Saako hän helposti sinut syttymään?

Anonyymi-ap

Kysymys ihanalle tutulle naiselle. Intohimo, erotiikkaa...

120

4838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku itsevarmuus hänessä on ja sellainen aito mies. Pitkä ja näyttävä. En tee mitään, mutta tutustutaan päivä päivältä enemmän.

• Anonyymi

Todellakin.

• Anonyymi

Tiiän mille mä tuun. Ei muuta

• Anonyymi

Jos toisesta ei saa kaikkea selville eli hän vaikuttaa vähän mysteeriseltä, se saa helpommin ihastumaan. Tämä ehkä selittää sen, miksi sanotaan, että naiset rakastuvat renttuihin jotka pysyvät salaperäisinä. Niin mitäs tässä kysyttiinkään

𝕚 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 ❤️

• Anonyymi

Joku kirjoitti, että kissa ja hiiri -leikit on loppu, mä mietin myös, et kaikki mysteerisyys on multa taakse jäänyttä elämää. En tiedä, en kovin mysteerinen oo ollut koskaan, paukutan aika suoraan kaiken, mitä tunnen ja ajattelen. Oon aina ollut sellainen ja siitä on välillä tullut noottiakin. 🐤

• Anonyymi

Sytyn hetkessä. Kun koko ajan seksi mielessä hänen takiaan, niin ei paljon toisen tarvii tehä kun kiihotun

• Anonyymi

Sama juttu, musta tuntuu jos joku saman tilan vast. Sp ajattelee edes seksuaalisesti minusta niin kiihotun😂 huoh…rankkaa
        Sivusta J

• Anonyymi

Kosketuksen puutteen aiheuttamaa oireilua sulla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaapi olla. Jotkut luonnostaan eroottisempia uskosin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu, musta tuntuu jos joku saman tilan vast. Sp ajattelee edes seksuaalisesti minusta niin kiihotun😂 huoh…rankkaa
        Sivusta J

Kyllä se on elämän suola ja pippuri🥵
        Mulla on paha tapa kiusata miehiä ja flirttailla ja leikkiä helppoa nakkia, sitte juoksen karkuun. Tulee sit mustasukkaisuutta tolle yhelle jota edelleen pidän epävarmana.
        Siksi älkää käsittäkö mua täällä palstalla väärin. En ole pettäjä enkä pinnallinen ulkokuoresta huolimatta. Siksi mulle syvällinen kirjoittaja on rakas. Rakastan häntä ja hänen intohimoaan kaikkeen❤️🤭

• Anonyymi

Ota minut nyt, ota vaikka väkisin. Hämärässä, vaikka sinut näkisin ❤️🤗🤭

Taisi olla Puolikuun kappale

🥸🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaapi olla. Jotkut luonnostaan eroottisempia uskosin

Et ymmärrä mistä puhut eroottinen ei herran jumala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiva jutella näistä asioista jonkun fiksun kanssa. :) Pahantahtoiset pysykööt poissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on elämän suola ja pippuri🥵
        Mulla on paha tapa kiusata miehiä ja flirttailla ja leikkiä helppoa nakkia, sitte juoksen karkuun. Tulee sit mustasukkaisuutta tolle yhelle jota edelleen pidän epävarmana.
        Siksi älkää käsittäkö mua täällä palstalla väärin. En ole pettäjä enkä pinnallinen ulkokuoresta huolimatta. Siksi mulle syvällinen kirjoittaja on rakas. Rakastan häntä ja hänen intohimoaan kaikkeen❤️🤭

Eli sulla suolaantuu kaikki ennen kuin alkaakaan naisia netissä larppaava äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina.. Pelkkä kosketus ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiva jutella näistä asioista jonkun fiksun kanssa. :) Pahantahtoiset pysykööt poissa!

Tää ei oo sit sun paikka : D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota minut nyt, ota vaikka väkisin. Hämärässä, vaikka sinut näkisin ❤️🤗🤭

Taisi olla Puolikuun kappale

🥸🤓

👍😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täällä yks sellanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun saisin jutella kanssa joskus jossain:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulla suolaantuu kaikki ennen kuin alkaakaan naisia netissä larppaava äijä

Voivoi tämäkin oli

a’la me 👩🏻‍🦳

eli nainen. Edelleenkään ei munat kasva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täällä yks sellanen

Hei oletko vielä hereillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei oletko vielä hereillä

Kuka kysyy keneltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi tämäkin oli

a’la me 👩🏻‍🦳

eli nainen. Edelleenkään ei munat kasva

Ja kirjoitahan vielä kerran palstasetä matalamielisille, että tisut tusut ja kaikki löytyy

• Anonyymi

Saa. Hänen katse ja hymy riittää.. 🤩

• Anonyymi

Jatketaan aamulla. Nyt pakko saada unta palloon. Nukuin viime yönä liian vähän. Nukutaan koko porukka kunnolla pitkät yöunet. Sliip well🙂

• Anonyymi

Huomiseen ❤️🤗halauksia ja miljoona pusua

• Anonyymi

Sinä oot varmaan hän 🤗🤭ottaisin sut omakseni❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo mut en oo vapaa!Olen varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Who are you?

• Anonyymi

Ap vastaa häntä koskien: hän saa tunteet roihuamaan, haluamaan häntä kiihkeästi. Öljyhierontaa pepulle ja alaselälle, hartioille, suukkoja niskaan ja korvan taakse... Mitä vielä? Kaikkea mitä mielikuvitus keksii!

• Anonyymi

Olisipa se ihanaa. Löysin mun pupuasuun kuuluvat korvat ja verkkosukkikset kun tongin vaatekaappia. Oli pakko testata. Ihonmyötäinen keskiosa tästä kokonaisuudesta oli tallessa myös.
        Kohta on pääsiäinen mutta vois tuolla jo yllättää aiemmin 🤭Läheltä piti etten lähteny röökille se päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa se ihanaa. Löysin mun pupuasuun kuuluvat korvat ja verkkosukkikset kun tongin vaatekaappia. Oli pakko testata. Ihonmyötäinen keskiosa tästä kokonaisuudesta oli tallessa myös.
        Kohta on pääsiäinen mutta vois tuolla jo yllättää aiemmin 🤭Läheltä piti etten lähteny röökille se päällä

Olet ymmärtääkseni jotenkin viehtynyt naisten asusteisiin, palstasetä. Netissä kuulemma kiertää joku korsettkuva

• Anonyymi

taivas rsjana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtääkseni jotenkin viehtynyt naisten asusteisiin, palstasetä. Netissä kuulemma kiertää joku korsettkuva

Eiku tää oli mun kirjoitus

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minä edelleen 👩🏻‍🦳nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minä edelleen 👩🏻‍🦳nainen

Et ainakaan hän, joksi kovasti yrität esittäytyä.
        Hän, kun ei esiinny pellenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan hän, joksi kovasti yrität esittäytyä.
        Hän, kun ei esiinny pellenä.

Ei tämä ole kukaan nainen, että mitä jos esittäisit naisasiain ajajaa siten, ettet maalittajia ketään muutakaan naista tähän. Ajatukset taitaa kiertää vilkkaasti eri kehiä ja mieli kehittää etu skeemoja millä jatkaa muiden hööpöttämistä, esim tässä ähän” esittää sinua ja tässä taas tuota. Saa olla aika pehmeä päästään jos käy järkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku tää oli mun kirjoitus

🚬👩🏻‍🦳

Pidätkö gubbe oikeasti näitä lukijoita noin tyhmänä? Toki sulle on siihen katetta annettu

• Anonyymi

Hyvää yötä❤️sama täällä, unta viime yönä noin 3 tuntia ja nukahdin puhelin kädessä
      Halusin pitää sitä siinä ja kuvitella että ihanuus palstalta olisi siinä
      Sit aamulla silmät kippurassa töihin 🤭

• Anonyymi

Miksi sä kirjoitat näin? Ajatteletko sä että sä saat tehdä ihmiselle jolla ei ole ihmisen statusta ihan mitä tahansa? Ymmärrätkö sä edes mihin ihminen reagoi? Kuka ihminen edes on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä kirjoitat näin? Ajatteletko sä että sä saat tehdä ihmiselle jolla ei ole ihmisen statusta ihan mitä tahansa? Ymmärrätkö sä edes mihin ihminen reagoi? Kuka ihminen edes on?

No ei se ihana ihminen halunnut edes avata itseään mulle mitenkään. Ei edes nimeään kertonut. Siksi häippäsen täältä
        Turha itteensä täällä on satuttaa

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se ihana ihminen halunnut edes avata itseään mulle mitenkään. Ei edes nimeään kertonut. Siksi häippäsen täältä
        Turha itteensä täällä on satuttaa

🚬👩🏻‍🦳

No mutta sinunhan pitää gubbe käsikirjoittaa joku taneli sulle kirjekaveriksi

• Anonyymi

Mut sen sanon, että miehen pitää osata käsitellä naistaan itsevarmasti. Ei mitään sinnepäin sähellystä. Mul ollu kolme rakastajaa jotka sai seksin tuntuun taivaalliselta.

• Anonyymi

Kyllä sen näkee päällepäin minkälainen on sängyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦍🍌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt miltä lahna näyttää, ennen kuin katsoin peiliin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt miltä lahna näyttää, ennen kuin katsoin peiliin 😂

Et ole lahna. Ihana rakas ihminen
        ❤️

Mulla tekee niin kipeää ja sattuu kun ei toista tunne ja olen ollut niin rakastunut häneen ja rakastan vieläkin. Käsi sydämellä sanon tuon❤️

👩🏻‍🦳💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole lahna. Ihana rakas ihminen
        ❤️

Mulla tekee niin kipeää ja sattuu kun ei toista tunne ja olen ollut niin rakastunut häneen ja rakastan vieläkin. Käsi sydämellä sanon tuon❤️

👩🏻‍🦳💋

Tykkäätkö varatuista miehistä?Ei ole sulla kaikki kotona...Herätys!Haaveet katuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro enempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö varatuista miehistä?Ei ole sulla kaikki kotona...Herätys!Haaveet katuu...

Mitä tarkoitat akadeeminen bimbo tällä tekstillä palstaäijälle? Voisi tietysti olla myös palstaäijä itse tyylin perusteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro enempi

Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦍🍌

Älä varasta gubbe minun only fans liikeideaani, jossa syön banaania ja erityisesti oraalifantasioivat apinat katsoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä varasta gubbe minun only fans liikeideaani, jossa syön banaania ja erityisesti oraalifantasioivat apinat katsoo

Toivottavasti tämä Vttuilu ei nääs aukene

• Anonyymi

Toivottavasti joskus vielä sais kokea jotain ihanaa erotiikkaa, intohimoa, joka tuntuu joka paikassa päästä varpaisiin. Sielu mukana seksissä. Jos siis ois oma rakas, johon sitoutunut

• Anonyymi

Toivotaan että löydät sopivan sun peittojen alle🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että löydät sopivan sun peittojen alle🥳

Mun usko horjuu. En mä ikinä löydä ketään

• Anonyymi

Se on vanha pieru, joka syttyy herkästi. 💥

• Anonyymi

Asiatonta, mieti kun painat pään tyynyyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiatonta, mieti kun painat pään tyynyyn

Ei ole, vanhoja pieruja ollaan molemmat. Minä vielä vanhempi ja paljon pierumpi. Pelkkää ilotulitusta olisi. Mietin pääni tyynyyn painaessa, etten ketään muuta niin paljon haluaisi. Kukaan muu ei koskaan häntä paikkaisi ja yksinkertaisesti kelpaisi. Tämä on täyttä tunnetta alusta loppuun ja ensinäkemältä. Ihaninta maailmassa on hän mies vuosien takaa, pierunsakin on pelkkää parfyymiä, jota ilolla haistelisin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, vanhoja pieruja ollaan molemmat. Minä vielä vanhempi ja paljon pierumpi. Pelkkää ilotulitusta olisi. Mietin pääni tyynyyn painaessa, etten ketään muuta niin paljon haluaisi. Kukaan muu ei koskaan häntä paikkaisi ja yksinkertaisesti kelpaisi. Tämä on täyttä tunnetta alusta loppuun ja ensinäkemältä. Ihaninta maailmassa on hän mies vuosien takaa, pierunsakin on pelkkää parfyymiä, jota ilolla haistelisin :)

Menee hymiöhemmo vähän överiksi jo tämä itserakkaus jota yrität rakentaa vähän kivuliaan oloisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee hymiöhemmo vähän överiksi jo tämä itserakkaus jota yrität rakentaa vähän kivuliaan oloisesti.

Äläs nyt, käytin ihan sinun termistöä. Yleensä ei kävis mielessäkään moiset aivopierut 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairas taidat olla,mä voin paskoa sun suuhun.Entäs pissa leikit???Hieno ihminen!!!🤣🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairas taidat olla,mä voin paskoa sun suuhun.Entäs pissa leikit???Hieno ihminen!!!🤣🤮

Innostutkohan hymiögubbe taas inasen liikaa omasta tekstistäsi?

• Anonyymi

Kieltämättä ajatuskin jostakin miehestä voi saada intohimon syttymään. Vielä kun saisi kokea sen oikeasti eikä vain ajatuksissa.

• Anonyymi

Sun pitää tehdä asialle jotakin. Ootko neitsyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää tehdä asialle jotakin. Ootko neitsyt?

Menee vähän hämärän puolelle hymiögubbe taas nämä sinun monologit, pedahtaa taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee vähän hämärän puolelle hymiögubbe taas nämä sinun monologit, pedahtaa taas.

Toivottavasti en nyt sitten edellisellä kommentilla nimitellyt ketään kolmatta osapuolta tai peräti useampia pedareiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti en nyt sitten edellisellä kommentilla nimitellyt ketään kolmatta osapuolta tai peräti useampia pedareiksi

Eli ei haistella enää niitä tusseja millä kläppitauluun kirjoitellaan😉

• Anonyymi

Mutta te ette varmaan oo tullu koskaan raiskatuksi? Mä tiedän mitä sekin on. Pari yritystä on ollut senkin jälkeen. En hakenut silti mistään apua näihin ja en tiedä johtuuko siitä että noiden kokemuksien jälkeen aloin käyttäytymään niin että laittaudun, sitten tyrkylle ja sitte pakoon. Nyt vähän vanhempana en oo enää niin vamppi 🤭

• Anonyymi

Laitoitko itsellesi tekoripset kans🤔🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoitko itsellesi tekoripset kans🤔🤭

En, ei tarvi kun on luomuna ihan riittävän pitkät

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Voisitko palstasetä lopettaa itsesi kiitos? Se olisi palvelus meille kaikille.-TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, ei tarvi kun on luomuna ihan riittävän pitkät

👩🏻‍🦳

Gubella ei ole yhtään omaa karvaa ,itte sanonu tänne,et vihaa karvoja!

• Anonyymi

Hän ehdottomasti kytkee minut päälle. Pelkällä läsnäolollaan.

• Anonyymi

Intohimo on kaikissa. Se nukkuu... odottaa... ja ei-toivottunakin, käskemättä, se... avaa leukansa ja ulvoo. Se puhuu ja opastaa. Hallitsee. Sitä ei voi kuin totella. Tehdä itsestään hölmönkin oikean osuessa kohdalle. Mitä muuta vaihtoehtoa olisi. Se on parhaiden hetkien lähde. Rakkauden ilo... vihan selkeys... surun ekstaasi. Sattuu joskus enemmän kuin voi kestää. Jos voisi elää ilman intohimoa tuntisi jonkinlaisen rauhan. Mutta olisi ontto. Tyhjät huoneet, verhotut ikkunat ja pimeys. Ilman intohimoa olisi todella kuollut.

• Anonyymi

Niin totta puhut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta puhut

Saatko näistä palstaäijän selostuksista romanttisia vai eroottisia väreitä vai peräti molempia?

• Anonyymi

Ensimmäisestä hetkestä kun näin hänet. En ole ajatellut mitään muuta kahteen vuoteen. Vain istuin ja katsoin häntä. Kuulin mielessäni sanat, joita en ollut koskaan antanut itseni muodostaa, tutut sanat, mutta ei omakohtaiset, nuo jotka oli toivonut tuhoavansa omassa mielessään. Nyt se oli yhtä äkillistä ja järkyttävää kuin jos tämä tietty olisi sanonut sen ääneen. Siitä lähtien kun näin ei ollut muuta kuin tuo keho, suu ja tapa, jolla silmänsä katsoisivat minua, jos ... Jokaisen sanomani lauseen kautta, jokaisessa turvallisessa kohtaamisessamme ja kaikkien keskustelemiemme asioiden tärkeydessä oli läsnä kaikki mitä voisi olla. Oli myös luottamusta että tulee saamaan ansaitsemansa. Vaikka tietää oman petollisuutensa. Hän oli liittolaiseni, ja kumppanini taistelussa joka oli tuomittu epäonnistumaan. Toiveistani alhaisimmat ja vastaukseni korkeimpiin tietämiini heräsivät henkiin. Ja mikä minä olinkaan. Se minkä piti olla ollut mahdoton ajatellakaan. Tuo alentava tarve, jonka ei koskaan pitäisi liittyä keneenkään. En ole koskaan halunnut ketään muuta niin kuin häntä. Se oli kaksi vuotta ilman hetkenkään hengähdystaukoa halusta saada asioihin, joita ei voi täysin edes käsittää - ja tietää, että itse on tämä ydinreaktori. Pelkistää ruumiiksi, ilmaista eläimen mielihyvää, ja nähdä tarvitsevan sitä, nähdä pyytävän sitä, nähdä loistavan henkensä riippuvan tarpeidensa alhaisuudesta... Katsoa täysissä voimissaan kohdatessaan toivottoman maailman ja nähdä sängyssäni alistumassa mielijohteilleni...häpeillen, häpeämättä. Sitten raukeana.

• Anonyymi

Jahaa, olet niitä miehiä. Siellä pk-seudulla on myös niitä studioita, missä voi istuskella kellarin lattialla ns

• Anonyymi

Ihanaa että vieläkin ajattelet rakas T❣️

• Anonyymi

AP ei ole T. Eräs itseäni vanhempi ihanuus mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP ei ole T. Eräs itseäni vanhempi ihanuus mielessä.

Etkö voi paljastaa onko hän nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voi paljastaa onko hän nainen vai mies?

Mitä sillä on väliä mitä tämä satuileva palstasetä paljastelee kun päästään himmeät lukee mitä haluaa jokatapauksessa?

• Anonyymi

Saa syttymään, sytkärillä.

• Anonyymi

Paas tulta, ihmissoihtu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paas tulta, ihmissoihtu.

Mikäs roudasta rospuuttoon näytelmä se tämä on?

• Anonyymi

Nojoo;)

• Anonyymi

Olin äsken liekeissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin äsken liekeissä

Et kai palanut tulessa?Voi,voi..🤣🤪🧔‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kai palanut tulessa?Voi,voi..🤣🤪🧔‍♂️

Käämit varmaan paloi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käämit varmaan paloi

Oletko itse ihan asiantuntija tämän suhteen? Sivusta

• Anonyymi

Että täälä on paskaa porukkaa osa. Säälin teitä!

• Anonyymi

Vaikutus ihan sama kuin jäistä vettä nakkaisi niskaan.

• Anonyymi

Intte himo ja ero etiikka. Sinäpä asiat kaikkineen.
      Eli, kun ei ole himoa kohtaan timoa astuu kuvaan eero tiikka.

• Anonyymi

Silloin kun jaksaa olla kiva. Niin kyl.

• Anonyymi

Pikkuhousut poies niin alkaa kummasti viriämään.

• Anonyymi

Vain P- mies saa minut syttymään ❤️.
      Mn

• Anonyymi

Jo kyse on itsesytytyksesta jossa ihminen syttyy tuleen sisältäkäsin.Voisiko olla kyseessä Jumalan tuomio?

• Anonyymi

Älä naurata! Ala elämään.

• Anonyymi

Hyymöri on nääs ase ja voi saada maskotin mandaatin tai ainakin kuvitella niin onnellisesti. Sivusta mulla on valtaa nauratan muita. Trollailu on taitolaji ja sen pitää olla sinänsä harmitonta

• Anonyymi

Aiba ja jokapaikassa, hmmm . . . ihanaa, aah hhhh

• Anonyymi

Vain hän P-P K mies saa
      Tumma Mn

• Anonyymi

Turhaan siellä pelleilet. Kirjota omalla kirjaimellasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinä yksäri taas yrität visioida näistä palstasedän aakkosjupinoista? Kirjoita omalla kirjaimella mitvit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinä yksäri taas yrität visioida näistä palstasedän aakkosjupinoista? Kirjoita omalla kirjaimella mitvit

Jatkan- yksärihän ei enää muiden kielloista johtuen kehtaa avautua palstasedän j-saagaan, mutta tästä j sydän m- yhdistelmästä on jäänyt joku pöpi visio, että ”hän” kirjoittaa eri kirjaimella. Jos tuo ajattelu ei ole @psyboottista” niin olen michelle obama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oliko myös nämä palstaguben dramaturgioimat muut kirjaimet kryptattu niin, että vain ”hän” tunnistaisi? Kaikki järjestyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä paskari hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitinkin. Olen liki 50. V. Nainen jonka nimikirjaimet ovat M.R tyttönimeni M.S ja kaipaan P-P K miestä.
        Sitä en ymmärrä kun täällä joku mielipuoli aina luulee minua joksikin mieheksi tai gupeksi.
        Ei kannata tehdä olettamuksia jos olettamus on kuitenkin epävarma ja kaukana todellisuudesta. Terveisin tumma Mn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitinkin. Olen liki 50. V. Nainen jonka nimikirjaimet ovat M.R tyttönimeni M.S ja kaipaan P-P K miestä.
        Sitä en ymmärrä kun täällä joku mielipuoli aina luulee minua joksikin mieheksi tai gupeksi.
        Ei kannata tehdä olettamuksia jos olettamus on kuitenkin epävarma ja kaukana todellisuudesta. Terveisin tumma Mn

Gubbe,joka leikkii naisena jälleen kerran!

• Anonyymi

Saa kyllä. Hän on niin taitava. Käyttää, kieltä ja sormia luoja. Tänäänkin punaista pitsiä ja orgasmeja.

• Anonyymi

Oletko sexuaalisia mininovelleja kirjoittava palstaäijä eniten juur asusteisiin kallellaan?

• Anonyymi

ei saa mitenkään, odotan vaan että nuo kaksi hammasta lähtee suusta, pääsen sitten ottamaan kaksi tekohammasta. Tietää kuolemaa, ei minun vanhemmille tai lapsille, mutta tähän liittyen. Ei lopu muuten. Eikä minulle. olisivat voineet hoitaa asiat muuten. Sanoinhan minä olen mukava, nyt en enää asioihin vaikuta. enkä ole ainut, ja varmaan pienin summa ja toisesta päästä suurin summa. tämä on tyyliä eli omis juttujaan maksavat. ja pian kokevat. ollaan vaan hiljaa odotellaan. Sitten kai loppuu.

• Anonyymi

Se hoituu helposti tuo hampaiden vaihto😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hoituu helposti tuo hampaiden vaihto😆

Gubella niitä vaihto-osia on varmaan paljon!

• Anonyymi

niin joku kertoi että se kuolema poistuu minulta, elinistonibtylntöö sitä kovaa vauhtia pois, ja estävät ja syövien ihmisten jutut valuu mätänä pois. yritän olla ajattelematta, kuulostaa hullulta, mutta olo kyllä paranee, ja tuntuu kuin iso lasti häviäisi itsestä, keventäen oloa. päätä särkee taas, mutta tuntuu että puan helpottuu. tuo vaalea aave / henki / jokin energia on tosi pelottava. se kuuluu varmaan niihin, mitä kostavat. hakevat sen pois täältä.

• Anonyymi

tai sitten ei oo tuo vaalea niiden porukkaa, ritarien tai niiden tyyliset on jo peilin kautta saatettu valoon. tämän asunnot pelit ei toimi, ja tänne ei saa tuotua muuta apua. Suojasin joskus tuon peilin, on puhdas, mutta ostan uuden, teille se voi käydä ja saatte sen hyötykäyttöön. peilejä käytetään myös portteina liikkumiseen.

• Anonyymi

Olette psykoosissa,kirjoituksesta ei saaa mitään selvää,salakirjoitustako!

• Anonyymi

tuo aamuyön hiiri on kaikista kuvottavin. ei saa ottaa kissoja ja hiiri tulee aina aamusta, teipattu koloja kiinni, mutta jostain jyrsii, juoksee lattialla ja häviää johonkin. on hiirenloukkuja myös. kohta muutetaan ei viitsi enempää tehdä. ei oo kyllä kivaa, jyrsii myös roskia ja häviää sitten.

• Anonyymi

🐶 nappasi joskus hiiren, mut ei syönyt sitä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      76
      5864
    2. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      232
      3515
    3. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      307
      3237
    4. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      19
      3069
    5. Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!

Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &
      Kesämökki
      23
      2135
    6. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      14
      2025
    7. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      118
      1902
    8. Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
      Ikävä
      91
      1532
    9. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      102
      1398
    10. Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä

Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!
      Kemijärvi
      19
      1247
    Aihe