Missä olette nähneet Merbau-kuosista laminaattia edukkaimmin?
Itse olen nähnyt kyseisellä kuosilla varustettua lattiaa halvimillaan alkaen noin 15 euroa/neliö, mikä on mielestäni aika kova hinta verrattuna esim. halvimpiin kirsikkakuosisiin vastaaviin.
halvin merbau-laminaatti?
8
12760
Vastaukset
- hokkki
On muuten ihan hirveetä toi merbaukuvioinen laminaatti. Kannattaisi tyytyä johonkin paremmin laminaattiin sopivaan kuvioon jos ei rahat riitä parkettiin.
- merbau
Ja miksi pitäisi ostaa parkettia jos rahat riittäisi?
Ostaisin parkettia ainoastaan, jos sellaista haluaisin. Halvimmat parketit ovat sitäpaitsi halvempia kuin kalleimmat laminaatit. Ja mun mielestä merbau-laminaatti on hieno, ja ainakin kestävempi kuin yksikään parketti.
- Saxon fix
7mm 31-käyttöluokka.
- liikkeessä
Mistä liikkeestä Tampereella?
- lielahdessa
liikkeessä kirjoitti:
Mistä liikkeestä Tampereella?
taninkatu 4.
- halvalla saanut
saako suhteilla. ite sain 26 € /m2 maksavaa lukko pontilla olevaa merbauta 16€ neliö. merkkii en muista mutta hyvää pitäs olla. ja huomenna asentaa...saa nähä mitä tulee!!hahahah
- Lortti
Sahakonttori / Vallilan putavara / 6.95 € / m2.
Domino lukkopontti, 6 mm HDF kl 23. Huomenna roimasen kiinni yläkertaan.- paksumpaa
Tuo 6mm vaikuttaa aika paperilta! Sen sijaan esim. Espoossa ikean viereinen k-rauta myy merbau laminaattia (tarkett, käyttölk. 32) hintaan 11,90e/m2. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161