https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/df594b29-b56f-4805-9768-046b386d088f
hih
Nelivetoauto liukuu alamäessä kuin pulkka-susukin 4-vetoa on kehuttu juu
34
601
Vastaukset
- Anonyymi
Suzukin kauppakippo ei ole tarkoitettu kuin pussikaljojen rahtaamiseen tasaisessa maastossa.
- Anonyymi
kts. peugeot suomi24
- Anonyymi
Viime vuonna Toyotalle kävi samoin.
- Anonyymi
Youtubeen kun laittaa hakusanaksi Suzuki Virara roller test tai snow niin alkaa löytyä materiaalia nelivedon toiminnasta.
Kelpaa katsoa ja verrata tuplahintaisiin saksalaisiin😅 - Anonyymi
Kyllä sillä monet etuvetoiset hakkaa kun tuolla ajellaan normaalissa liikkumispaikoissa. Eli paremmin selviää liukkaalla ja lumisohjossa tai kesäisen sateisen liukkailla nurmipihoissa vinoissa paikoissa kuin pelkällä etuvedolla. Turhaa hihittelyä. Hyvä auto monelle ja ennenkuin aletaan vertailemaan kalliiden autojen lukituksia niin kyllä se g mersu 4000000€ on parempi tuossa rinteessä mutta lapset pysykää nyt asiassa ja hankkikaa ajokortti.
- Anonyymi
Sinähän se melkoinen automies olet kun sait G Mesen sotkettua sekaan, melkoinen guru.
Tässä jutussa on asiana Suzukin surkeus joka on kusetuksen huippua kun mainostetaan nelivetoa ja auto lähtee valumaan taaksepäin ylämäessä, onhan tuo noloa.
Voisit sitten opetella kirjoituksen jaloa taitoa ja lukujen salaisuuksia. Aika harva G Mese maksaa 4 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Testin mukaan Dacian neliveto toimii, ei lähde liukumaan taaksepäin.
- Anonyymi
Tuleekohan uudesta Toyota/Suzukista yhtä hyvä neliveto, hihihi!
- Anonyymi
Ja TM totesi talvitestissään, että Swift hakkaa talviominaisuuksillaan mm hallittavuudellaan neljä kertaa kalliimmat kipot.
- Anonyymi
Sähkö volovo 4 WD ähisi sihisi mäessä savut tuli akusta autoliike myyjä esittel
- Anonyymi
Tuo swift on yliveto lumisessa ja jäisessä talvisäässä. Tuo oli niin tekemällä tehty juttu.
Noin jyrkkää mäkeä ei tule normaalissa liikenteessä ja vielä tuollaista kitkatonta kiillotettua kohtaa ja että siihen vielä pysähdytään paikoilleen.
Ja vielä jos on nastat alla niin ei ole ongelmaa kyllä, tuo oli vaan niin tekemällä tehty testi.
Swiftissä käytetään luotettavaa vuosikymmenien aikana hyväksi todettua viskoa, ei turhia hajoavia uudempia sähköjuttuja nelivedosta. Tätä samaa tekniikkaa käytetty vuosikymmeniä eri merkeissä.
Oikeasti testattua ja luotettavaa nelivetoa, mikä kestää.
Swiftillä ei tietenkään lähdetä minnekään offroad maastoon, koska ei maavaraa, eikä ole maastoauto.
TM testissä sai ainoana hallittavuudeltaan 10/10 lumiradalla. Swift 2025 oli parempi hallittavuudeltaan kuin mikään muu auto testissä ja voitti jopa yli 100 000 euron neliveto Porschen hallittavuudelta ja se on saavutus 24 000€ autolta.
Swift on aivan mahtava auto normaalissa liikenteessä talvella, lumisilla ja jäisillä teillä.
Kaikki mitä tarvii talviautolta, jopa kylmäkulutus oli hämmästyttävän alhainen TM testaajien mielestä. - Anonyymi
Joo uusi Swift on aivan mahtava ajettava talvella. Suosittelen kyllä, pääsee missä kelissä vaan eteenpäin
- Anonyymi
Joo oikeassa elämässä ja oikeissa aidoissa olosuhteissa Swift on aivan mainio auto ajaa talvella.
Hyvällä hinnalla laatuauto - Anonyymi
Ei kyllä parempaa ole. Mukava lähtee ku tietää että pääsee varmasti myös takaisin. Oi sitä laadun tunnetta.
- Anonyymi
Kävin mudalla ja irtohiekalla mäessä ajamassa neliveto Suzukia. Hyvin kipusi ylös ja selvitti huonot paikat, plussaa keveys. Tietysti maavara tulee vastaan tietyissä paikoissa, vaikka Allgrip versio hiukan korotettu.
- Anonyymi
Siis Swiftillä
- Anonyymi
Joo toimii neliveto Swiftillä hyvin. Unelma vehje joka vie perille
- Anonyymi
Kylä kulukee. Se on Swift mikä on laatua nelivedolla. Maisemat vaihtuu ku keppiä hämmennät. Tytöt tykkää. En vaihtais Swiftiä, akka kyl vaihtui
- Anonyymi
Ja tuo toimimaton "neliveto" on uudessa Toyotan Urban Ruiskussa, onnea langenneille.
- Anonyymi
Älä selitä, toimii hyvin. Et vaan ymmärrä. Kokemusta on ja toimii.
- Anonyymi
Joo hyvin toimii
- Anonyymi
Kunnon neliveto. Kevyellä pääsee minne vaan ja bensa on halpaa Swiftillä, jopa saatavaa
- Anonyymi
Pääsin hiekkamontulla mäkeä ylös, päälle asti. En meinannut uskoa että pääsin. Keveys varmaan auttoi pääsyssä. Painavampi maastoauto olisi jäänyt puoleen väliin ja uponnut hiekkaan jumiin
- Anonyymi
Itellä Toyota ja en päässyt mäelle, edes Subarulla.
- Anonyymi
Joo ei pääse
- Anonyymi
Harmittelin ku en päässyt
- Anonyymi
Se oli kyl harmin paikka
- Anonyymi
Vieläkin harmittelen
- Anonyymi
No niin, nyt oon tasapainossa
- Anonyymi
Kävin viikonloppuna Lapissa , neliveto oli aivan täydellinen. Oli kyl mukava reissu
- Anonyymi
Joo swiftillä ei jää tielle
- Anonyymi
Swift on kova, kulutus NELIVEDOLLA kun ajaa n 110km/h, niin 4,3-4,4 litraa sadalla. Sisälsi loppuvaiheessa kaupunkiajoa Tampereella.
Laatua ja bensaa menee vähän. Uusin Swift kyseessä 2025 vuosimalli. - Anonyymi
Aika kova, ku miettii että on vaan todella todella kevythybridi. Ei ole kallista hybriditekniikkaa kuormana. Vaikuttaa huolettomasta autolta. Harvinaisen erilainen auto nykypäivänä.
Itsellä on 5 vuoden ikäinen hybridi sitikka, ja on jotain ihmeellistä sähkövikaa välillä. Eivät osaa paikantaa korjaamolla - Anonyymi
No niinpä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424