Sano nyt vieläkö

Anonyymi-ap

Sä tykkäät kaivatustasi?

103

3727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole mikään tuuliviiri, olen rakastunut vasta toista kertaa elämässäni niin eipä tämä unohdu.

• Anonyymi

Mie oon vasta ekaa kertaa ❤️😻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie oon vasta ekaa kertaa ❤️😻

Oon ollut kerran kyllä naimisissakin jo😄

• Anonyymi

Onko se teillä poika rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se teillä poika rakkautta

Sinä voit poika höpötellä noita juttuja omilla forumeillasi.

• Anonyymi

Unohdettu ja taputeltu juttu.

Naminami kaikin puolin oli silloin.

• Anonyymi

Samaa mieltä miehestä idässä, oli montakin syytä unohtaa
        Kaikella on paikkansa ja aikansa.
        Me ei oltais lopunta oltu onnellisia vaikka pitkän toisiamme kierreltiin ja jahditiin.
        Parempi on mies et pysytkin kaukaisena kuin tähti taivaalla..
        Naiselta sivusta

• Anonyymi

Tykkää ja enemmänkin. ❤️

• Anonyymi

Miten paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon

Ihan liikaa . Hirveän paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan liikaa . Hirveän paljon.

Hänen etunimensä 1. kirjain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen etunimensä 1. kirjain?

En harrasta näitä. En tiedä mitä merkitystä sillä on muuta kun joku alkaa trollata sillä mut se on P.

• Anonyymi

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Tykkään äärettömästi. Nyt ja iäti. Vuosimiljoonienkin päästä.

M*lukku. 😉

• Anonyymi

Mistä te revitte näitä tyhmiä kysymyksiä? Ei kai kukaan kenellekään kaivattu olisi, jos ei tykkäisi.

• Anonyymi

Aina vaan. Jo pari vuotta mennyt. Ei pysty vaihtamaan kohdetta millään.

• Anonyymi

Jankkaat näitä samoja asioita päivittäin ap.

• Anonyymi

Gallupmies on gallupmies, hyvä yksisarvinen jolla on jäänyt levy päälle tästä aloittajasta

• Anonyymi

Mikä sen olisi muuttanut? 🩷

• Anonyymi

Jos haluat päästäkin eroon kaivatustasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat päästäkin eroon kaivatustasi

Miksi haluaisin päästä, kun tykkään hänestä, haluan hänet ja asuu pääni sisällä ja sydämessäni. Kerro mulle? 🩷

• Anonyymi

Ihastus toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastus toiseen?

En ole ihastunut toiseen. Setyyppi vain pyörii päässä ja koko kehossa. Saa aikaa kaikenlaisia tuntemuksia ilosta mustasukkaisuuteen. Tällä hetkellä päällimmäisenä tuntemuksena pettymys. Koen, että yrittää irtaantua meidän intuitiivisesta tunneyhteydestä 😆 €%^&*n pässi 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihastunut toiseen. Setyyppi vain pyörii päässä ja koko kehossa. Saa aikaa kaikenlaisia tuntemuksia ilosta mustasukkaisuuteen. Tällä hetkellä päällimmäisenä tuntemuksena pettymys. Koen, että yrittää irtaantua meidän intuitiivisesta tunneyhteydestä 😆 €%^&*n pässi 🩷

No niin gubbe, seuraavaksi kirjoitat hänestä, että ihan kauhea kalkkuna, en ois huolinutkaan, niin pääset prosessissa eteenpäin ja ylistät seuraavaa ”onnekasta” (ja tietämätöntä, ette kai oikeasti luule että nämä sgagailut tavoittaa näitä henkilöitä) kunnes kerrot taas koko kansalle, että ihan narsisti oli tämäkin. Wake up

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin gubbe, seuraavaksi kirjoitat hänestä, että ihan kauhea kalkkuna, en ois huolinutkaan, niin pääset prosessissa eteenpäin ja ylistät seuraavaa ”onnekasta” (ja tietämätöntä, ette kai oikeasti luule että nämä sgagailut tavoittaa näitä henkilöitä) kunnes kerrot taas koko kansalle, että ihan narsisti oli tämäkin. Wake up

Mutta tui tui, onneksi viurupäiden elämän voi pelastaa se, että gubbe kirjoittaa oli naiselta miehelle ja homma jatkuu.

• Anonyymi

Minun tykkäämisillä ei ole merkitystä. Koska elän niin omissa maailmoissani. Olisi kiva joa se nainen voisi olla täällä, mutta ei hän voi. Fyysisesti minut voi löytää mutta henkisesti en taida olla löydettävissä. Olen liian outo ja liian arka. En ole tahallani tämmöinen. Haluaisin olla erilainen. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

joa i feel u. -sivusta

• Anonyymi

Ei tässä niin helppoa ole muillakaan. Mutta olisi kiva vaikka vain rupatella. Ehkä tulenkin treffipalstalle siellä voidaan vaihtaa nrot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä niin helppoa ole muillakaan. Mutta olisi kiva vaikka vain rupatella. Ehkä tulenkin treffipalstalle siellä voidaan vaihtaa nrot.

En ole tai käy missään treffipalstalla.

• Anonyymi

Minunkaan tykkäämisellä ei ole merkitystä. Olen jäädyttänyt sydämeni ikiroutaan eilisestä lähtien
        Sitä ei sulata enää mikään eikä kukaan😔
        Syvältä se vuotaa verta ❤️

Mikään ei ole enää niinkuin ennen. Olen outolintu sisältä. Pelkät nätit kuoret vain joilla ei ole mitään merkitystä

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

• Anonyymi

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Olet rakas ❤️tunnen yhteenkuuluvuutta
        vaikka anoja ollaankin toisillemme ᰔᩚ

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Olet rakas ❤️tunnen yhteenkuuluvuutta
        vaikka anoja ollaankin toisillemme ᰔᩚ

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Sullä on tyylitajua 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullä on tyylitajua 👌

Oho, piti olla a.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullä on tyylitajua 👌

Kiitti 😘 yritän parhaani

🍻🍻😵😴Nukutaan vierekkäin ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tai käy missään treffipalstalla.

Miksi toitotat esimerkiksi tällaista palstaäijälle, jos sopii kysäistä?

• Anonyymi

Kyllä tykkään

• Anonyymi

Jooo! 💖 en vaan aina jaksa olla palstalla

• Anonyymi

Ymmärrettävää💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrettävää💕

❤️❤️

• Anonyymi

Erikoinen kysymys? Eikö jokainen tykkää kaivatustaan, kaipaa hänen läheisyyttään ja keskustelu yhteyttään. Hetkiä jolloin rinnassa roihuaa rakkauden ja intohimon liekit. Hetkiä jolloin seesteinen olo ja väsymys kaipaa vain hyvänä pitoa ja läsnäoloa. Elämää jolla on tarkoitus, kahden rakennettua yhteistä polkua joka on vierustettu koristekivillä ja kauniilla kukkasilla. Elämää jossa toisen hyvä olo ja onnellisuus on tarttuvaa. Elämää jossa pienistä asioista tulee yhteinen iso kokemus ja nautinto. Rakkautta jossa jaetaan kaikki tasan, ilot ja surut, hymyt ja pusut, letut ja hillot, ja saunanlauteet.
      https://www.youtube.com/watch?v=JnJdtf_6Y6k

• Anonyymi

Minä kyllä ymmärtäisin hänen väsymyksen jo ammatin puolesta. En ikinä pystyisi siihen. Eikä moni muu mieskään. Arvostan häntä. Olen kuin tähtitaivaassa hänen kanssaan. Puhdasta harmoniaa ja hiljaista ymmärrystä. Katsetta jossa vain hymyillään ja ollaan tietoisia💕😘* syvä huokaus

• Anonyymi

Tykkään. Olisi helpompaa, jos en tykkäisi, mutta en mä voi tälle tunteelle mitään. Oon kyllä lukenut kaikenmaailman nettisivujen ohjeet siitä, miten voisin päästä eroon näistä (Ei saa ruokkia tunnetta), mutta ei se ole niin helppoa (kun tää tunne elää, voi hyvin ja senkun kasvaa).

• Anonyymi

Tietysti tykkään ja vaikka aivottomasti täällä asiaa tehdäänkin, niin mitä väliä 🙂

• Anonyymi

Osuvasti sanottu 😂 ulkopuolinen olo, mut täytyy sanoa että älkää hyvät ihmiset ajatelko liian syvällisesti. Rakkaus on iloinen asia jos se satuttaa, se ei ole tervettä rakkautta. Itel ollu monta väärää miestä. Se on ollut rankkaa aikaa mut monien vaikeuksien jälkeen hengissä vaikka sydän täynnä haavoja. Mut elän kuitenkin hyvää elämää nyt. Yksin mut en yksinäinen.

• Anonyymi

On kuollut uponnut jäihin

• Anonyymi

Järven pohjassa

• Anonyymi

Aikansa kutakin..jotain oli mutta vain minun päässä. Nyt luovuttanut jo hänet seuraavalle hölmölle,,jos vaikka olis hänelle hyvä kohde. Toivon tietenkin hänelle kaikkea hyvää elämäänsä, että kohtaisi elämänsä Mika Moringin.

• Anonyymi

Pitäisiköhän sinun gubbe hypätä vaikka avantoon viilentymään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun gubbe hypätä vaikka avantoon viilentymään?

Aren't u a doll

• Anonyymi

Ei yhtään ihme kun ei sul ole ketään.

🤦🏼‍♀️

• Anonyymi

En kaipaa ketään sillä tavalla, että sanoisin hänen olevan kaivattuni. Ajattelen kenen tahansa olevan vain mahdollinen ystävä minulle!

• Anonyymi

Juu koko maailmaa halitaan yhtenään.

• Anonyymi

Ei ole tunteita ei yhtään mitään saat kadota vaikka lappiin en jää tuollaista paska ihmistä kaipaamaan kiitos kun et käyttäytyny tätä paskaa en jaksa enään sun kanssa se on loppu nyt

• Anonyymi

JOY4NKIN NÄYTTÄÄ HQSSULL3 NIIN JORTKIN CVQWSWMQQWN JO90RKIN SWISKOKSWR R5YRÖR MAESSWIVWR SWMQAAQN QHRIIN KQSULLQA KUI KIINQALAQIAR3N Q34M3IJQA 1-2-3 NO9AWE43

• Kai sitä vielä ajatuksena, mutta kun ei ole ollu enää missään tekemisissä.

• Anonyymi

Mutta minulla on tunteita ja ne pysyy. 😔😔😔

• Anonyymi

Kyllä, mutta ylipainoni ei VOI OLLA este siis intiimille kanssakäymiselle.

H

• Anonyymi

En oikein tiedä. En luota häneen, nykyään epäilen hänestä kaikkea inhottavia juttuja.

• Anonyymi

Tunteet voimistuu päivä päivältä ❤️

⁣❕🐷❕❕❕🐷❕
      🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
      🐷⚫🐷🐷🐷⚫🐷 
      🐷🐷🐷⁣🐽🐷🐷🐷
      🐷🐷🐷👅🐷🐷🐷
      ❕🐷🐷🐷🐷🐷❕
      🐷❕❕❕❕❕🐷

• Anonyymi

Ovatko nämä tunteesi palstasetä sisäisiä ristiriitoja täynnä?

• Anonyymi

Kyl. 🧡

• Anonyymi

Mä kans vieläkin 🌾

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä. En osaa ajatella muita kuin itseäni. En kirjoittele hänelle.

• Anonyymi

🟫➖➖➖🟫
      🟫🟫🟫🟫🟫
      🟫🔳🟧🔳🟫
      🟫🟧⬛🟧🟫
      🟫🟫⬜🟫🟫
      🟫🟧🟧🟧🟫
      🟫🟫🟧🟫🟫
      🟫🟧🟧🟧🟫
      🟫🟧🟧🟧🟫

• Anonyymi

Majava🤣

• Anonyymi

Söpö on hän 🦫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö on hän 🦫

Rämeestä tulossa

• Anonyymi

Etsinkin parisuhdetta enkö ääliön pelleilyä.

• Anonyymi

Älä hyvä mies sitten vaivaa päässäsi näillä palstaäijän teksteillä, vaan mene muualle nettiin tekemään deittiprofiili, jossa julistat mitä kaikkea et hyväksy ja millainen naisen pitäis olla. Siellä niitä samankaltaisia on aivan noko

• Anonyymi

Tunne vaan voimistuu koko ajan. En voi elää ilman häntä. Tämä on kamalaa kaipausta. 🥲🥲🥲Mitä mä oikein teen? Taivas auta mua

• Anonyymi

Puhu mulle kulta

• Anonyymi

Voi taivas varjele, mitä sieltä tulee

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Mä tarvitsen häntä nyt enempi kuin koskaan ennen. Tää ei ole todellista! Voi kun hänellä ois kaikki hyvin.

• Anonyymi

Hyvää yötä hänelle. 😘

• Anonyymi

Tykkään pee veestä

• Anonyymi

Mis se sun kärrys on? Aja se tähän eteen. Mä lähen jo himaan kun oon niin hik kännissä 🍾

°˖* ૮( • ᴗ 。)っ🍸

• Anonyymi

🍸🚙🍷🥴

Aika hyvä taskuparkkeeraus 😂

🥸🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍸🚙🍷🥴

Aika hyvä taskuparkkeeraus 😂

🥸🤓

🤓🥸

On 😅

• Anonyymi

🥂⋆.ೃ🍾࿔*:・❤️

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nätti zipale
        Kiitti linkkauksesta❤️
        Kuuntelitko Edictin biisin, ensi sitä tarkoittanutLaitoin sen sinne ryhmään päivällä

• Anonyymi

Hyvää yötä kulta ❤️Rakastan sinua

• Anonyymi

Montako kertaa pitää tää vielä sanoa. Rakastan niin että järjen veit❤️

🥴🍻🍻🥂🍾

• Anonyymi

🧡🩵 mäkin sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧡🩵 mäkin sua

❤️ootko huppelissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️ootko huppelissa?

Luulisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisin

Kuinka snadisti? Onko vaakamamboasento jo
        hallussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka snadisti? Onko vaakamamboasento jo
        hallussa?

Oletko itseäsi haastatteleva setämies sellainen, joka könähtää selälleen ja odottaa valmista? Puhutaan ny siitä sexistä sit

• Anonyymi

Tykkään hänestä.♡
      Ei sitä aika muuta. Hyviä levollisia unia pennulle.
      🐅 nyt nukkumaan ☆☆

• Anonyymi

Kenestäkö tykkäät? Et lähde ennunkun paljastat?

• Anonyymi

🍷°🥂⋆.ೃ🍾࿔*:・👯🏿‍♀️❤️

• Anonyymi

Aiotko palata .......,?

• Anonyymi

Vieläkö joku halusi encoren kun sama kysymys uudelleen 🤭

• Anonyymi

Hyvää yötä❤️ja kaipaan runoilijaa. Ei näkynyt koko iltana. Hiivatti, kyl se on sama tämä tyyppi joka täällä palstalla nytkin hääräili koko illan. Sen täytyy olla sama

• Anonyymi

Niinpä niin palstagubbe, sinun runollinen tuatanto on niin fantastista luettavaa, että itse joudut kehumaan..

• Anonyymi

Kaipaan A- miestä

• Anonyymi

Kaksi sanaa

• Anonyymi

Kaivattuani kaipaan, mutta hän ei mua. En siis kaipaa ketään teistä, hyvät ihmiset.

• Anonyymi

Kaipaan pysyä hengissä vielä kevään ja kesän

• Anonyymi

Kättä lippaan sis!

• Anonyymi

Kyllä mä tykkään. Tunne kasvaa, kehittyy js muutuu, mutta kyllä mä tykkään. Mä en tiedä, mitä hän tuntee, vaikka minulla on aavistus. En tiedä, mitä meistä tulee, mutta hän tulee aina olemaan mulle tärkeä. ❤️

• Anonyymi

Tykkään niin että halkeen

• Anonyymi

Miksi ihmeessä en tykkäisi? Miksi kaipaisin jotain mistä en tykkäisi?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      76
      5864
    2. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      232
      3515
    3. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      307
      3237
    4. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      19
      3069
    5. Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!

Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &
      Kesämökki
      23
      2135
    6. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      14
      2025
    7. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      118
      1902
    8. Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
      Ikävä
      91
      1532
    9. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      102
      1398
    10. Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä

Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!
      Kemijärvi
      19
      1247
    Aihe