MaMaia Hotelli Dorna

Erkki

Minkälainen hotelli on MaMaialla DORNA.
*** Kolmen tähden pitäisi olla Tjareborgin mukaan.

1

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatsi

Palasin juuri kyseisestä hotellista. Hotelli on ihan siisti, mutta ei todellakaan mikään loistoluokan hotelli.. Huoneet aika pieniä, siistejä kylläkin. Patjat sängyissä aivan kamalat, jouset tuntuivat läpi.. Peittoina lakanat ja viltit (jotka haisivat aika ummehtuneille..), mutta eipä niitä vilttejä siellä tarvinnut.

Hotellin ravintola erittäin hyvä, pääosin ystävällinen palvelu ja todella hyvä ruoka. Edullinenkin suomalaisittain :-)

Aamupala oli normaali hotelli aamiainen.. Sämpylöitä, croissantteja, makeita leivonnaisia, muroja, jogurttia, omenoita, leikkeleitä, juustoa, kananmunia eri muodoissa, nakkeja, mehua ja kahvia/teetä.

Aamupalalla oli hauska katsella, kun itäisistä euroopan maista olevat turistit pokkana pakkasivat laukkuihinsa useita jogurtteja ja leipiä joka aamu tarjoilijan kerätessä pöydästä astioita pois.. Röyhkeitä olivat muutenkin.. No, ei siitä sen enempää...

Hotellissa on aulassa rahanvaihto piste, jossa on aivan sama kurssi kuin muuallakin. Huoneissa ei ole talletusta, vaan tallelokero on hotellin kassakaapissa, eli kirjekuoreen laitetaan liput ja rahat, joista sitten saa kuitin. Kuittia vastaan voi sitten omasta kuoresta ottaa tarvitsemansa. Tämä "tallelokero" on auki vain muutaman tunnin päivässä..

Hotellin edessä on pieni leikkipaikka lapsille. Uima-allas alue on myöskin ihan ok, lasten altaan edessä keinut lapsille.

Hotellilta lyhyt matka rantaan, paikalliseen keskustaan on pari kilometriä, eli sinne mistä condoli hissi lähtee. Hotellilta toiseen suuntaan (pohjoiseen) löytyy myöskin alue, jossa kauppoja ja ravintoloita sekä posti.

Tässä jotain tietoa, kysy jos vielä jotin haluat tietää :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe