Älä huoli. Sinä vain mies, sinä vain.
Kyllä mä sua rakastan, aistin että sulla on taas joku epäröiminen meneillään
32
486
Vastaukset
- Anonyymi
ap on vaimo!Tää on varma tieto!Mieti nyt itekin!ootteko noin tyhmiä???🤣
- Anonyymi
Kyllä olen hänen tuleva vaimonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa oikeasti.
Mies sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa oikeasti.
Mies sivustaSiihen päin ollaan menossa, muurahaisen askelin mutta kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen päin ollaan menossa, muurahaisen askelin mutta kuitenkin
🫂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!!!
- Anonyymi
Juo varovasti, se on tymäkkää juomaa. 😂
- Anonyymi
Sinulla on ap-setä vähän sisäisesti ristiriitainen meininki näissä aloituksissasi
- Anonyymi
Ap on ns.mies! Gubbe mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies voi olla vaimo,koska säkin olet ns mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo varovasti, se on tymäkkää juomaa. 😂
Sun vuoksi mitä vain, melkein 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ap-setä vähän sisäisesti ristiriitainen meininki näissä aloituksissasi
Saattaa tuntua siltä, koska olen.... Sama se mitä täällä sanoo 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies voi olla vaimo,koska säkin olet ns mies!
Täräytän nenään kyllä lähes yhtä kovaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa tuntua siltä, koska olen.... Sama se mitä täällä sanoo 😂
No näköjään, ei nämä ummikot usko mitään vaikka mitä sammakoita päästelet palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täräytän nenään kyllä lähes yhtä kovaa 😂
Ei nyt lähdetä naisina esiintyen voimautuva äijä tähän. Vanha juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt lähdetä naisina esiintyen voimautuva äijä tähän. Vanha juttu
😂😂😂 älä jaksa. En ole gubbe jumankauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 älä jaksa. En ole gubbe jumankauta
Kyllä olet. Onko se muuten jonkun pulttia ottavan penskan asia loukkaantua jos joku toinen on saanut ehkä joskus ajat sitten lättyynsä? Ilmeisesti se riittää infernaaliseen vihaan ja oikeuttaa jonkun täysin tuntemattoman kehittelemään kälyisiä tarinoita muiden asioista ja yksityiselämästä iha kostona kalsareiden nuuskijoiden iloksi?
- Anonyymi
Halaisitpa minua irl ja sanoisit tuon saman. Olet myös rakas. 🥹🫶
- Anonyymi
Sanon sen kyllä hänelle, ennemmin tai myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hetkeä olen odottanut. Ihana fiilis tuli. Tuntui, että hän oli tässä vieressäni, kun hän kaunis piirtyi verkkokalvoilleni. Ajattelen sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suoraan sille esklle!
- Anonyymi
Ehkäpä saat itseäsi rakastava äijä vakuutettua jo itsesi että sinua vain. Only for you- siinä vasta mainos vaan onkin, btw
- Anonyymi
Miks nää kaks ladyboita saa sotkea täällä ns.kaikkien asiat?esiintyvät,milloin miehinä,milloin naisia,aina eri kirjaimilla yms! Nuoret parit näistä kärsii eniten,no miksipä ei muutkin!On tullut jo surmmia ja eroja tän palstan takia,tämä tällainen palsta pitää lopettaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks nää kaks ladyboita saa sotkea täällä ns.kaikkien asiat?esiintyvät,milloin miehinä,milloin naisia,aina eri kirjaimilla yms! Nuoret parit näistä kärsii eniten,no miksipä ei muutkin!On tullut jo surmmia ja eroja tän palstan takia,tämä tällainen palsta pitää lopettaa!!
Kaks ladyboita ai stana 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks ladyboita ai stana 😂😂😂
:DD
- Anonyymi
Se o. Se kun sun sanaan ei voi luottaa valehtelet ja kieroilet
- Anonyymi
Jotkut naisiin vihamielisesti suhtautuvat eläytyy varmasti aloituksen kirjoittanut mies tähän skeemailuusi ja kyselee lisää
- Anonyymi
A-naista kaipaan, totta, ja juuri nyt on vaikeaa.
- Anonyymi
Kokeile montun A-tolppaa niin kyllä unohtuu
- Anonyymi
❤️ millaista A-naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️ millaista A-naista?
Punapäätä.
- Anonyymi
Ehkä hän epäröi muiden tilanteita ja asioiden vuoksi. Voi olla, ettei sinun suhteesi epäröi mitään, vaan toivoo, että saisitte asiat selvitettyä. Aika monilla näin varmaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805