Onkohan jäähallin kellarikerroksessa hometta kun usea lapsi ja aikuinen on saanut oireita kun ovat siellä olleet.
Sisäilmaongelmia
5
164
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käy, ja mihin kokoontuu paljon ihmisiä, sinne kulkeutuu aina homesientä, taudinaiheuttajia, ilmassa leijuvia bakteereja, viruksia; pölyä/myrkyllistä hengitysilmaa; syyhypunkkeja, kihomatoja, yms jne. Tällaisia paikkoja - rakennuksia ovat:
Kirkot ja kirjastot. Kuntosalit ja uimahallit. Urheiluhallit ja -salit. Tiili- ja betonivuoratut rakennukset. Koulut, kasarmit ja sairaalat ovat tässä luettelossa puhtaimpia.
Vain puiset, ja rossipohjaiset rakennukset "hengittävät", ja ovat siten turvallisia jopa sata vuotta. Tätä vanhemmat puurakennukset alkavat lahota, rapistua, ja homehtua, kuten on tapahtunut, ja tapahtuu kiihtyvällä nopeudella mm Kokkolan "Nirristan`issa", ja sehän ei naurata ketään!!!...- Anonyymi
Kosteusvaurioituneessa betonissa kasvaa hyvin todennäköisesti bakteereja, usein sädesientä, Streptomyches ja homesienistä tavallisimmin Aspergillusta.
- Anonyymi
Kas kas, valerealistia. Muuten aika hyvä läppä, mutta tuo "kihomato" pilasi jopa uskottavan tarinan. Sain kihomatoja Ykspihlajan kirjaston ulkovessasta 1971 kesätöissä Outokummulla ollessani, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Saattanan valerealisti nyt ei pian kukaan tiedä mikä on minun kirjoittamaa viisautta vai valerealisti suoltamaa passkaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä tapaus yrittää jatkuvasti esittää kovinkin tietäväistä. Vanhanakin vielä heikko itsetunto pistää esittämään moista pelleä ja eikä faktoja hallussa mistään aiheesta. Nolo tapaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657