Olet paljon ajatuksissani

Anonyymi-ap

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimoisesti.

26

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaikenlaista tapahtuu ajatuksissa. Olen ollut hänen kanssa hyvin usein ;D

• Anonyymi
        UUSI

Samoin 😘

• Anonyymi
        UUSI

Haluan vähän liikaa ja se ei taida olla hyvä juttu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan vähän liikaa ja se ei taida olla hyvä juttu

Se on parempi kuin hyvä 😘

• Anonyymi
      UUSI

Tunteet ei saa ottaa ylivaltaa. Mun kohdalla tais järki voittaa. Onneksi.

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko että olet saanut järjen jo mukaan 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että olet saanut järjen jo mukaan 🤔

Tunnehömppä ei kannata

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnehömppä ei kannata

Mitä ne tunteet muute o

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnehömppä ei kannata

Et nähtävästi ole vielä oikeaa rakkautta tuntenutkaan. Sitä ei mikään järki käske.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnehömppä ei kannata

Paitsi et koko elämä on rakennettu tunteiden varaan. Ihminen käyttää älyään vain yrittäessään ymmärtää tai jäsentää tai luokitella tätä elämää, siinä kovinkaan hyvin onnistumatta. Esim. rakkaus on sellaista tunnetta, ettet sitä älyllä pysty mitenkään ymmärtämään ja analysoimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et nähtävästi ole vielä oikeaa rakkautta tuntenutkaan. Sitä ei mikään järki käske.

Järjen käyttö on sallittua ja toivottua ihan kaikessa, sillä tunteet tulee ja menee. Pakko laittaa jäitä hattuun tai muuten käy huonosti. En ole ikinä ollut näin rakastunut, mut kun kyse on ykssuuntaisesta rakkaudesta niin mun itseäni suojellakseni tehtävä ajatuksen tasolla hitsisti hommia. Ja loppujen lopuksi en voi kuin rukoilla että aika tekee tehtävänsä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi et koko elämä on rakennettu tunteiden varaan. Ihminen käyttää älyään vain yrittäessään ymmärtää tai jäsentää tai luokitella tätä elämää, siinä kovinkaan hyvin onnistumatta. Esim. rakkaus on sellaista tunnetta, ettet sitä älyllä pysty mitenkään ymmärtämään ja analysoimaan.

Jotkut on tunne- jotkut järki -ihmisiä. Noin yleensä ottaen.

• Anonyymi
      UUSI

En muista uniani tänään, mutta kaikennäköisiä tapahtunut tosiaan ajatuksissa.🙃

• Anonyymi
      UUSI

JoO. Ei sinua kiinnosta jaksa tämmöistä pelleilyä!!

• Anonyymi
        UUSI

Joo niin ei kun se ei johda mihinkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin ei kun se ei johda mihinkään.

Tarpeeksi kun satelee niin ei vaan jaksa ottaa enää ketään tosissaan. Tunneasioissa varsinkaan. Parempi kun ei tunne ketään muut voivat esittää tuntevansa toki minut. Mitään eivät tiedä…vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Voisin peesata tätä ja sanoa, että vaikka en voi muistaa ystävän- tai syntymäpäivänä, niin ajattelen silti sinua. En voi muistaa, koska en tiedä, koetko minusta tai yhteydenotosta iloa tai toivoisitko.

• Anonyymi
      UUSI

Ajattele ite

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan aidosti. Mutta jos ruokin ajatuksia, jotka johtaisivat vain kaaokseen, en usko , että siinä olisi mitään järkeä. Joskus pitää vaan ottaa järkikulta käteen. En unohda ikinä tätä tunne kokemusta tätä rakkautta ja kuinka se meinaa hukuttaa kaiken alleen. Mut ihmisellä myös tahto, jota kuuluu käyttää. Jos ja kun tämä rakkaus on yksipuolista, minkäs teet.

• Anonyymi
      UUSI

Tunteeko nää kaikki skitsofrenikot tosiaan saman Anonyymin vai onko näillä skitsoilla kaikilla oma Anonyymi ikävöinnin kohde?

• Anonyymi
        UUSI

Olet nyt ihan hakoteillä.

Kukaan ei tunne "anonyymia". Kukin kirjoittaa juuri se oma kaivattu mielessään.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sinä varsin hyvin tiedät, että tämä on palstaguben monologia ja mikäli et, niin se vasta huolta herättäisi

• Anonyymi
      UUSI

Toi oli kumma kommentti. Ja jos ihminen ajattelee noin pelkääkö hän itse oman mielenterveytensä puolesta

• Anonyymi
        UUSI

No toistenko osalta tätä pitäisi miettiä? Olet saletisti mies ja hiukan itsekeskeisen oloinen sellainen. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Mut oli miten oli. Kaikki tämä elämää vain. Rikasta, vaikka raastavaa välillä . Olen kuitenkin pohjimmiltaan onnellinen ja se on tärkeintä ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Nettiin spämmääminen omista toiveista kirjoittaminen nyt on sama kuin Saharan hiekkaan kirjoittais.
      Useampa meitistä yksinäisyyttä potevista tuntoo piston syvämessään; on järjestämättömiä toiveita tässä asiassa.

Ite olen jo vanha mies ja lähivuosina siirryn ukkospilven laidalle siihen joukkoon, ketä tänne tänään tunkoo.

Pimein vuodenaika on taas eletty ja ketterästi pompsahdamme muutaman kuukauden päästä taas lyhenevään vuorokauden valoisaan aikaan.
      Niin että yritetään sitkistellä.

Eteläisellä pallonpuoliskolla huomisaamuna aurinko nousoo myöhemmin kuin tänään nousi. Pimpelipompeli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      91
      13152
    2. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      253
      2907
    3. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
      Miten mies isketään?
      78
      1892
    4. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1708
    5. Olet paljon ajatuksissani

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo
      Ikävä
      25
      1540
    6. Salametsästys käräjille tänään

Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o
      Lapinlahti
      162
      1461
    7. Martina ja joku hevosmies

Tästä liikkui jotain puheita, kuka mitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1105
    8. Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan

En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p
      Ikävä
      65
      1042
    9. Joko on aika varattu?

Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor
      Sinkut
      229
      992
    10. Naurahdin niille

sun gotler säärille. :D olet jo hohtosi menettänyt vanha nainen. m-n
      Ikävä
      92
      944
    Aihe