, siinä kovinkaan hyvin onnistumatta. Esim. rakkaus on sellaista tunnetta, ettet sitä älyllä pysty mitenkään ymmärtämään ja analysoimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et nähtävästi ole vielä oikeaa rakkautta tuntenutkaan. Sitä ei mikään järki käske.
Järjen käyttö on sallittua ja toivottua ihan kaikessa, sillä tunteet tulee ja menee. Pakko laittaa jäitä hattuun tai muuten käy huonosti. En ole ikinä ollut näin rakastunut, mut kun kyse on ykssuuntaisesta rakkaudesta niin mun itseäni suojellakseni tehtävä ajatuksen tasolla hitsisti hommia. Ja loppujen lopuksi en voi kuin rukoilla että aika tekee tehtävänsä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi et koko elämä on rakennettu tunteiden varaan. Ihminen käyttää älyään vain yrittäessään ymmärtää tai jäsentää tai luokitella tätä elämää, siinä kovinkaan hyvin onnistumatta. Esim. rakkaus on sellaista tunnetta, ettet sitä älyllä pysty mitenkään ymmärtämään ja analysoimaan.
Jotkut on tunne- jotkut järki -ihmisiä. Noin yleensä ottaen.
- AnonyymiUUSI
En muista uniani tänään, mutta kaikennäköisiä tapahtunut tosiaan ajatuksissa.🙃
- AnonyymiUUSI
JoO. Ei sinua kiinnosta jaksa tämmöistä pelleilyä!!
- AnonyymiUUSI
Joo niin ei kun se ei johda mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin ei kun se ei johda mihinkään.
Tarpeeksi kun satelee niin ei vaan jaksa ottaa enää ketään tosissaan. Tunneasioissa varsinkaan. Parempi kun ei tunne ketään muut voivat esittää tuntevansa toki minut. Mitään eivät tiedä…vielä.
- AnonyymiUUSI
Voisin peesata tätä ja sanoa, että vaikka en voi muistaa ystävän- tai syntymäpäivänä, niin ajattelen silti sinua. En voi muistaa, koska en tiedä, koetko minusta tai yhteydenotosta iloa tai toivoisitko.
- AnonyymiUUSI
Ajattele ite
- AnonyymiUUSI
Rakastan aidosti. Mutta jos ruokin ajatuksia, jotka johtaisivat vain kaaokseen, en usko , että siinä olisi mitään järkeä. Joskus pitää vaan ottaa järkikulta käteen. En unohda ikinä tätä tunne kokemusta tätä rakkautta ja kuinka se meinaa hukuttaa kaiken alleen. Mut ihmisellä myös tahto, jota kuuluu käyttää. Jos ja kun tämä rakkaus on yksipuolista, minkäs teet.
- AnonyymiUUSI
Tunteeko nää kaikki skitsofrenikot tosiaan saman Anonyymin vai onko näillä skitsoilla kaikilla oma Anonyymi ikävöinnin kohde?
- AnonyymiUUSI
Olet nyt ihan hakoteillä.
Kukaan ei tunne "anonyymia". Kukin kirjoittaa juuri se oma kaivattu mielessään. - AnonyymiUUSI
Kyllä sinä varsin hyvin tiedät, että tämä on palstaguben monologia ja mikäli et, niin se vasta huolta herättäisi
- AnonyymiUUSI
Toi oli kumma kommentti. Ja jos ihminen ajattelee noin pelkääkö hän itse oman mielenterveytensä puolesta
- AnonyymiUUSI
No toistenko osalta tätä pitäisi miettiä? Olet saletisti mies ja hiukan itsekeskeisen oloinen sellainen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Mut oli miten oli. Kaikki tämä elämää vain. Rikasta, vaikka raastavaa välillä . Olen kuitenkin pohjimmiltaan onnellinen ja se on tärkeintä ❤️
- AnonyymiUUSI
Nettiin spämmääminen omista toiveista kirjoittaminen nyt on sama kuin Saharan hiekkaan kirjoittais.
Useampa meitistä yksinäisyyttä potevista tuntoo piston syvämessään; on järjestämättömiä toiveita tässä asiassa.
Ite olen jo vanha mies ja lähivuosina siirryn ukkospilven laidalle siihen joukkoon, ketä tänne tänään tunkoo.
Pimein vuodenaika on taas eletty ja ketterästi pompsahdamme muutaman kuukauden päästä taas lyhenevään vuorokauden valoisaan aikaan.
Niin että yritetään sitkistellä.
Eteläisellä pallonpuoliskolla huomisaamuna aurinko nousoo myöhemmin kuin tänään nousi. Pimpelipompeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni9113152- 2532907
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras781892MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai681708Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo251540Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1621461- 2051105
Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p651042Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor229992- 92944