Onneksi olkoon lakkoilijat. 450 saa lähteä.
Teollisuusliitto ja Pro vähentävät Nesteeltä 450 henkeä
18
539
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaa porukkaa pois vaan
- Anonyymi
Liitot👎🏼
- Anonyymi
Liitto on hyvä tuki ja turva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto on hyvä tuki ja turva
😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Hallinto paisunut liikaa!
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
Kaikki itsepalvelua mutta valtava hallinto
- Anonyymi
"Onneksi olkoon lakkoilijat. 450 saa lähteä."
Yksikään irtisanominen ei johdu lakkoilusta.- Anonyymi
Johtuu
- Anonyymi
Viime vuoden opposition lakot hallitusta vastaan aiheuttivat kahden miljardin vajeen BKT:hen, tuli lomautuksia ja irtisanomisia. SAK sulki satamat neljäksi viikoksi, alusmäärät ja tonnit vähenivät. Lakot jatkuvat, ay:n aiheuttamat vahingot kasvavat koko ajan. Ei mitään järkeä. Onneksi saa mennä töihin. Kuka haluaa lakkoilla?
- Anonyymi
Liitot👎🏼
Onneksi on YTK!
- Anonyymi
Kun erosin liitosta, tuli heti yli 50 e lisää liksaa kuussa!
- Anonyymi
Ja jäit täysin yksin työnantajan mielivaltaa vastaan. Onnea sinulle pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jäit täysin yksin työnantajan mielivaltaa vastaan. Onnea sinulle pöljä.
Pöljä oot itse; firma maksaa vieläkin eikä tarvii töissä käydä! Hyvä johtajasoppari nääs! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä oot itse; firma maksaa vieläkin eikä tarvii töissä käydä! Hyvä johtajasoppari nääs! 😁
Joillakin on kilpilahdessa näitä hyviä sopimuksia. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on kilpilahdessa näitä hyviä sopimuksia. 👍
Kyllä! Eläkkeelle jo nuorena hyvillä eläkkeillä! 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Eläkkeelle jo nuorena hyvillä eläkkeillä! 👍
Näin on ei saa olla tyhmä
- AnonyymiUUSI
Luotot saavat prenikoita, kun ovat mielinkielin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698