Kasvaakin ennätyslukemiin työttömyys ja asunnottomuus.
Yhä useampi nukkuu kadulla. Asunnottomuus on räjähtänyt kasvuun.
Näin hallitus pitää "heikoimmistakin huolta"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5e2ddd0a-6b98-4116-8f9f-f8d94fd33560
Saksi-Purran leikkausten piti kasvattaa työllisten määrää
8
142
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömyys kasvaa yhä ja avoimet työpaikat ovat vähentyneet
noin 24000:een. Ei ihan mene hallituksen luulojen mukaan.
Lisää työttömiä on tullut 1,5 vuodessa noin 100000 !!!
Ennätys ?! - Anonyymi
Euhun liittyminen lupasi että työt vähenee . Niin on totta käynyt
- Anonyymi
Naisvihaa!
- Anonyymi
Tässä olisi köyhät pettäneille petturipersuille ajateltavaa ja kuunneltavaa.. Youtube : Tapio Rautavaara - rikas ja köyhä
- Anonyymi
Valehtelijapuolue PS petti kaikessa äänestäjänsä. Ei kai kukaan niin tollo
voi olla, että sitä enää äänestää ? - Anonyymi
SDP Wokeosaston provot jatkuu. SDP on haitta kaikille.
- Anonyymi
Kaikille persuille, koska SDP:n kannatus nousee, mutta persujen laskee laskemistaan.
- Anonyymi
Läntinen näistä asioista eniten ymmärtää. Kakkosvalmentaja koko ikänsä. Nyt onneksi ykköspäättäjä Porissa. Koulutus, kokemus ja osaaminen ovat Iipin kvalititeetti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238