Sano nyt vieläkö

Sä tykkäät kaivatustasi?
1013846
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 101

Vanhimmat

Minä en ole mikään tuuliviiri, olen rakastunut vasta toista kertaa elämässäni niin eipä tämä unohdu.

Äänestä
  • Mie oon vasta ekaa kertaa ❤️😻

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Mie oon vasta ekaa kertaa ❤️😻

Oon ollut kerran kyllä naimisissakin jo😄

Äänestä

• Onko se teillä poika rakkautta

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko se teillä poika rakkautta

Sinä voit poika höpötellä noita juttuja omilla forumeillasi.

Äänestä

Unohdettu ja taputeltu juttu.

Naminami kaikin puolin oli silloin.

Äänestä
  • Samaa mieltä miehestä idässä, oli montakin syytä unohtaa
    Kaikella on paikkansa ja aikansa.
    Me ei oltais lopunta oltu onnellisia vaikka pitkän toisiamme kierreltiin ja jahditiin.
    Parempi on mies et pysytkin kaukaisena kuin tähti taivaalla..
    Naiselta sivusta

Äänestä

Tykkää ja enemmänkin. ❤️

Äänestä
  • Miten paljon

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten paljon

Ihan liikaa . Hirveän paljon.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Ihan liikaa . Hirveän paljon.

Hänen etunimensä 1. kirjain?

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Hänen etunimensä 1. kirjain?

En harrasta näitä. En tiedä mitä merkitystä sillä on muuta kun joku alkaa trollata sillä mut se on P.

Äänestä

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Tykkään äärettömästi. Nyt ja iäti. Vuosimiljoonienkin päästä.

M*lukku. 😉

Äänestä

Mistä te revitte näitä tyhmiä kysymyksiä? Ei kai kukaan kenellekään kaivattu olisi, jos ei tykkäisi.

Äänestä

Aina vaan. Jo pari vuotta mennyt. Ei pysty vaihtamaan kohdetta millään.

Äänestä

Jankkaat näitä samoja asioita päivittäin ap.

Äänestä
  • Gallupmies on gallupmies, hyvä yksisarvinen jolla on jäänyt levy päälle tästä aloittajasta

Äänestä

Mikä sen olisi muuttanut? 🩷

Äänestä
  • Jos haluat päästäkin eroon kaivatustasi

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos haluat päästäkin eroon kaivatustasi

Miksi haluaisin päästä, kun tykkään hänestä, haluan hänet ja asuu pääni sisällä ja sydämessäni. Kerro mulle? 🩷

Äänestä

• Ihastus toiseen?

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Ihastus toiseen?

En ole ihastunut toiseen. Setyyppi vain pyörii päässä ja koko kehossa. Saa aikaa kaikenlaisia tuntemuksia ilosta mustasukkaisuuteen. Tällä hetkellä päällimmäisenä tuntemuksena pettymys. Koen, että yrittää irtaantua meidän intuitiivisesta tunneyhteydestä 😆 €%^&*n pässi 🩷

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

En ole ihastunut toiseen. Setyyppi vain pyörii päässä ja koko kehossa. Saa aikaa kaikenlaisia tuntemuksia ilosta mustasukkaisuuteen. Tällä hetkellä päällimmäisenä tuntemuksena pettymys. Koen, että yrittää irtaantua meidän intuitiivisesta tunneyhteydestä 😆 €%^&*n pässi 🩷

No niin gubbe, seuraavaksi kirjoitat hänestä, että ihan kauhea kalkkuna, en ois huolinutkaan, niin pääset prosessissa eteenpäin ja ylistät seuraavaa ”onnekasta” (ja tietämätöntä, ette kai oikeasti luule että nämä sgagailut tavoittaa näitä henkilöitä) kunnes kerrot taas koko kansalle, että ihan narsisti oli tämäkin. Wake up

Äänestä

• Anonyymi00104 kirjoitti:

No niin gubbe, seuraavaksi kirjoitat hänestä, että ihan kauhea kalkkuna, en ois huolinutkaan, niin pääset prosessissa eteenpäin ja ylistät seuraavaa ”onnekasta” (ja tietämätöntä, ette kai oikeasti luule että nämä sgagailut tavoittaa näitä henkilöitä) kunnes kerrot taas koko kansalle, että ihan narsisti oli tämäkin. Wake up

Mutta tui tui, onneksi viurupäiden elämän voi pelastaa se, että gubbe kirjoittaa oli naiselta miehelle ja homma jatkuu.

Äänestä

Minun tykkäämisillä ei ole merkitystä. Koska elän niin omissa maailmoissani. Olisi kiva joa se nainen voisi olla täällä, mutta ei hän voi. Fyysisesti minut voi löytää mutta henkisesti en taida olla löydettävissä. Olen liian outo ja liian arka. En ole tahallani tämmöinen. Haluaisin olla erilainen. Mieheltä naiselle.

Äänestä
  • joa i feel u. -sivusta

Äänestä

• Ei tässä niin helppoa ole muillakaan. Mutta olisi kiva vaikka vain rupatella. Ehkä tulenkin treffipalstalle siellä voidaan vaihtaa nrot.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei tässä niin helppoa ole muillakaan. Mutta olisi kiva vaikka vain rupatella. Ehkä tulenkin treffipalstalle siellä voidaan vaihtaa nrot.

En ole tai käy missään treffipalstalla.

Äänestä

• Minunkaan tykkäämisellä ei ole merkitystä. Olen jäädyttänyt sydämeni ikiroutaan eilisestä lähtien
    Sitä ei sulata enää mikään eikä kukaan😔
    Syvältä se vuotaa verta ❤️

Mikään ei ole enää niinkuin ennen. Olen outolintu sisältä. Pelkät nätit kuoret vain joilla ei ole mitään merkitystä

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Äänestä

• 。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Olet rakas ❤️tunnen yhteenkuuluvuutta
    vaikka anoja ollaankin toisillemme ᰔᩚ

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Olet rakas ❤️tunnen yhteenkuuluvuutta
    vaikka anoja ollaankin toisillemme ᰔᩚ

。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。。 ₊°༺❤︎༻°₊ 。

Sullä on tyylitajua 👌

Äänestä

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Sullä on tyylitajua 👌

Oho, piti olla a.

Äänestä

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Sullä on tyylitajua 👌

Kiitti 😘 yritän parhaani

🍻🍻😵😴Nukutaan vierekkäin ❤️

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

En ole tai käy missään treffipalstalla.

Miksi toitotat esimerkiksi tällaista palstaäijälle, jos sopii kysäistä?

Äänestä

Kyllä tykkään

Äänestä

Jooo! 💖 en vaan aina jaksa olla palstalla

Äänestä
  • Ymmärrettävää💕

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Ymmärrettävää💕

❤️❤️

Äänestä

Erikoinen kysymys? Eikö jokainen tykkää kaivatustaan, kaipaa hänen läheisyyttään ja keskustelu yhteyttään. Hetkiä jolloin rinnassa roihuaa rakkauden ja intohimon liekit. Hetkiä jolloin seesteinen olo ja väsymys kaipaa vain hyvänä pitoa ja läsnäoloa. Elämää jolla on tarkoitus, kahden rakennettua yhteistä polkua joka on vierustettu koristekivillä ja kauniilla kukkasilla. Elämää jossa toisen hyvä olo ja onnellisuus on tarttuvaa. Elämää jossa pienistä asioista tulee yhteinen iso kokemus ja nautinto. Rakkautta jossa jaetaan kaikki tasan, ilot ja surut, hymyt ja pusut, letut ja hillot, ja saunanlauteet.
https://www.youtube.com/watch?v=JnJdtf_6Y6k

Äänestä
  • Minä kyllä ymmärtäisin hänen väsymyksen jo ammatin puolesta. En ikinä pystyisi siihen. Eikä moni muu mieskään. Arvostan häntä. Olen kuin tähtitaivaassa hänen kanssaan. Puhdasta harmoniaa ja hiljaista ymmärrystä. Katsetta jossa vain hymyillään ja ollaan tietoisia💕😘* syvä huokaus

Äänestä

Tykkään. Olisi helpompaa, jos en tykkäisi, mutta en mä voi tälle tunteelle mitään. Oon kyllä lukenut kaikenmaailman nettisivujen ohjeet siitä, miten voisin päästä eroon näistä (Ei saa ruokkia tunnetta), mutta ei se ole niin helppoa (kun tää tunne elää, voi hyvin ja senkun kasvaa).

Äänestä

Tietysti tykkään ja vaikka aivottomasti täällä asiaa tehdäänkin, niin mitä väliä 🙂

Äänestä
  • Osuvasti sanottu 😂 ulkopuolinen olo, mut täytyy sanoa että älkää hyvät ihmiset ajatelko liian syvällisesti. Rakkaus on iloinen asia jos se satuttaa, se ei ole tervettä rakkautta. Itel ollu monta väärää miestä. Se on ollut rankkaa aikaa mut monien vaikeuksien jälkeen hengissä vaikka sydän täynnä haavoja. Mut elän kuitenkin hyvää elämää nyt. Yksin mut en yksinäinen.

Äänestä

On kuollut uponnut jäihin

Äänestä

Järven pohjassa

Äänestä

Aikansa kutakin..jotain oli mutta vain minun päässä. Nyt luovuttanut jo hänet seuraavalle hölmölle,,jos vaikka olis hänelle hyvä kohde. Toivon tietenkin hänelle kaikkea hyvää elämäänsä, että kohtaisi elämänsä Mika Moringin.

Äänestä
  • Pitäisiköhän sinun gubbe hypätä vaikka avantoon viilentymään?

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun gubbe hypätä vaikka avantoon viilentymään?

Aren't u a doll

Äänestä

• Ei yhtään ihme kun ei sul ole ketään.

🤦🏼‍♀️

Äänestä

En kaipaa ketään sillä tavalla, että sanoisin hänen olevan kaivattuni. Ajattelen kenen tahansa olevan vain mahdollinen ystävä minulle!

Äänestä

Juu koko maailmaa halitaan yhtenään.

Äänestä

Ei ole tunteita ei yhtään mitään saat kadota vaikka lappiin en jää tuollaista paska ihmistä kaipaamaan kiitos kun et käyttäytyny tätä paskaa en jaksa enään sun kanssa se on loppu nyt

Äänestä

JOY4NKIN NÄYTTÄÄ HQSSULL3 NIIN JORTKIN CVQWSWMQQWN JO90RKIN SWISKOKSWR R5YRÖR MAESSWIVWR SWMQAAQN QHRIIN KQSULLQA KUI KIINQALAQIAR3N Q34M3IJQA 1-2-3 NO9AWE43

Äänestä

Mutta minulla on tunteita ja ne pysyy. 😔😔😔

Äänestä

Kyllä, mutta ylipainoni ei VOI OLLA este siis intiimille kanssakäymiselle.

H

Äänestä

En oikein tiedä. En luota häneen, nykyään epäilen hänestä kaikkea inhottavia juttuja.

Äänestä

Tunteet voimistuu päivä päivältä ❤️

⁣❕🐷❕❕❕🐷❕
🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
🐷⚫🐷🐷🐷⚫🐷 
🐷🐷🐷⁣🐽🐷🐷🐷
🐷🐷🐷👅🐷🐷🐷
❕🐷🐷🐷🐷🐷❕
🐷❕❕❕❕❕🐷

Äänestä
  • Ovatko nämä tunteesi palstasetä sisäisiä ristiriitoja täynnä?

Äänestä

Kyl. 🧡

Äänestä
  • Mä kans vieläkin 🌾
    ♡

Äänestä

Ei sillä ole väliä. En osaa ajatella muita kuin itseäni. En kirjoittele hänelle.

Äänestä

🟫➖➖➖🟫
🟫🟫🟫🟫🟫
🟫🔳🟧🔳🟫
🟫🟧⬛🟧🟫
🟫🟫⬜🟫🟫
🟫🟧🟧🟧🟫
🟫🟫🟧🟫🟫
🟫🟧🟧🟧🟫
🟫🟧🟧🟧🟫

Äänestä
  • Majava🤣

Äänestä

• Söpö on hän 🦫

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Söpö on hän 🦫

Rämeestä tulossa

Äänestä

Etsinkin parisuhdetta enkö ääliön pelleilyä.

Äänestä
  • Älä hyvä mies sitten vaivaa päässäsi näillä palstaäijän teksteillä, vaan mene muualle nettiin tekemään deittiprofiili, jossa julistat mitä kaikkea et hyväksy ja millainen naisen pitäis olla. Siellä niitä samankaltaisia on aivan noko

Äänestä

Tunne vaan voimistuu koko ajan. En voi elää ilman häntä. Tämä on kamalaa kaipausta. 🥲🥲🥲Mitä mä oikein teen? Taivas auta mua

Äänestä
  • Puhu mulle kulta

Äänestä

• Voi taivas varjele, mitä sieltä tulee

👩🏻‍🦳

Äänestä

Mä tarvitsen häntä nyt enempi kuin koskaan ennen. Tää ei ole todellista! Voi kun hänellä ois kaikki hyvin.

Äänestä

Hyvää yötä hänelle. 😘

Äänestä

Tykkään pee veestä

Äänestä

Mis se sun kärrys on? Aja se tähän eteen. Mä lähen jo himaan kun oon niin hik kännissä 🍾

°˖* ૮( • ᴗ 。)っ🍸

Äänestä
  • 🍸🚙🍷🥴

Aika hyvä taskuparkkeeraus 😂

🥸🤓

Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

🍸🚙🍷🥴

Aika hyvä taskuparkkeeraus 😂

🥸🤓

🤓🥸

On 😅

Äänestä

🥂⋆.ೃ🍾࿔*:・❤️

Äänestä
  • Nätti zipale
    Kiitti linkkauksesta❤️
    Kuuntelitko Edictin biisin, ensi sitä tarkoittanutLaitoin sen sinne ryhmään päivällä

Äänestä

• Hyvää yötä kulta ❤️Rakastan sinua

Äänestä

Montako kertaa pitää tää vielä sanoa. Rakastan niin että järjen veit❤️

🥴🍻🍻🥂🍾

Äänestä
  • 🧡🩵 mäkin sua

Äänestä

• Anonyymi00080 kirjoitti:

🧡🩵 mäkin sua

❤️ootko huppelissa?

Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

❤️ootko huppelissa?

Luulisin

Äänestä

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Luulisin

Kuinka snadisti? Onko vaakamamboasento jo
    hallussa?

Äänestä

• Anonyymi00092 kirjoitti:

Kuinka snadisti? Onko vaakamamboasento jo
    hallussa?

Oletko itseäsi haastatteleva setämies sellainen, joka könähtää selälleen ja odottaa valmista? Puhutaan ny siitä sexistä sit

Äänestä

Tykkään hänestä.♡
Ei sitä aika muuta. Hyviä levollisia unia pennulle.
🐅 nyt nukkumaan ☆☆

Äänestä
  • Kenestäkö tykkäät? Et lähde ennunkun paljastat?

Äänestä

🍷°🥂⋆.ೃ🍾࿔*:・👯🏿‍♀️❤️

Äänestä

Aiotko palata .......,?

Äänestä

Vieläkö joku halusi encoren kun sama kysymys uudelleen 🤭

Äänestä

Hyvää yötä❤️ja kaipaan runoilijaa. Ei näkynyt koko iltana. Hiivatti, kyl se on sama tämä tyyppi joka täällä palstalla nytkin hääräili koko illan. Sen täytyy olla sama

Äänestä
  • Niinpä niin palstagubbe, sinun runollinen tuatanto on niin fantastista luettavaa, että itse joudut kehumaan..

Äänestä

Kaipaan A- miestä

Äänestä

Kaksi sanaa

Äänestä

Kaivattuani kaipaan, mutta hän ei mua. En siis kaipaa ketään teistä, hyvät ihmiset.

Äänestä

Kaipaan pysyä hengissä vielä kevään ja kesän

Äänestä

Kättä lippaan sis!

Äänestä

Kyllä mä tykkään. Tunne kasvaa, kehittyy js muutuu, mutta kyllä mä tykkään. Mä en tiedä, mitä hän tuntee, vaikka minulla on aavistus. En tiedä, mitä meistä tulee, mutta hän tulee aina olemaan mulle tärkeä. ❤️

Äänestä

Tykkään niin että halkeen

Äänestä

Miksi ihmeessä en tykkäisi? Miksi kaipaisin jotain mistä en tykkäisi?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sä tykkäät kaivatustasi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu