Aukeaako rajanylityspaikka jo pian!

Anonyymi-ap

Nyt kun Trumppi ja Putin saa sovittua rauhan, niin toivottavasti pian päästään tankille ja ostoksille Kostamukseen. Varmasti myös viisumivapaus tulee kohta!

46

765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei taida raja aueta vuosikymmeniin, onneksi Kuhmosta saa polttoainetta.

• Anonyymi

En ole siitä rauhasta niin vakuuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole siitä rauhasta niin vakuuttunut.

Se on näijen tällasten maijen kansa, että rauha siellä, sota sitten toisaalla. Aina on joku rähinä päällä. Ja se on sitten vain tuurissa, onko se uusinta tulossa Kuhmon rintamalle vai pysyneekö Baltiassa.
        Niin en kyllä hättäelleisi sen pensan oston kansa ja jättäsin väliin venäjänreissut iliman liikekannalepanomääräöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on näijen tällasten maijen kansa, että rauha siellä, sota sitten toisaalla. Aina on joku rähinä päällä. Ja se on sitten vain tuurissa, onko se uusinta tulossa Kuhmon rintamalle vai pysyneekö Baltiassa.
        Niin en kyllä hättäelleisi sen pensan oston kansa ja jättäsin väliin venäjänreissut iliman liikekannalepanomääräöstä.

Taidan viedä kanisterin takas vajan hyllyyn!

• Anonyymi

Vartiuksen Mummo sanoi,että kun ei tiedä ketä sieltä tulee,niin RAJA KIINNI!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartiuksen Mummo sanoi,että kun ei tiedä ketä sieltä tulee,niin RAJA KIINNI!!

Viemäri on AUKI

• Anonyymi

Se on persuille onnen päivä, jos raja aukeaa ja pääsevät taas veljeilemään venäläisten kanssa.

• Anonyymi

Luulempa että Venäjä ei päästä sotahulluja Suomen kansalaisia maahan eikä . Raja ehkä sulkeutuu meille siltä puolelta!!

• Anonyymi

Joudutte tyytymään thaikkuihin! Varokaa syyhyä

• Anonyymi

Onko kaikki silmät yhtä vinoja

• Anonyymi

Hiihtämällä pääsee tänäänkin

• Anonyymi

Mutta takaisin pääsystä ei niinkään varmaa.

• Anonyymi

Pysykööt kiinni.

• Anonyymi

Kommareita harmittaa kun ei pääse venäjälle

• Anonyymi

Mitäpä ajattelet jos raja poistuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä ajattelet jos raja poistuu..

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi

Kyllä niitä muitakin harmittaa.
        Ihan tunnettu persukin on vuosia ostellut bensansa sieltä.

• Anonyymi

Ei todellakaan harmita jos ei pääse äärioikeistolaiseen Putinin paratiisiin.
        Siellä on malli muuttunut jo 20-vuotta sitten ja maa on tyhmine kansalaisineen niellyt kaiken mitä Putin valehtelee tv..ssä.
        Koneisto toimii.
        Miten minulla tulee sen maan toiminnasta kansallismielineen mieleen suomen persut????????
        Jotenkin hämmästyttävää yhdennäköisyyttä venäjän politiikassa.

• Anonyymi

Trump on oikea presidentti joka voi saada sodan loppumaan. Ovatko muut yrittäneetkään.

• Anonyymi

Joo,,kysymys vain herää millä hinnalla ja mitä myydään sen rauhan eteen???????????????
        Luulen, että kaikki muut on kaupan paitsi Trumpin oman maan edut.

• Anonyymi

venäjä on kääntänyt selkänsä Euroopalle, joten miksi venäjää tilisi päästää jälleen Eurooppaan.
      Eurooppa ei tarvitse venäjää ja yhteistyötä ei tehdä ennen kuin venäjä myöntää virheensä.
      venäjä ei ole ystävä vaan kiusaaja ja kiusaajat täytyy pistää kuriin.
      Eurooppa ei saa kumartaa venäjälle.

• Anonyymi

Ja on todella kiusannut sodanloppumisesta saakka ja suomi on nöyristellyt kuin koira jalkojenjuuressa,se on joutanut loppua,ei venäjän kansalaisia vastaan ole mitään nurjaa mieltä,vaan ne päättäjät siellä,HYI.

• Anonyymi

Pakotteet puree siellä missä niitä noudatetaan

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että Suomen ja Venäjän välinen raja avataan lähiaikoina. Varmasti Trump ja Putin neuvottelevat siitä ja käsky käy.

• Anonyymi

Uskon että Vartiuksen rajanylityspaikka on ollut Putinin ja Trumpin asialistalla. Trump on puhunut Venäjällä tankkaajan puolesta ja Putin nyökytellyt ymmärtäväisest. Tuntuivat shellilla tietävän että enää on erimielisyyttä kuinka monta litraa saa tuoda astiassa bensaa tahi dieseliä. Trump pitää kuulemma entistä 10 litran määrää auttamattoman pienenä..

• Anonyymi

Oon donaldin kanssa samaa mieltä! Onko tietoa onko ne keskustellu savukkeiden tuonti määristä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon donaldin kanssa samaa mieltä! Onko tietoa onko ne keskustellu savukkeiden tuonti määristä ?

Kuulemma 2 kartonkia on vähimmäismäärä mihin Trump suostuu.

• Anonyymi

Nyt kannattaa elää rauhallisesti ei kannata nakata bensaa lisää..

• Anonyymi

Kuhmolaiset sivistyisivät, jos pääsisivät käymään Venäjällä,

• Anonyymi

Uskoisin että nyt olisi viisasta suomettua nopeasti.

• Anonyymi

Ei aukea koska heillä ei ole oikeutta puuttua suomen sisäisiin päätöksiin.

• Anonyymi

Minä laitoin jo Putinin kuvan pirtinseinälle. Nyt on viimein aika laittaa nöyristely päälle.

• Anonyymi

Mulla on putinin kuva leninin kuvan vieressä!

• Anonyymi

Nyt kun Trump on myynyt Euroopan venäjän etupiiriksi pitäisi meidän tämä vain nyt hyväksyä. Meillä on uusi isäntä.

• Anonyymi

Kuinka aiotte venäläistä sukunimenne? Itse ajattelin olla Heikkinevits kun aiemmin olin Heikkinen

• Anonyymi

No taidan vaihtaa johtajan sukunimen suoraan itselleni!

• Anonyymi

Putinhan se on sodan aloittanut. Kai se voi omansa lopettaa.

• Anonyymi

Ootko ihan varma asiasta!?

• Anonyymi

Minulla on vähän sekava olo kun en tiedä mihin suuntaan nöyristelisi eniten USAn vai Venäjän tai olisiko Kiina kuitenkin.

• Anonyymi

Kyllä minä jatkan nöyristelyä Polovisen suuntaan.

• Anonyymi

Rajat eivät tule aukeamaan vuosiin, eikä viisumivapautta ikinä. Turha haikailla tankille Kostamukseen. Jos sinne hinkuu tervemenoa muuta kautta, jos pääsee.

• Anonyymi

Eikös sinne vedetä vartiukseen aitaa tulevanasulana.Aidan saisi vetää koko matkalle.Rajat ei aukea enää Venäjälle.Hyvä niin

• Anonyymi

Mikä hinku on rahaa viedä tuollaiseen maahan.Hinnat eivät varmaan tule olemaan halvemmat kun järellä, ajattelee kaikki kulutukset ottaa huomioon autossa.Venäjä vaan saa rahoilla rakennettua maataan,ei hyvä

• Anonyymi

Trumppi käskee kohta raja auki..

• Anonyymi

Portin vieressä on tuhannen kilsan kokoinen aukko jokainen sinne pääsee

• Anonyymi

Taitaa Ukrainalle tulla tiukat olot kun USA myös on kääntynyt vihollisesi. No se siitä sodasta ja itsenäisestä valtiosta. Kohta pääsee tankille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      314
      2861
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      55
      2640
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1430
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1275
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      148
      1234
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70