Nelivetoauto liukuu alamäessä kuin pulkka-susukin 4-vetoa on kehuttu juu

Anonyymi-ap

44

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suzukin kauppakippo ei ole tarkoitettu kuin pussikaljojen rahtaamiseen tasaisessa maastossa.

      • Anonyymi

        kts. peugeot suomi24


    • Anonyymi

      Viime vuonna Toyotalle kävi samoin.

    • Anonyymi

      Youtubeen kun laittaa hakusanaksi Suzuki Virara roller test tai snow niin alkaa löytyä materiaalia nelivedon toiminnasta.

      Kelpaa katsoa ja verrata tuplahintaisiin saksalaisiin😅

    • Anonyymi

      Kyllä sillä monet etuvetoiset hakkaa kun tuolla ajellaan normaalissa liikkumispaikoissa. Eli paremmin selviää liukkaalla ja lumisohjossa tai kesäisen sateisen liukkailla nurmipihoissa vinoissa paikoissa kuin pelkällä etuvedolla. Turhaa hihittelyä. Hyvä auto monelle ja ennenkuin aletaan vertailemaan kalliiden autojen lukituksia niin kyllä se g mersu 4000000€ on parempi tuossa rinteessä mutta lapset pysykää nyt asiassa ja hankkikaa ajokortti.

      • Anonyymi

        Sinähän se melkoinen automies olet kun sait G Mesen sotkettua sekaan, melkoinen guru.
        Tässä jutussa on asiana Suzukin surkeus joka on kusetuksen huippua kun mainostetaan nelivetoa ja auto lähtee valumaan taaksepäin ylämäessä, onhan tuo noloa.
        Voisit sitten opetella kirjoituksen jaloa taitoa ja lukujen salaisuuksia. Aika harva G Mese maksaa 4 miljoonaa euroa.


    • Anonyymi

      Testin mukaan Dacian neliveto toimii, ei lähde liukumaan taaksepäin.

    • Anonyymi

      Tuleekohan uudesta Toyota/Suzukista yhtä hyvä neliveto, hihihi!

    • Anonyymi

      Ja TM totesi talvitestissään, että Swift hakkaa talviominaisuuksillaan mm hallittavuudellaan neljä kertaa kalliimmat kipot.

    • Anonyymi

      Sähkö volovo 4 WD ähisi sihisi mäessä savut tuli akusta autoliike myyjä esittel

    • Anonyymi

      Tuo swift on yliveto lumisessa ja jäisessä talvisäässä. Tuo oli niin tekemällä tehty juttu.
      Noin jyrkkää mäkeä ei tule normaalissa liikenteessä ja vielä tuollaista kitkatonta kiillotettua kohtaa ja että siihen vielä pysähdytään paikoilleen.
      Ja vielä jos on nastat alla niin ei ole ongelmaa kyllä, tuo oli vaan niin tekemällä tehty testi.

      Swiftissä käytetään luotettavaa vuosikymmenien aikana hyväksi todettua viskoa, ei turhia hajoavia uudempia sähköjuttuja nelivedosta. Tätä samaa tekniikkaa käytetty vuosikymmeniä eri merkeissä.
      Oikeasti testattua ja luotettavaa nelivetoa, mikä kestää.
      Swiftillä ei tietenkään lähdetä minnekään offroad maastoon, koska ei maavaraa, eikä ole maastoauto.

      TM testissä sai ainoana hallittavuudeltaan 10/10 lumiradalla. Swift 2025 oli parempi hallittavuudeltaan kuin mikään muu auto testissä ja voitti jopa yli 100 000 euron neliveto Porschen hallittavuudelta ja se on saavutus 24 000€ autolta.

      Swift on aivan mahtava auto normaalissa liikenteessä talvella, lumisilla ja jäisillä teillä.

      Kaikki mitä tarvii talviautolta, jopa kylmäkulutus oli hämmästyttävän alhainen TM testaajien mielestä.

    • Anonyymi

      Joo uusi Swift on aivan mahtava ajettava talvella. Suosittelen kyllä, pääsee missä kelissä vaan eteenpäin

    • Anonyymi

      Joo oikeassa elämässä ja oikeissa aidoissa olosuhteissa Swift on aivan mainio auto ajaa talvella.
      Hyvällä hinnalla laatuauto

    • Anonyymi

      Ei kyllä parempaa ole. Mukava lähtee ku tietää että pääsee varmasti myös takaisin. Oi sitä laadun tunnetta.

    • Anonyymi

      Kävin mudalla ja irtohiekalla mäessä ajamassa neliveto Suzukia. Hyvin kipusi ylös ja selvitti huonot paikat, plussaa keveys. Tietysti maavara tulee vastaan tietyissä paikoissa, vaikka Allgrip versio hiukan korotettu.

      • Anonyymi

        Siis Swiftillä


    • Anonyymi

      Joo toimii neliveto Swiftillä hyvin. Unelma vehje joka vie perille

    • Anonyymi

      Kylä kulukee. Se on Swift mikä on laatua nelivedolla. Maisemat vaihtuu ku keppiä hämmennät. Tytöt tykkää. En vaihtais Swiftiä, akka kyl vaihtui

    • Anonyymi

      Ja tuo toimimaton "neliveto" on uudessa Toyotan Urban Ruiskussa, onnea langenneille.

      • Anonyymi

        Älä selitä, toimii hyvin. Et vaan ymmärrä. Kokemusta on ja toimii.


    • Anonyymi

      Joo hyvin toimii

    • Anonyymi

      Kunnon neliveto. Kevyellä pääsee minne vaan ja bensa on halpaa Swiftillä, jopa saatavaa

    • Anonyymi

      Pääsin hiekkamontulla mäkeä ylös, päälle asti. En meinannut uskoa että pääsin. Keveys varmaan auttoi pääsyssä. Painavampi maastoauto olisi jäänyt puoleen väliin ja uponnut hiekkaan jumiin

    • Anonyymi

      Itellä Toyota ja en päässyt mäelle, edes Subarulla.

    • Anonyymi

      Joo ei pääse

    • Anonyymi

      Harmittelin ku en päässyt

      • Anonyymi

        Se oli kyl harmin paikka


    • Anonyymi

      Vieläkin harmittelen

    • Anonyymi

      No niin, nyt oon tasapainossa

    • Anonyymi

      Kävin viikonloppuna Lapissa , neliveto oli aivan täydellinen. Oli kyl mukava reissu

    • Anonyymi

      Joo swiftillä ei jää tielle

    • Anonyymi

      Swift on kova, kulutus NELIVEDOLLA kun ajaa n 110km/h, niin 4,3-4,4 litraa sadalla. Sisälsi loppuvaiheessa kaupunkiajoa Tampereella.
      Laatua ja bensaa menee vähän. Uusin Swift kyseessä 2025 vuosimalli.

    • Anonyymi

      Aika kova, ku miettii että on vaan todella todella kevythybridi. Ei ole kallista hybriditekniikkaa kuormana. Vaikuttaa huolettomasta autolta. Harvinaisen erilainen auto nykypäivänä.
      Itsellä on 5 vuoden ikäinen hybridi sitikka, ja on jotain ihmeellistä sähkövikaa välillä. Eivät osaa paikantaa korjaamolla

    • Anonyymi

      No niinpä

    • Anonyymi

      Swift on paras. Ei ole toista autoa mikä on yhtä ketterä ja hauska ajaa nelivedolla. Hallittavuus parempi ku Porsche lla

    • Anonyymi

      Suzuki paras

    • Anonyymi

      Suzuki paras

    • Anonyymi

      Kaahasin mutkaista hiekkatietä. Voi pojat mikä mahtava yhdistelmä irtohiekalla, kevyt auto ja neliveto. Oli kyllä mukava ajella kovaa mutkiin. Ei uskoisi miten hauska auto ajaa

    • Anonyymi

      Uskon kyllä. Kevyet autot on hauskoja. Ei tarvi edes tehoja paljon. On niin ketterä

      • Anonyymi

        Ketterä voi swift olla mutta mites ohjaus. Huano on. Nim. Kokemusta on!!!


    • Anonyymi

      aijaa jännän näköinen swift ajattelin että jännä pikkuauto kaupunkiin hyvä vaikka kylmät tyypit ottaa tuollaisesta... kuin pieni ralliauto.

    • Anonyymi

      Swift on kyllä mainio auto ja uusi pirun hieno

      • Anonyymi

        Mutta mutta. Hieno se voi olla mutta mites ohjaus. Onko HUANO?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mutta. Hieno se voi olla mutta mites ohjaus. Onko HUANO?

        Ohjaus on kuulemma hyvä Swiftissä, tossa uudessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Karhuryhmä

      Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3326
    2. Mitä sä pelkäät

      Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3074
    3. Mitä kaikkea sä

      Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

      Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2905
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

      Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2852
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

      Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2609
    7. Ei me saada toisiamme

      Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2424
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

      ja mikä huonoin?
      Ikävä
      49
      2269
    9. Satuit vain olemaan

      Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2137
    10. Vielä ei ainakaan

      Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe