Miksi? Missä vika? Eilen illalla oli päivitys.
Chrome pöytätietokoneessa ei avaudu
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Edgen kautta, jota en muutoin käytä, netin käyttäminen onnistuu. Vika ei siis ole laitteessa. Tabletilla ja kännyssä toimii Chrome.
- Anonyymi
Voisiko vika olla
- taloyhtiön laitteissa?
- Tai Elisa Laajakaistassa?
Miksi Chrome kuitenkin toimii tabletilla ja kännyssä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko vika olla
- taloyhtiön laitteissa?
- Tai Elisa Laajakaistassa?
Miksi Chrome kuitenkin toimii tabletilla ja kännyssä?Mulla on Windows 11.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Windows 11.
Onkohan mulla sittenkin Windows 10? Mistä voin sen tarkistaa?
- Anonyymi
Latasin Edgen lisäksi Firefoxin ja käytän nyt lukiessani Firefoxia, sillä Edge on vieläkin sekavampi.
Nyt se esittää jotain oletusselaimen asennuksia, kysyy uutta salasanaa Firefoxille, laitoin sellaisen.
Sitten se kysyy: "Onko tavallinen?" Mitä hittoa tuo tarkoittaa? Mikä "tavallinen"? Kirjoitin "On", ei kelvannut. Mitä pelleilyä tällainen on?
Nyt tiedostoni eivät avaudu, sillä ne olivat ladatut Chromella. Tällä lailla.
Esim. kaikki tulevan ulkomaanmatkani, jo osin maksetut liput ja tiedot, ovat tiedostoissani.
Microsoftiin ei voi luottaa. - Anonyymi
Onnistuin tänään palauttamaan Chromen toimivaksi.
Kirjauduin Firefoxiin ja sen kyselyjen kautta sain klikattua Chromen takaisin. - Anonyymi
Ette te kyllä kovin auttavaisia tällä "Apua aloittajalle"-foorumilla ole...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126