Täysin yhdentekevää mitä Pattayalla tapahtuu tai on tapahtumatta, myös kaikki paikalliset uutiset aivan kaikesta on huuhaata ja syy siihen on että Helsingissäkin ihmisillä on pissahätä.
Kaiken kuittaa ... Minä, MinääÄÄÄÄ ... En ole koskaan nähnyt.
Kaiken taustalla on nainen, tyttö 2010.
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että kukaan toinen ihminen maailmassa bongailee kusiuutisia lehdistä ja kirjoittaa niistä matkailupalstoille. Jokainen ihminen kusee joka päivä jonnekin.
Ei siitä uutista tarvitse tehdä. Näin kerran ison paskan Saksassa levähdysalueella, mutta en tehnyt siitä numeroa enkä mennyt kirjoittamaan siitä saksanmatkailun palstalle, koska minulle se paska ei siellä tehnyt mitään pahaa enkä usko että ketään kiinnostaa tarina paskasta levähdysalueella kovinkaan paljon.
Sen perusteella ei voida siis sanoa että Saksa on paska maa.- Anonyymi
Olisi syytä lukea mieluummin lehteä Thaimaan Suomalainen kuin Suomen Iltalehteä ja kirjoittaa Iltiksestä esimerkiksi mitä on tapahtunut Vantaan Simonkylässä.
- Anonyymi
2010 on täysmulkku, siis ihan kyrpå.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024427Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816