Onko tämä täällä joku normi? Muutin itse pohjoisesta ja ihmettelen tuota. Mikä ihmisiä vaivaa? Minulla on tapana käyttää talvisin sellaista saamelaisten hattua. Onko se niin kummallinen, että sitä pitää katsoa?
Pidätkö suusi kiini vai onko sinullakkin monttu auki?
Kotkalaisten outo tapa kulkea monttu auki kadullu ja tuijottaa?
11
330
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla yleensä suu auki, koska hengitän suulla (ahtaat käytävät) yleensä pidän myös vasenta etusormea syvällä sieraimessa, koska se on sellainen tapa enkä nenääni mihinkään tarvi sillä hengitän suulla. Ohilkukijoita katselen kyllä, mutta eikai se nyt ole kielettyä.
- Anonyymi
Muuta vain takaisin porojasi hoitamaan. Kun näyttää noin helposti menevän porot nokkaankin.
- Anonyymi
Hurukselalaiset persut ihmettelevät kaupungin menoa.
- Anonyymi
Hei pohjoisesta muuttanut.Kuvaile vähän millainen lakki sinulla on ,onko se hieno ja lämmin sekä mistä materiaalista ommeltu.Jos poron karvaa ,niin harvemmin näkyy täällä Kotkan torin seutuvilla.Ollaan vaan hiukan kateellisia sinun lakista.
- Anonyymi
Hovinsaarelta muutin.
- Anonyymi
Eilen kaupassa sanoin vaimolle samaa, ihmeellistä tuijottamista, jos ei ole pieruverkkarit jalassa.
- Anonyymi
Ei kyllä Hurukselasta varmasti ovat.
- Anonyymi
Kotkan saarella muutama tapaus kesät talvet suu auki tollottaa
- Anonyymi
Onko vanhuksia? Miehiä vai naisia?
- Anonyymi
Laita itse suukiinni ja palaa poronkuseman päähän.jos pitää vaa katsoa katsooko muut,kertoo kaiken.
- Anonyymi
Taitavat olla Haminasta kun ovat ihmetelleet nyt tarpeeksi lipputankoa niin nyt ihmettelevät Kotkassa kerros taloja ja ihmisiä jotka eivät haise.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104174
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921986Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101564- 1701496
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251406Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1061219Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135