Kuhmoisten Sanomien vaalihaastattelun luettuani kartoittui selvä kuva kuka haastatelluista puhui positiivisesti ja kuka puhui negatiivisesti. Minulle puolisoni kanssa kuntalaisena on ollut tärkeää seurata kunnanvaltuuston striimauksia. Videointien pohjalta olemme saaneet selkeän kuvan kuka valtuutettu on läksynsä lukenut ja valmistautunut perusteellisesti esityslistalla käsiteltäviin asioihin. Lehden haastattelussa negatiivisesti puhuneet ja valtuustokautta haastattelussa moittineet ovat selkeästi olleet valtuuston videoinneissa valtuutettuja jotka ovat itse heitelleet asiattomia kommentteja muuten asiapitoiseen valtuuston keskusteluun. Emme voi kuin ihmetellä haastattelussa varsinkin Kokoomuksen ja Keskustan edustajien kielteisiä kommentteja sekä puheita striimauksien lopettamiseksi. Olemme seuranneet YouTube-videointien katsojamääriä. Lähes poikkeuksetta katsojaluvut ovat kunkin valtuustokokouksen kohdalla 2 viikon ajanjaksolla nousseet 300-400 katselukerran lukemiin. Se on paljon se.
Kuhmoisten Sanomien 12.02.2025 kuntavalihaastattelu
24
451
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on kyllä selkeästi partasuun kirjoittama teksti. Älkää ihmiset menkö sen harhautuksiin mukaan. Hän on sen salin suurin ketku.
- Anonyymi
Kyllä tässä selvästi laiturin paikkaa haetaan. Syyllistytään itse siihen mistä toista syytetään. Tuttu tapa valtakunnan politiikan kähminnöistä. Näkihän sen aviisista ketkä kaksi ovat saaneet kärsiä eniten avoimuudesta koko kauden.
- Anonyymi
Tavan asiattomuus jatkuu. Onkos nyt vastaillut kaikki tietävä opettaja ilman pätevyttyyttä vai valtuustoseniori?
- Anonyymi
Kyllä se partasuu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se partasuu on.
Ei, vaan laituri.
- Anonyymi
Asiattomuuksista ja disinformaatiosta syyttää, joita juuri itse on kylvänyt, hyvän vai epäpätevän kansan kynttilän ominaisuus ?
- Anonyymi
Syyttäjinä MK & MK
- Anonyymi
Kyllä se on disiformaation ja vääristelyn sankari herra partasuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun vaan mennä ajeleen turhaan kylää ympäri ja etsimään vaikka kadonneita laitureita. Kohta ne kelit koittaa kun niitä taas irrotellaan, sori, siis irtoavat ja ties kenen rantaan ajautuvat tai itse ajatetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun vaan mennä ajeleen turhaan kylää ympäri ja etsimään vaikka kadonneita laitureita. Kohta ne kelit koittaa kun niitä taas irrotellaan, sori, siis irtoavat ja ties kenen rantaan ajautuvat tai itse ajatetaan.
Voisit jo lopettaa tuon vääristelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta itse disinformaatio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko liian lähelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo selkis!
Päätellen disinformaation pitkästä ilmenemisajasta Kuhmoisissa, hän ('partasuu') on ollut kunnan vaikuttajajäsenenä huomattavasti yleisesti tiedettyä pidempään,
Näin kuntalaisia sumutetaan, eivät he tiedä edes todellisia kunnan asioista raportoivien henkilöllisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo selkis!
Päätellen disinformaation pitkästä ilmenemisajasta Kuhmoisissa, hän ('partasuu') on ollut kunnan vaikuttajajäsenenä huomattavasti yleisesti tiedettyä pidempään,
Näin kuntalaisia sumutetaan, eivät he tiedä edes todellisia kunnan asioista raportoivien henkilöllisyyttä.Tämä on varmaan se partasuu Harmoisista joka aurauttaa oman tien suunsa ilman aloitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo selkis!
Näin kuntalaisia sumutetaan, eivät he tiedä edes todellisia kunnan asioista raportoivien henkilöllisyyttä.Siis partasuita onkin useita ja ollut aina ennenkin.
- Anonyymi
Vaikka täällä nyt jotkut provoilevat, mutta mielestäni striimaus on hyvä asia. On tullut tutuksi, mitä asioita täällä kunnassa käsitellään; mitkä ovat ajankohtaisia jne.
Missään nimessä sitä ei saa lopettaa. Onko valtuutettujen suut supussa kuvauksen aikana, eivätkö halua kertoa mielipiteitään? No sellaisia hiljaisia valtuutettuja, ei kannata sitten edes äänestää uudelle kaudelle.- Anonyymi
Eikä sitä joka joka kerta äänessä, ja vääristelee asioita. Tykkää vain omasta äänestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sitä joka joka kerta äänessä, ja vääristelee asioita. Tykkää vain omasta äänestään.
Tuo on kyllä totta, valtuuston puheenjohtaja.
- Anonyymi
Tämähän keskustelu kuvastaa Kuhmoisten Sanomien haastattelussa olleita valtuutettuja; pelkkiä negatiivisia asioita ja kunnan ilmapiirin panettelua. Syytellään, käydään olettamusten perusteella lokaamaan toisia.
- Anonyymi
Juuri tätä... mikä partasuu ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tätä... mikä partasuu ??
Varmaan se harmaa-parta harmoisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se harmaa-parta harmoisista.
Ai jaa hän. No nyt selkis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa hän. No nyt selkis
On tainnut olla haukuttuna koko, ainakin nykyisen (varasijalla) ehkä jo edellisenkin valtuuston ajan.
- Anonyymi
Ne marisee, joilta uhkaa hukkua itsevaltius ja ylimielinen käytös ei enää sovikkaan. Kuhmoislaisittain, pelko persiissä korttitalon luhistumisen pelossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030