https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/df594b29-b56f-4805-9768-046b386d088f
hih
Nelivetoauto liukuu alamäessä kuin pulkka-susukin 4-vetoa on kehuttu juu
14
330
Vastaukset
- Anonyymi
Suzukin kauppakippo ei ole tarkoitettu kuin pussikaljojen rahtaamiseen tasaisessa maastossa.
- Anonyymi
kts. peugeot suomi24
- Anonyymi
Viime vuonna Toyotalle kävi samoin.
- Anonyymi
Youtubeen kun laittaa hakusanaksi Suzuki Virara roller test tai snow niin alkaa löytyä materiaalia nelivedon toiminnasta.
Kelpaa katsoa ja verrata tuplahintaisiin saksalaisiin😅 - Anonyymi
Kyllä sillä monet etuvetoiset hakkaa kun tuolla ajellaan normaalissa liikkumispaikoissa. Eli paremmin selviää liukkaalla ja lumisohjossa tai kesäisen sateisen liukkailla nurmipihoissa vinoissa paikoissa kuin pelkällä etuvedolla. Turhaa hihittelyä. Hyvä auto monelle ja ennenkuin aletaan vertailemaan kalliiden autojen lukituksia niin kyllä se g mersu 4000000€ on parempi tuossa rinteessä mutta lapset pysykää nyt asiassa ja hankkikaa ajokortti.
- Anonyymi
Sinähän se melkoinen automies olet kun sait G Mesen sotkettua sekaan, melkoinen guru.
Tässä jutussa on asiana Suzukin surkeus joka on kusetuksen huippua kun mainostetaan nelivetoa ja auto lähtee valumaan taaksepäin ylämäessä, onhan tuo noloa.
Voisit sitten opetella kirjoituksen jaloa taitoa ja lukujen salaisuuksia. Aika harva G Mese maksaa 4 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Testin mukaan Dacian neliveto toimii, ei lähde liukumaan taaksepäin.
- Anonyymi
Tuleekohan uudesta Toyota/Suzukista yhtä hyvä neliveto, hihihi!
- Anonyymi
Ja TM totesi talvitestissään, että Swift hakkaa talviominaisuuksillaan mm hallittavuudellaan neljä kertaa kalliimmat kipot.
- Anonyymi
Sähkö volovo 4 WD ähisi sihisi mäessä savut tuli akusta autoliike myyjä esittel
- Anonyymi
Tuo swift on yliveto lumisessa ja jäisessä talvisäässä. Tuo oli niin tekemällä tehty juttu.
Noin jyrkkää mäkeä ei tule normaalissa liikenteessä ja vielä tuollaista kitkatonta kiillotettua kohtaa ja että siihen vielä pysähdytään paikoilleen.
Ja vielä jos on nastat alla niin ei ole ongelmaa kyllä, tuo oli vaan niin tekemällä tehty testi.
Swiftissä käytetään luotettavaa vuosikymmenien aikana hyväksi todettua viskoa, ei turhia hajoavia uudempia sähköjuttuja nelivedosta. Tätä samaa tekniikkaa käytetty vuosikymmeniä eri merkeissä.
Oikeasti testattua ja luotettavaa nelivetoa, mikä kestää.
Swiftillä ei tietenkään lähdetä minnekään offroad maastoon, koska ei maavaraa, eikä ole maastoauto.
TM testissä sai ainoana hallittavuudeltaan 10/10 lumiradalla. Swift 2025 oli parempi hallittavuudeltaan kuin mikään muu auto testissä ja voitti jopa yli 100 000 euron neliveto Porschen hallittavuudelta ja se on saavutus 24 000€ autolta.
Swift on aivan mahtava auto normaalissa liikenteessä talvella, lumisilla ja jäisillä teillä.
Kaikki mitä tarvii talviautolta, jopa kylmäkulutus oli hämmästyttävän alhainen TM testaajien mielestä. - Anonyymi
Joo uusi Swift on aivan mahtava ajettava talvella. Suosittelen kyllä, pääsee missä kelissä vaan eteenpäin
- Anonyymi
Joo oikeassa elämässä ja oikeissa aidoissa olosuhteissa Swift on aivan mainio auto ajaa talvella.
Hyvällä hinnalla laatuauto - AnonyymiUUSI
Ei kyllä parempaa ole. Mukava lähtee ku tietää että pääsee varmasti myös takaisin. Oi sitä laadun tunnetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089