Juna jyskyttää.

Anonyymi-ap

Maitojuna nimittäin, kela kun ilmoitti että kela eläkkeiden maksu ulkomaille lopetetaan niin johan tuli pasaselle hoppu suomeen.

31

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi tarvitsee köyhiä , sairaita eläkeläisiä takaisin Suomeen !

• Anonyymi

Luin aamulla Ruotsin eläkeläisistä, joita on ylivoimaisesti eniten Ruotsissa. Yksikin muija marisi muutamasta kympistä euroja, kruunut onkin sitten muuta, jota ei enää saa. Kehtasi kuitenkin sanoa, ettei ole ikinä Suomeen veroja maksanut. No, täällä kyllä elätetään runsaalla kädellä "pikku raukkoja", jotka ei ole ikinä veroja Suomeen maksanut, mutta nämä ei edes mainitse veroista halaistua sanaa. No kaikki on suhteellista ja kertoo arvoista.

• Anonyymi

Näinhän siinä pasaselle kävi, 3800 euron eläkkeet on haaveita vain kela rules.

• Anonyymi

Ei tarvi kuponkiruokaloissa syödä jos eläke on 3800 euroa.

• Anonyymi

En ollut kelan asiakas 10 vuoteen, kun asuin thaimaassa, voin vakuuttaa että minulla on varsin hyvä eläke, sinuna olisin huolissasi omistasi, ettet elele 68 vuotiaana perustoimeentulolla.

Nyt tilanne on toinen saan joka kuukausi tulon siirtoja tuhansia euroja, pari ensimmäistä vuotta liki 80.000 euroa vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut kelan asiakas 10 vuoteen, kun asuin thaimaassa, voin vakuuttaa että minulla on varsin hyvä eläke, sinuna olisin huolissasi omistasi, ettet elele 68 vuotiaana perustoimeentulolla.

Nyt tilanne on toinen saan joka kuukausi tulon siirtoja tuhansia euroja, pari ensimmäistä vuotta liki 80.000 euroa vuodessa.

Hahahahehehee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahehehee

onnea vaan yritykseen pärjätä thaimaassa kansan tai ja takuueläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä nämä tulonsiirrot hyödyttää? Saat ilmaista droppia, jotta jaksat raahustaa kohti päivä päivältä lähenevää krematorion uunia. Mahtavaa elämää Simonkylässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kelakorvattujen lääkkeiden kutsuminen "tulon siirroksi" kertoo Pasasen ajatusmaailman omituisuudesta kaiken. Samalla logiikalla voisi kutsua Turunväylää tulonsiirroksi kun Skodalla sitä pitkin päästelee, taikka katuvaloa kun se ilmaiseksi ikkunasta näkyy valaisten öistä Simonkylää.
        Vaimolle varmaankin kertoo tarinaa kuinka valtio maksaa nyt palkkaa lääkkeiden muodosta ja se palkka on kiitos kaikista niistä huikeista töistä ja veroista jotka on aikanaan maksanut.
        Meni vaan seko möläyttämään että työuransa kesti vain kymmenen vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä nämä tulonsiirrot hyödyttää? Saat ilmaista droppia, jotta jaksat raahustaa kohti päivä päivältä lähenevää krematorion uunia. Mahtavaa elämää Simonkylässä!

Ei tuollainen paksuksinen mihinkään uuniin mahdu, ei edes pää uuninluukusta sisään.

• Anonyymi

Tuossa eläkkeiden maksun lopetuksessa ei ole mitään ongelmaa.
      Edullisen Stayaction Pattayan-loman voi viettää Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
      Tarjolla on myös herkullisia ja edullisia aasialaisia makuelämyksiä Asia Street Cooking
      ravintolassa.
      Lauantain lähdöt ovat hintatietoisen matkaajan suosiossa.
      Täältä Simonkylästä on lyhyt siirtymä eksoottisen Pattayan tunnelmiin.
      Kela-eläkkeetkin tulevat tilille kuin Manulle illallinen.

• Anonyymi

Mäni kirjaimet sekasin, Piti titenkin olla Staycation eikä Stayaction.
        Naapuri huomautti ku kävin kesken loman kahvilla Simonkylässä.
        Nytte oon taas lomailemassa lentoasemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäni kirjaimet sekasin, Piti titenkin olla Staycation eikä Stayaction.
        Naapuri huomautti ku kävin kesken loman kahvilla Simonkylässä.
        Nytte oon taas lomailemassa lentoasemalla.

Suomalaiset kadehti ennenvanhaan toistensa matkoja paljon. Silloin kun jengillä ei ollut varaa kuin Kanarialle viikoksi korkeintaan, he pitivät pröystäilynä ja ökyilynä kahden viikon matkaa Välimerelle.
        Monet kadehtii edelleen ja ihan sairaalloisestikin. Olen omilla lomillani saanut kuulla että "kohtahan sulla on loma loppu" ja muistuttelevat tulevasta arjesta tai kuinka ovat puolestani tehneet lumityöt tai hoitaneet muita hommia. Syyllistämistä ja vinoilua.
        Köyhät puhuu ilmaston pilaamisesta kun lentää kaukomaahan. Kaikkein kateellisimmat alkavat vihjailla että siellä kaukomaassa on tehty varmaankin rikoksia tai ainakin saatu tauti.
        Jotkut kyselee ilkikurisesti että "riittikö rahat vai tarviitko lainaksi"

Kun minä lähden lomalle niin en tiedota siitä vuotta aiemmin, kuten jotkut tekevät. En laita someenkaan yleensä kuvia laisinkaan ellei jotakin todella hienoa kuvattavaa ole.

Joskus 15 vuotta sitten oli uutinen kun rivarissa asunut perhe oli pitkään kehuskellut kaikille ja naapureille lähtevänsä etelään kahdeksi viikoksi. Kaikki valmistelut oli hienosti lavastettu ja koetti matkan aika. Matkan puolivälissä heidän kotirivarissaan syttyi tulipalo ja koko rivarin asukkaat evakuoitiin. Sieltä tuli sitten "Korhosten" asunnosta kalpea perhe ulos pyjamissaan seuraamaan tulipaloa, vaikka olivat samaan aikaan Rodoksella.
        Telkkari oli laitettu vaatehuoneeseen ettei valo kajasta ikkunasta.

• Anonyymi

Valtio tavoittelee vuositasolla 36 miljoonan euron säästöjä lakkauttamalla kelaeläkkeet ulkomaille. Keskimäärinhän se kelaeläkkeen osuus ulkomailla asuvalle suomalaiselle oli vain 135 euroa per eläkeläinen.

Toveri Pasanen on hyvä esimerkki siitä miten todellisuudessa tulee käymään tuon säästön kanssa. Sieltä maailmalta tulee maitojunalla kotiin vain sairaat ja köyhät elämään suomalaisen yhteiskunnan varaan. Ihan ensimmäiseksi he rynnistävät sairaalaan ja hammaslääkäriin kalliisiin remontteihin, hoitoihin, lääkitykseen, kuntoutukseen ja terapiaan.
      Tästä koituu valtava lasku suomalaisille veronmaksajille.

Jos kutsumalla kotiin Pasasen kohdalla katsoo yhteiskunta säästävänsä vaikkapa 3000 euroa vuodessa, niin hänen sairaalahoitonsa ja lääkkeensä kustantavat 100.000 euroa vuodessa. Tappio 97.000 euroa vuodessa yhteiskunnalle.

Tämä sama matematiikka on Orpon hallituksen pahin ongelma, eli säästäminen aivan vääristä paikoista. Vielä suuruusluokkaa paljon suurempi ongelma on estää työttömyysturva työttömiltä ja siirtää heidät toimeentulotuen piiriin. Se tulee paljon kalliimmaksi kuin koettaa saada työtön takaisin työelämään työkkärin pakottamana.

• Anonyymi

Voi rakas lahkolainen, minulla ei ole mitään tekemistä kansaneläkkeen kanssa, minä tein thaimaassa päätöksen että olen maksanut maksukykyyni nähden liikaa paikallisesta sairaanhoidosta, oikeastaaan saamatta mitään aikaan, siispä pakkasin kimpsut ja kampsut koneeseen ja lensin vantaalle.

Odottelin kotona vantaalla muutaman päivän että rintakipu kohtaus, tuli soitin ampulanssin, diagnoosi nstemi, ja meilahteen, vasemman sepelvaltimon pallolaajennus, 2x varjoaine kuvaus, minulla oli lääkkeet mukana, ja eng. kielinen toimenpidelista, lääkkeineen mukana, lääkärit kierrolla kertoivat että lääkityksesi on 20-25 vuotta vanhaa, kaikki lääkkeet pois ja uudet tilalle, b-lausunto kelalla korvauksia varten... ja kotiin... kolmen sairaalayön jälkeen.

noin kolmen kuukauden kuluttua tuli kutsu meilanteen uudelleen, varjoaine kuvaus ja pallolaajennus oikeaan sepelvaltimoon, 1. yö sairaalassa ja kotiin...

Sydämensepelvaltioissa ei ollut tukoksia, vaan nstemin aiheutti sepelvaltimo spasmit, jotka jäivät leikkauspöydälle... täysin suomen hoitoprotokollan mukaan, sairaalassa on mennyt aikaa alle viikko, ja lääkärikäyntejä on kaksi... verisuonet on hyvin elastiset, ja niiden kunto en erinomainen.

Nyt tarkastukseen meni uusien lääkkeiden vaikuttavuus, erittäin kallis lääke on vaikuttanut paremmin kuin hyvin, tästä vain aiheutuu veronmaksajille noin 60.000-80.000 euron vuosikulut, ainakin kolmen vuoden ajan, todennäköisesti lopunelämän, lääkkeen patentti menee yli 10 vuoden kuluttua vanhaksi, joten aiheutan todennäköisesti yhteiskunnalle oli miljoonan euron kulut tuon kymmenvuoden aikana, tosin kun lääke on biologinen, se voi olla että sillä on vielä pidempi patentti suoja kuin 10 vuotta, voi olla 25 vuotta.

Kahdella kerralla meikussa laitetiin kävelemään tornitalon portaita ylös niin että ekg laite oli kytkettynä on-line, fysioterapeutti käveli perässä.. viisi kerrosta meni kuten sanoin helposti vaikka oikea sepelvaltimo oli vielä käsittelemättä, testiä ei ole enää tarpeen uusia.

Loppulausunnossa todetaan että olen erinomaisen hyvässä kunnossa, noin 50 vuotiaana... seuraava kontrolli noin 6 kk kuluttua, minulla on vantaankaupungista poiketen ns. omalääkäri, koska diagnoosi on vaikea selkärankareuma, se ostetaan mehiläisestä, HUSin maksusitoumuksella, eli tilaan ajan mehiläiseen kun lääkäriä tarvitsen, vielä pitäisi saada silmälääkäriin husin maksusitoumus, menee varmaan loppukuuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lahkolainen, minulla ei ole mitään tekemistä kansaneläkkeen kanssa, minä tein thaimaassa päätöksen että olen maksanut maksukykyyni nähden liikaa paikallisesta sairaanhoidosta, oikeastaaan saamatta mitään aikaan, siispä pakkasin kimpsut ja kampsut koneeseen ja lensin vantaalle.

Odottelin kotona vantaalla muutaman päivän että rintakipu kohtaus, tuli soitin ampulanssin, diagnoosi nstemi, ja meilahteen, vasemman sepelvaltimon pallolaajennus, 2x varjoaine kuvaus, minulla oli lääkkeet mukana, ja eng. kielinen toimenpidelista, lääkkeineen mukana, lääkärit kierrolla kertoivat että lääkityksesi on 20-25 vuotta vanhaa, kaikki lääkkeet pois ja uudet tilalle, b-lausunto kelalla korvauksia varten... ja kotiin... kolmen sairaalayön jälkeen.

noin kolmen kuukauden kuluttua tuli kutsu meilanteen uudelleen, varjoaine kuvaus ja pallolaajennus oikeaan sepelvaltimoon, 1. yö sairaalassa ja kotiin...

Sydämensepelvaltioissa ei ollut tukoksia, vaan nstemin aiheutti sepelvaltimo spasmit, jotka jäivät leikkauspöydälle... täysin suomen hoitoprotokollan mukaan, sairaalassa on mennyt aikaa alle viikko, ja lääkärikäyntejä on kaksi... verisuonet on hyvin elastiset, ja niiden kunto en erinomainen.

Nyt tarkastukseen meni uusien lääkkeiden vaikuttavuus, erittäin kallis lääke on vaikuttanut paremmin kuin hyvin, tästä vain aiheutuu veronmaksajille noin 60.000-80.000 euron vuosikulut, ainakin kolmen vuoden ajan, todennäköisesti lopunelämän, lääkkeen patentti menee yli 10 vuoden kuluttua vanhaksi, joten aiheutan todennäköisesti yhteiskunnalle oli miljoonan euron kulut tuon kymmenvuoden aikana, tosin kun lääke on biologinen, se voi olla että sillä on vielä pidempi patentti suoja kuin 10 vuotta, voi olla 25 vuotta.

Kahdella kerralla meikussa laitetiin kävelemään tornitalon portaita ylös niin että ekg laite oli kytkettynä on-line, fysioterapeutti käveli perässä.. viisi kerrosta meni kuten sanoin helposti vaikka oikea sepelvaltimo oli vielä käsittelemättä, testiä ei ole enää tarpeen uusia.

Loppulausunnossa todetaan että olen erinomaisen hyvässä kunnossa, noin 50 vuotiaana... seuraava kontrolli noin 6 kk kuluttua, minulla on vantaankaupungista poiketen ns. omalääkäri, koska diagnoosi on vaikea selkärankareuma, se ostetaan mehiläisestä, HUSin maksusitoumuksella, eli tilaan ajan mehiläiseen kun lääkäriä tarvitsen, vielä pitäisi saada silmälääkäriin husin maksusitoumus, menee varmaan loppukuuhun.

Tuolta löytyy tuo https://www.terveyskirjasto.fi/khp00135
        sydäninfarkti ilman ST-nousuja, NSTEMI; sydäninfarkti, jossa suoni ei ole kokonaan tukossa, mutta sydänlihasmerkkiaine (troponiini) on koholla ja EKG:ssa voi olla muutoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta löytyy tuo https://www.terveyskirjasto.fi/khp00135
        sydäninfarkti ilman ST-nousuja, NSTEMI; sydäninfarkti, jossa suoni ei ole kokonaan tukossa, mutta sydänlihasmerkkiaine (troponiini) on koholla ja EKG:ssa voi olla muutoksia

Ihan vielä yksi pieni yksityiskohta mitä lahkolaiset eivät tiedä, jos eläkkeensaaja asuu eu-talousalueella hänellä on oikeus samaan julkiseen terveydenhuoltoon kun paikallisväestö ja samalla maksulla kuin hekin, suomen valtio maksaa erotuksen, sairaanhoitokuluista, sinulla pitää vain olla kansainvälinen kelakortti jonka saat kelalta, sinänsä samat edut saat myös briteistä ja usasta, mutta usassa on niin surkea julkinen terveydenhuolto ettei sillä tee mitään..

Lisäksi ruotsin hallitus haluaa pitää suomalaiset kela-eläkeläiset ruotsissa, ja he säätävät parhaillaan lakia että ruotsin valtio kantaa vastuun ja maksaa vastaavan summan kruunuina.

Siis Thaimaa on erittäin heikko maa eläkeläisille, jolla ei ole miljoonia rahaa, povarissa, tai sitten kaiken kattavaa vakuutusta, voi vain laskea että paljonko sinun pitää tienata että voit maksaa 100.000 euroa vuodessa terveyden huollostasi, ja miten nopeasti tulee mattikukkaroon, tämä on saatanan tärkeä asia, vakuutukset thaimaassa toimii vuoden, sitten pitää hommata uusi vakuutus, eikä vakuutusta jatketa jos sait kroonisen sairauden, vaikkapa diabeteksen, kihdin, tai minkä tahansa... jatkuvaa lääkitystä vaativan... jää ainoaksi vaihtoehdoksi palata maitojunalla suomeen, näin on moni joutunut tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vielä yksi pieni yksityiskohta mitä lahkolaiset eivät tiedä, jos eläkkeensaaja asuu eu-talousalueella hänellä on oikeus samaan julkiseen terveydenhuoltoon kun paikallisväestö ja samalla maksulla kuin hekin, suomen valtio maksaa erotuksen, sairaanhoitokuluista, sinulla pitää vain olla kansainvälinen kelakortti jonka saat kelalta, sinänsä samat edut saat myös briteistä ja usasta, mutta usassa on niin surkea julkinen terveydenhuolto ettei sillä tee mitään..

Lisäksi ruotsin hallitus haluaa pitää suomalaiset kela-eläkeläiset ruotsissa, ja he säätävät parhaillaan lakia että ruotsin valtio kantaa vastuun ja maksaa vastaavan summan kruunuina.

Siis Thaimaa on erittäin heikko maa eläkeläisille, jolla ei ole miljoonia rahaa, povarissa, tai sitten kaiken kattavaa vakuutusta, voi vain laskea että paljonko sinun pitää tienata että voit maksaa 100.000 euroa vuodessa terveyden huollostasi, ja miten nopeasti tulee mattikukkaroon, tämä on saatanan tärkeä asia, vakuutukset thaimaassa toimii vuoden, sitten pitää hommata uusi vakuutus, eikä vakuutusta jatketa jos sait kroonisen sairauden, vaikkapa diabeteksen, kihdin, tai minkä tahansa... jatkuvaa lääkitystä vaativan... jää ainoaksi vaihtoehdoksi palata maitojunalla suomeen, näin on moni joutunut tekemään.

Thaimaassa on jonkin tasoinen julkinen terveyden huolto, mutta sen saa kohtuullisin kustannuksin vain syntyperäinen thaikku, tosin se on samalla tasolla kuin suomessa oli julkinen terveyden huolto 1960-1970 luvulla, väkeä on liikaa ja sama hintatasoista kuin suomalainen yksityispuoli, siis hua hinin keskussairaalassa maksoi melko tarkkaan varjoaine kuvaus saman kuin mannerheimin tiellä mehiläisen yksityissairaalassa... Tosin hoidon taso on thaimaassa huomattavasti heikompi, toki jos saat sydärin ja sinulla on vakuutus, se maksaa vuoden, sitten kun vakuutus menee vanhaksi, he ilmoittavat että sydän sairaudet jätetään korvaamatta, tai kieltävät myöntämästä uutta vakuutusta.
        Ja silloin olet kukkarosi armolla, että saat hoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi, voin vakuuttaa, että valtion ei tarvitse tukea sinua kovin pitkään, perikunta maksaa tuhkaamisen ja Pimpshorny lähtee onnellisena leskeneläkkeelle kotiinsa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi, voin vakuuttaa, että valtion ei tarvitse tukea sinua kovin pitkään, perikunta maksaa tuhkaamisen ja Pimpshorny lähtee onnellisena leskeneläkkeelle kotiinsa!

voin rakas lapsi vakuuttaa että olen paremmassa kunnossa kuin sinä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi pitkää kirjoitusta alle tunnissa. Aika paljon kun ottaa huomioon palstavapaan päiväsi krapulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi pitkää kirjoitusta alle tunnissa. Aika paljon kun ottaa huomioon palstavapaan päiväsi krapulassa.

Jep ja ne kannattaa lukea tarkkaan voivat pelastaa henkesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi, voin vakuuttaa, että et elä niin vanhaksi kuin minä olen nyt!

• Anonyymi

Parikymmentä tuhatta tulee takaisin sosiaaliturvan piiriin. Tätäkö tässä nyt haettiin?

• Anonyymi

EIhän he ole koskaan edes poistuneet sosiaaliturvan piiristä, jos eläkeläinen asuu eu talousalueellla, sinänsä mitään valtio siinä säästä, ainoastaan eu talousalueen ulkopuolella asuvat, häviävät.. ja sinne pidempi aikaista asumista pitää harkita kauan ja hartaasti, thaimaassa ei ole montaakaan osakaslaina miljonääriä, joka kykenee maksamaan tarvittaessa valtavia terveydenhoitokuluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EIhän he ole koskaan edes poistuneet sosiaaliturvan piiristä, jos eläkeläinen asuu eu talousalueellla, sinänsä mitään valtio siinä säästä, ainoastaan eu talousalueen ulkopuolella asuvat, häviävät.. ja sinne pidempi aikaista asumista pitää harkita kauan ja hartaasti, thaimaassa ei ole montaakaan osakaslaina miljonääriä, joka kykenee maksamaan tarvittaessa valtavia terveydenhoitokuluja.

Thaimaassa asuu noin neljä miljoonaa farangia joista noin jokaisella on vakuutukset kunnossa. Se kun on myös edellytys.

Neljä miljoonaa on vähän enemmän kuin "montaakaan". Miljonääri ei toki tarvitse olla ja vakuutuksen voimassaoloaika ja terveystarkastukset on sopimuskohtaisia ja ikäriippuvaisia.

Lisäksi töissä Thaimaassa on pari miljoonaa ulkomaalaista, joilla myöskin on vakuutukset oltava kunnossa.

Tietenkään mikään vakuutusyhtiö ei missäänpäin maailmaa myönnä täydellistä sairausvakuutusta jo vakavasti sairaalle henkilölle, oli hän sitten 18 vuotias tai 85 vuotias.

Vakuutus räätälöidään tapauksen mukaan ja vakuutettu päättää itse millaisen riskin ottaa, jos on alimitoitetulla vakuutuksella liikenteessä.

Terveystarkastukset tehdään aina ennen kattavan vakuutuksen myöntämistä ja vakuutuksesta karsitaan pois ne korvaukset, jotka liittyy jo olemassa olevaan sairauteen tai riskiin.

Thaimaassa on yksi maailman parhaimmista terveydenuolloista ja yksityiset sairaalat ovat maailman TOP viiden joukossa ja siksi Thaimaahan tehdään paljon sairaalamatkoja ja jopa jenkkiläiset vakuutusyhtiöt ohjaa asiakkaitaan Thaimaahan operaatioihin, kuten aiemmin kerroin.

"meikussa laitetiin kävelemään tornitalon portaita ylös niin että ekg laite oli kytkettynä on-line, fysioterapeutti käveli perässä" Hehheh....

Kas kun ei viidakon valtias Tarzan ollut valvomassa portaiden nousukiitoa! Fysioterapeutit eivät tee EKG- kokeita. EKG- kokeet tekee siihen koulutettu lääkäri avustajineen.

Opettele edes perusasiat ensin, ennenkuin alat kertomaan satuja.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaassa asuu noin neljä miljoonaa farangia joista noin jokaisella on vakuutukset kunnossa. Se kun on myös edellytys.

Neljä miljoonaa on vähän enemmän kuin "montaakaan". Miljonääri ei toki tarvitse olla ja vakuutuksen voimassaoloaika ja terveystarkastukset on sopimuskohtaisia ja ikäriippuvaisia.

Lisäksi töissä Thaimaassa on pari miljoonaa ulkomaalaista, joilla myöskin on vakuutukset oltava kunnossa.

Tietenkään mikään vakuutusyhtiö ei missäänpäin maailmaa myönnä täydellistä sairausvakuutusta jo vakavasti sairaalle henkilölle, oli hän sitten 18 vuotias tai 85 vuotias.

Vakuutus räätälöidään tapauksen mukaan ja vakuutettu päättää itse millaisen riskin ottaa, jos on alimitoitetulla vakuutuksella liikenteessä.

Terveystarkastukset tehdään aina ennen kattavan vakuutuksen myöntämistä ja vakuutuksesta karsitaan pois ne korvaukset, jotka liittyy jo olemassa olevaan sairauteen tai riskiin.

Thaimaassa on yksi maailman parhaimmista terveydenuolloista ja yksityiset sairaalat ovat maailman TOP viiden joukossa ja siksi Thaimaahan tehdään paljon sairaalamatkoja ja jopa jenkkiläiset vakuutusyhtiöt ohjaa asiakkaitaan Thaimaahan operaatioihin, kuten aiemmin kerroin.

"meikussa laitetiin kävelemään tornitalon portaita ylös niin että ekg laite oli kytkettynä on-line, fysioterapeutti käveli perässä" Hehheh....

Kas kun ei viidakon valtias Tarzan ollut valvomassa portaiden nousukiitoa! Fysioterapeutit eivät tee EKG- kokeita. EKG- kokeet tekee siihen koulutettu lääkäri avustajineen.

Opettele edes perusasiat ensin, ennenkuin alat kertomaan satuja.

2010

Tuo sinun juttusi on harhaista tuubaa, minun perustuu 100% omaan kokemukseen, minulla on edelleenkin bupan vakuutus, joka on iso brittifirma, thaikku firmoihin ei ole mitään luottamista, kaikki vakuutukset myönnetään vuodeksi, olet kertonut että sinulla on kihti, jos kerrot siitä sinulle ei myönnetä vakuutusta, jos et kerro he tarkastavat hiemankaan suuremman riskin osalle kotimaasi ja thaimaan sairaushistoriasi, sitten tulee leikkurit.

Joka maassa on yksityinen sairaanhoito hyvällä tolalla, eikä thaimaa tee tässä poikkeus käytin sitä 10 vuotta tiedän mistä puhun, mutta julkinen puoli on karmeaa...

Onhan se outoa että jenkki vakuutusyhtiöt lähettävät asiakkaan hoitoon kehitysmaahan, jossa on murto-osa kustannukset kuin amerikkalaisilla sairaaloilla... Miten Mosambik ja Sambia onhan näissäkin erinomainen yksityinen terveyden huoltoa, jos vain on massia.

Älä yritä viisastella tuosta EKG:stä se menee valvomoon jossa on jono lääkäreitä, erikoistuvia tai kandeja seuraamassa, ja fysioterapeutti oli valvomoon yhteydessä radiopuhelimella, tuo kaukoseuranta laite oli kiinni koko sairaalassa oloajan, ja se on jokaisella potilaalla...

Ja ekg;n tekee aina sairaanhoitaja mutta tulokset lukee lääkäri...

Vai mitä osamaksu miljonääri.

Minä otin briteistä varsin kalliin vakuutuksen, kuten sanoin bupasta, katso netistä se ei ole pikku firma, hain ja sain anomuksessa kysyttiin luettele kaikki elämäsi aikana sinulla ollet krooniset sairaudet, laiton suomalaisen eng. kirjoittaman lääkärin lausunnon mukaan, kesti viikko tuli vastaus, myönnämme vakuutuksen buba platinum, mutta rajaamme korvausvastuuta emme korvaa, reuma eikä sen aiheuttamia mahdollisia ongelmia, syyskuussa 2019 alkoi vatsa kipuilemaan, menin lääkäriin, umpisuoli puhjennut hätäleikkaus, ensin vakuutusyhtiö alkoi itkemään että umppari oli reuman aiheuttama sairaus, tämä maksoi minulle 820.000 bahtia, bangkok hospitalissa, olin aikaisemmin varannut matkan suomeen, marraskuussa, ja lensin tänne, menin välittömästi reumatautien erikoislääkärille mehiläisellä ja pyysin todistuksen että umppari ja reuma eivät mitenkään liity toisiinsa, kauhean paskanpuhumisen jälkeen vakuutusyhtiö maksoi laskusta osan minulle takaisin... mutta ei kokonaan. Tälläisten kanssako haluat loppuelämäsi leikkiä, ja sinulla on vielä perhe huolettavana, olet sinä oikeasti hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun juttusi on harhaista tuubaa, minun perustuu 100% omaan kokemukseen, minulla on edelleenkin bupan vakuutus, joka on iso brittifirma, thaikku firmoihin ei ole mitään luottamista, kaikki vakuutukset myönnetään vuodeksi, olet kertonut että sinulla on kihti, jos kerrot siitä sinulle ei myönnetä vakuutusta, jos et kerro he tarkastavat hiemankaan suuremman riskin osalle kotimaasi ja thaimaan sairaushistoriasi, sitten tulee leikkurit.

Joka maassa on yksityinen sairaanhoito hyvällä tolalla, eikä thaimaa tee tässä poikkeus käytin sitä 10 vuotta tiedän mistä puhun, mutta julkinen puoli on karmeaa...

Onhan se outoa että jenkki vakuutusyhtiöt lähettävät asiakkaan hoitoon kehitysmaahan, jossa on murto-osa kustannukset kuin amerikkalaisilla sairaaloilla... Miten Mosambik ja Sambia onhan näissäkin erinomainen yksityinen terveyden huoltoa, jos vain on massia.

Älä yritä viisastella tuosta EKG:stä se menee valvomoon jossa on jono lääkäreitä, erikoistuvia tai kandeja seuraamassa, ja fysioterapeutti oli valvomoon yhteydessä radiopuhelimella, tuo kaukoseuranta laite oli kiinni koko sairaalassa oloajan, ja se on jokaisella potilaalla...

Ja ekg;n tekee aina sairaanhoitaja mutta tulokset lukee lääkäri...

Vai mitä osamaksu miljonääri.

Minä otin briteistä varsin kalliin vakuutuksen, kuten sanoin bupasta, katso netistä se ei ole pikku firma, hain ja sain anomuksessa kysyttiin luettele kaikki elämäsi aikana sinulla ollet krooniset sairaudet, laiton suomalaisen eng. kirjoittaman lääkärin lausunnon mukaan, kesti viikko tuli vastaus, myönnämme vakuutuksen buba platinum, mutta rajaamme korvausvastuuta emme korvaa, reuma eikä sen aiheuttamia mahdollisia ongelmia, syyskuussa 2019 alkoi vatsa kipuilemaan, menin lääkäriin, umpisuoli puhjennut hätäleikkaus, ensin vakuutusyhtiö alkoi itkemään että umppari oli reuman aiheuttama sairaus, tämä maksoi minulle 820.000 bahtia, bangkok hospitalissa, olin aikaisemmin varannut matkan suomeen, marraskuussa, ja lensin tänne, menin välittömästi reumatautien erikoislääkärille mehiläisellä ja pyysin todistuksen että umppari ja reuma eivät mitenkään liity toisiinsa, kauhean paskanpuhumisen jälkeen vakuutusyhtiö maksoi laskusta osan minulle takaisin... mutta ei kokonaan. Tälläisten kanssako haluat loppuelämäsi leikkiä, ja sinulla on vielä perhe huolettavana, olet sinä oikeasti hullu.

Mutta sen virheen tein otin sen suoraan vakuutusyhtiöstä, se olisi ehdottamasta kannattanut hoitaa meklarin kautta, sinuahan tuollainen ei kiinnosta olethan osakaslaina miljardööri, kerrostalon omistaja vantaalta, jonka ostit kertomasi mukaan 1.6 miljoonalla muutama vuosi sitten nyt se arvo on kertomasi mukaan viisi miljoonaa, ja vuokratuotot ovat riittäneet arvonnousuun, olet sinä oikeasti totaalisen hullu, osamaksu miljonääri. 55555
        Kuten aikaisemmin tänään kirjoitin uskottavuutesi on täysin pohjalukemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sen virheen tein otin sen suoraan vakuutusyhtiöstä, se olisi ehdottamasta kannattanut hoitaa meklarin kautta, sinuahan tuollainen ei kiinnosta olethan osakaslaina miljardööri, kerrostalon omistaja vantaalta, jonka ostit kertomasi mukaan 1.6 miljoonalla muutama vuosi sitten nyt se arvo on kertomasi mukaan viisi miljoonaa, ja vuokratuotot ovat riittäneet arvonnousuun, olet sinä oikeasti totaalisen hullu, osamaksu miljonääri. 55555
        Kuten aikaisemmin tänään kirjoitin uskottavuutesi on täysin pohjalukemissa.

Paraskin, pari kertaa pallolaajennettu! Kohta tarvitaan laajennukseen jalkapallo, mutta luulenpa, että aika loppuu kesken!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraskin, pari kertaa pallolaajennettu! Kohta tarvitaan laajennukseen jalkapallo, mutta luulenpa, että aika loppuu kesken!

Minä taas en luule mitään, nyt voi jo kokemuksesta sanoa tietävänsä, voin vakuutta että minulla on vielä ainakin 20 vuotta palsta vaikuttamista plakkarissa, siitä lähdetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en luule mitään, nyt voi jo kokemuksesta sanoa tietävänsä, voin vakuutta että minulla on vielä ainakin 20 vuotta palsta vaikuttamista plakkarissa, siitä lähdetään.

Voi rakas lapsi, voin vakuuttaa että toiveesi ei tule täyttymään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3338
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1879
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1819
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1714
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1594
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      341
      1540
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1389
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1278
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1152
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1135
    Aihe