Kun Pentagon ja US Navy vuosivat tietoa 2019 videoklippeineen ja havaintojen tekijät tutkimuspäällikköineen esittivät mielipiteensä että ne eivät ole tästä maailmasta, niin uskovaiset skeptikot sanoivat että Pentagon kusettaa.
Kun Pentagon sitten kertoi ettei AARO:n tutkimuksissa ole mitään viitteitä Maan ulkopuolisten toimintaan, niin uskovaiset skeptikot sanoivat hurraa Pentagon!
Pentagon uutisoi sittemmin että materiaalia kyllä on valtavasti, mutta he eivät sitä paljasta enää enempää.
Pentagonin kerrottua että salailu jatkuu, AARO ja NASA samalla kielsivät löytäneensä mitään ihmeellistä ja kertoivat tutkineensa kaikki tapaukset antamatta kuitenkaan yhdestäkään tapauksesta tai tutkimuksesta mitään tietoja.
AARO kumosi samalla kaikki aiemmat lausuntonsa, kuten sen että he eivät ole saaneet selvitettyä juuri yhtäkään tapausta millään tavalla. Muutamia hypoteeseja oli, mutta niistäkään ei AARO:n avoimeksi tarkoitettu raportti maininnut yhtäkään.
Salailun jatkaminen johtunee kiristyneestä maailmantilanteesta idän ja lännen välillä. Samalla se mitätöi täydellisesti AARO:n merkityksen avoimen sanan saattajana.
Trump ei voi yhtään mitään näille ufoasioille sen enempää kuin JFK- paljastuksille. Hän on täysin hänelle annetun tiedon varassa eikä hän voi päättää mitään näiden kummankaan suhteen.
Vaan eipä USA ainoa maa ole joka harjoittaa salailua monipuolisesti. Sitä tekee kaikki maat enemmän tai vähemmän.
Suomi esimerkiksi salaa:
-Ukrainaan toimitettavat aseet ja tarvikkeet
-Irakilaisten määrän Suomessa
-Patrian hämärät asekaupat Afrikassa ja muualla
-CIA:n vankilennot Suomen kautta
-USA:n ohjusten kauttakulun Suomen kautta (Tomahaw-kohjukset)
-Sipilän vakuuspaperit
-Panamapaperit
-Tiitisen lista
-Kreikan lainavakuuspaperit
-EU:n yhteisvelan saajapankit
-Euroopan velkakriisin todellisuuden
-Valtiovarainministeriön tulevaisuuden ennusteita
-Pohjoismaisten pankkien suorittamaa rahanpesua
-Tietoja Estonian onnettomuudessa kadonneista
-Tietoja WW2 aikaan keskitysleireille lähetetyistä ihmisistä
-Kuljetti terroristeja yksityislennolla Suomeen elämään ilmaiseksi
-yms yms yms
-Lisäksi suomalaiset itkee salaa, ettei kukaan huomaa asioiden olevan huonosti. 8)
Salatut salaisuudet
11
206
Vastaukset
- Anonyymi
Mites ne sinulle niin kovin rakkaat Vladimir Putin ja hänen rikostoverinsa, jotta ihanko ovat edelleen yhtä mukavia mussukoita kuin aiemminkin?
- Anonyymi
Älä sano, että oikeasti luit tuon vuodatuksen läpi asti?
- Anonyymi
Koukussa näkyy tyypillinen lestan siemen elävän sitkeästi ja se ei poistu
hänestä niin kuin hän itse tunnusti. Se lesta vain on muuntunut ufoksi joka tuo pelastusta, toivoa ja onnea pelokkaalle ja onnettomalle ihmiselle samalla tavalla kuin lessujen pelastaja lapsena toi pikku-Koukulle kun hän joutui vanhempiensa touhuja seuraamaan suvun Soliferissa jossain mutaisella sänkipellolla sateessa ja koleassa säässä.
Siihen kun vielä lisätään mielenterveyden heittelyt niin ei ole mikään ihme että pelkää kaikkea ja näkee salaliittoa joka puolella. Vihollisia ovat mm. Yleisradio syntisine toimittajineen sekä muut instanssit joita ylempänä lueteltu
Mutta nykyinen elämä pelkäämisen ohella menee siihen, että on pakko lukea lähes yötäpäivää uutisia taivaan ilmiöistä ja poukkoilevista valoista. Lisäksi saarnamiehen pitää kirjoittaa joka päivä eri foorumeille vähintään 23 aloitusta ja kommenttia ufokieltäjien käännyttämiseksi ufouskovaisiksi.
Mutta ah, sitä onnea kun voi luottaa ison ufon vielä jonain päivänä saapuvan ja nostavan hänet mukanaan taivaan koskeuksiin lämpöisen ja turvallisen ufon syliin. Silloin loppuu itku ja hammasten kiristys (ja rikkinäiset tekarit), mutta ufojen kieltäjät joutuvat alimpaan ufohelvettiin jonka vain asiantuntijat itse tietävät.
Jos lessujen pelastajaa on sukunsa esi-isät odotelleet vain 2000 vuotta vai oliko se 6000 vuotta heidän mukaansa, niin kyllä silloin jaksavat sitä ufopelastajaakin odotella vielä toisen mokoman lisääkin. On Koukulla ainakin sen verran kova uskomus asiaan. Se on täällä pantu säälien merkille.
Tämä on vain minun vaatimaton toteamukseni jonkun ihmispolon surkeasta elämästä. Jos jollain on parempi analyysi siitä, niin mielelläni haluan kuulla siitäkin!Noinkin pitkän sepustuksen laadit joka oli alusta loppuun hölynpölyä.
Lyhyesti totean vaan että minulla ei ole mitään tekemistä lestadiolaisten kanssa, eikä ole koskaan ollut. Sääliksi käy niitä jotka aivopesulahkoon syntyy.
Ufoskeptikoita on oikeita, jotka keskittyy itse asiaan ja sen yksityiskohtiin asiantuntevasti, fiksusti ja tieteellisesti. Eikä uskonnollinenkaan näkökulma huono ole, sillä viime vuosina on korostunut teeman henkinen yhteys.
Äläkä uskovainen tossunhverö vääristele asioita toisinpäin, sillä en ole koskaan ollut lähettämässä ketään kieltäjää helvettiin, vaan olen kertonut mitä mieltä olen siitä jos joku äärilahkolainen haluaa passittaa "vääräuskoiset" helvettiin.
En tiedä mikä sekopää jehova vai helluntalainen olet, mutta juttusi eivät ole terveen ihmisen juttuja ja tietopohjasi ufoilmiöstä on aivan nolla ja yleissivistyksesi vielä surkeampi.
En millään voi uskoa että aikuinen suomalainen vuonna 2025 kertoo planeettoja olevan kahdeksan tai yhdeksän kpl Universumissa tai ei ole kuullutkaan suhteellisuusteoriasta, vaan luulit että se on minun keksimäni.
Olen toki imarreltu jos luulet minua Einsteiniksi, mutta muutoin olet pelkkä pelle.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Noinkin pitkän sepustuksen laadit joka oli alusta loppuun hölynpölyä.
Lyhyesti totean vaan että minulla ei ole mitään tekemistä lestadiolaisten kanssa, eikä ole koskaan ollut. Sääliksi käy niitä jotka aivopesulahkoon syntyy.
Ufoskeptikoita on oikeita, jotka keskittyy itse asiaan ja sen yksityiskohtiin asiantuntevasti, fiksusti ja tieteellisesti. Eikä uskonnollinenkaan näkökulma huono ole, sillä viime vuosina on korostunut teeman henkinen yhteys.
Äläkä uskovainen tossunhverö vääristele asioita toisinpäin, sillä en ole koskaan ollut lähettämässä ketään kieltäjää helvettiin, vaan olen kertonut mitä mieltä olen siitä jos joku äärilahkolainen haluaa passittaa "vääräuskoiset" helvettiin.
En tiedä mikä sekopää jehova vai helluntalainen olet, mutta juttusi eivät ole terveen ihmisen juttuja ja tietopohjasi ufoilmiöstä on aivan nolla ja yleissivistyksesi vielä surkeampi.
En millään voi uskoa että aikuinen suomalainen vuonna 2025 kertoo planeettoja olevan kahdeksan tai yhdeksän kpl Universumissa tai ei ole kuullutkaan suhteellisuusteoriasta, vaan luulit että se on minun keksimäni.
Olen toki imarreltu jos luulet minua Einsteiniksi, mutta muutoin olet pelkkä pelle.Älä valita lestasyytösten kohteeksi joutumista nyt kun itsekin sitä aina teet.
Anonyymi kirjoitti:
Älä valita lestasyytösten kohteeksi joutumista nyt kun itsekin sitä aina teet.
Olet ihan oikeassa ja pahoittelen. En tiedä minkä uskonlahkon ääripäähän kuulut, enkä halua tietääkään, sillä lahkosi on joka tapauksessa aivan perseestä ja elää valheessa.
Autuaaksi ja onnelliseksi ei tuo usko näytä sinua tekevän, joten ehkäpä olisi aika itsetutkiskelulle ja hieman kyseenalaistaa niitä oppeja joita sinuun on ammennettu.
Hylätä sinun ei tarvitse lahkoasi, mutta hieman avata silmiäsi ja nousta ahdistuksen yläpuolelle ja hymyillä, sillä ei se niin vakavaa ole. 8)- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Olet ihan oikeassa ja pahoittelen. En tiedä minkä uskonlahkon ääripäähän kuulut, enkä halua tietääkään, sillä lahkosi on joka tapauksessa aivan perseestä ja elää valheessa.
Autuaaksi ja onnelliseksi ei tuo usko näytä sinua tekevän, joten ehkäpä olisi aika itsetutkiskelulle ja hieman kyseenalaistaa niitä oppeja joita sinuun on ammennettu.
Hylätä sinun ei tarvitse lahkoasi, mutta hieman avata silmiäsi ja nousta ahdistuksen yläpuolelle ja hymyillä, sillä ei se niin vakavaa ole. 8)Vieläkö harrastat lasten päiden irtirepimistä ?
Sehän oli suurin nautintosi tuossa joskus takavuosina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö harrastat lasten päiden irtirepimistä ?
Sehän oli suurin nautintosi tuossa joskus takavuosina.Tuskin. Se on kuulemma vaihtanut täyspäiväiseen juutalaisten vainoamiseen sittemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Se on kuulemma vaihtanut täyspäiväiseen juutalaisten vainoamiseen sittemmin.
Ahaa.. Oletko siis juutalainen? Olen huomannut että jotkut lahkolaiset vähättelevät Einsteinin saavutuksia, koska ovat juutalaisvastaisia.
Tieteestähän ei muutkaan uskovaiset ufoskeptikot ole koskaan tienneet yhtään mitään, eivätkä ota selvääkään koska pelkäävät maakeskisen uskonsa siitä kärsivän. Samaten evoluutio on aivan myrkkyä lahkolaisille.
Kärsitkö kenties jostakin alzheimerista tai vastaavasta, kun kääntelet velkoja saataviksi?
Minä olen vain ilmoittanut että jos joku uskonlahkolainen kasvotusten uhkailisi lapsiani helvettiin kuulumisella siksi etteivät he kuulu lahkoosi, niin minä repisin pääsi irti ja paskantaisin kaulaasi.
Minulla ei ole mitään juutalaisiakaan vastaan. Sitä en hyväksy mitä Israel tekee palestiinalaisille, eikä sitä hyväksy kukaan täysjärkinen ihminen.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Ahaa.. Oletko siis juutalainen? Olen huomannut että jotkut lahkolaiset vähättelevät Einsteinin saavutuksia, koska ovat juutalaisvastaisia.
Tieteestähän ei muutkaan uskovaiset ufoskeptikot ole koskaan tienneet yhtään mitään, eivätkä ota selvääkään koska pelkäävät maakeskisen uskonsa siitä kärsivän. Samaten evoluutio on aivan myrkkyä lahkolaisille.
Kärsitkö kenties jostakin alzheimerista tai vastaavasta, kun kääntelet velkoja saataviksi?
Minä olen vain ilmoittanut että jos joku uskonlahkolainen kasvotusten uhkailisi lapsiani helvettiin kuulumisella siksi etteivät he kuulu lahkoosi, niin minä repisin pääsi irti ja paskantaisin kaulaasi.
Minulla ei ole mitään juutalaisiakaan vastaan. Sitä en hyväksy mitä Israel tekee palestiinalaisille, eikä sitä hyväksy kukaan täysjärkinen ihminen.Eli olet väkivaltainen psykopaatti, joka on täysin valmis tappamaan ihmisiä ja häpäisemään ruumiita näiden sanojen vuoksi?
- Anonyymi
Itse kyllä hellis aikoinaan hehkutit mm. Pentagonia , että kohta alkaa tapahtuu. Nyt sitten kun tässäkin asiassa uskoasi on koeteltu eikä mitään tapahdu, ei tietenkään, käännät noita juttuja tolkun ihmisten piikkiin. Takinkääntäjä olet ja vielä huono sellainen 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372061Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791477- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://22996- 74960
- 70894
- 250886