Olin vl-lapsi ja tiesin jo 5-vuotiasna, ketkä naapureistani joutuu hel*vettiin

Näin hulluja vl-vanhemmat opettavat lapsilleen vieläkin!

155

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä auttanut sekään, vaikka tuntemamme ihmiset olivat saman kansankirkon jäseniä,kuten mekin.

Lisäksi koko ajan opetettiin, ettei pelastumise oppi ole kirjoitettu Raamattuun, vaan velluilla on muilta salattu -peritty usko. Usko jolla ei kitenkaan ole Jeesuskohdetta!

Vl-perusteet opikseen, olivat siis samat ,kuin mustassa raamatussa.

• Anonyymi

Kirkon jäsenyys ei auta yhtikäs mitään. Ihminen tulee autuaaksi yksin uskosta, yksin armosta ja yksin Kristuksen ansion tähden.
        Sillä armosta te olette autuaat uskon kautta, ette itse teistänne, ei töistä ettei yksikään liha kerskaisi, Jumalan lahja se on. ,,,, sanoo vanha Raamatun käännös

• Anonyymi kirjoitti:

Kirkon jäsenyys ei auta yhtikäs mitään. Ihminen tulee autuaaksi yksin uskosta, yksin armosta ja yksin Kristuksen ansion tähden.
        Sillä armosta te olette autuaat uskon kautta, ette itse teistänne, ei töistä ettei yksikään liha kerskaisi, Jumalan lahja se on. ,,,, sanoo vanha Raamatun käännös

Nämähän ovat ne kuuluisat luterilaisen uskonpuhdistuksen "solat"

sola fide,
        sola gratia,
        solus Christus

Yksi uskosta
        Yksin armosta
        Yksin Kristus

Mutta Luther-natsi jätti sen tärkeimmän pois:

VAIN USKO JEESUKSEEN PELASTAA!!!!

• Anonyymi

Suu on sydämen tulkki vai mitä arvelee Saaleminpastori.
        Uskotko itse omiin juttuihisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä imartele minua, pliis!

En ole kirjoittanut Raamattua!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tähän täytyy lisätä vielä yksi uskonpuhdistuksen "sola"

########Sola scriptura (suom. yksin kirjoituksista) on latinaa, ja käsitteellä tarkoitetaan periaatetta, jonka mukaan Raamattu on kirkolle sen opin ainoa normi. Periaatetta sanotaan myös Raamattu-periaatteeksi.[########

Ei ollut ja ole päivämiesperiaate, jossa lammaslauma hylkää Paimenensa kommunismin periaatteella :"kansa kaikkivaltias"

• Anonyymi

Kerroit, että olit lapsi ja olet kasvanut alaspäin kuin lehmän häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroit, että olit lapsi ja olet kasvanut alaspäin kuin lehmän häntä.

Olin lapsi, mutta oletko sinä lapsellinen?

• Anonyymi

Jos naapuri on ollut demonipesä, niin aika oikeaan on osunut.

• Anonyymi

Naapurin poika väitti vielä 12vuotiaana meidän ei lestatiolaisten joutuvan helvettiin. Aikaa on toki kulunut melkoisesti, mutta vieläkö näin opetetaan?

• Tuollainen ihmisten jaottelu on vellujen dna,ssa ja mihinpä koira karvoistaan pääsee?

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Tuollainen ihmisten jaottelu on vellujen dna,ssa ja mihinpä koira karvoistaan pääsee?

Eräs taivaan taimi putosi 70-luvulla kurkotellessaan pataan mikä oli täynnä Jeesuksen sovintoverta.
        Nyt hänen ei tarvitse tarvittaessa tai joka viikko mennä syntejään anteeksi pyytelemään.
        On synnitön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs taivaan taimi putosi 70-luvulla kurkotellessaan pataan mikä oli täynnä Jeesuksen sovintoverta.
        Nyt hänen ei tarvitse tarvittaessa tai joka viikko mennä syntejään anteeksi pyytelemään.
        On synnitön.

Tämä vastauksesi pysäytti minut. Olet selvästi pyrkinyt ymmärtämään sanomaani, sille iso peukku!

Vertaat minua Asterix sarjakuvan Obelixiin, joka pienenä putosi taikajuomapataan ja hän sai supervoimat sen seurauksena loppuiäkseen. Ei huono vertaus!

Olen syntinen silti, mutta usko Jeesukseen,-kaste (en ota kantaa nyt kasteen muotoon), Hänen verellään tuomansa Sovitus ja ylösnousemuksellaan saatu voitto kuolemasta,
        Antaa minulle lahjaksi vanhurskauden,-Lahjavanhurskauden, uudestisyntymisen ylhäältä!

Tämä on se kompastuskivi velluille,ette ymmärrä Jeesuksen antamaa lahjavanhurskautta ja miksi ette? Tämä on kamalaa sanoakin, mutta siksi ette ymmärrä ,kun silmillänne on peite.

Jeesus kuoli vain kerran ristillä, Hän oli iankaikkinen Uhri ja kuolemallaan Hän kuoleman voitti ylösnousemuksensa kautta!
        Silloin annettiin syniit anteeksi, yhdellä kertaa,niin rehdyt-parhaillaan tehtävät-ja tulevat synnit. Yksi kerta,

Usko Jeesukseen on kaiken A ja O

1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On synnitön.

Antamasi 70-luku, meni vain pieleen ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vastauksesi pysäytti minut. Olet selvästi pyrkinyt ymmärtämään sanomaani, sille iso peukku!

Vertaat minua Asterix sarjakuvan Obelixiin, joka pienenä putosi taikajuomapataan ja hän sai supervoimat sen seurauksena loppuiäkseen. Ei huono vertaus!

Olen syntinen silti, mutta usko Jeesukseen,-kaste (en ota kantaa nyt kasteen muotoon), Hänen verellään tuomansa Sovitus ja ylösnousemuksellaan saatu voitto kuolemasta,
        Antaa minulle lahjaksi vanhurskauden,-Lahjavanhurskauden, uudestisyntymisen ylhäältä!

Tämä on se kompastuskivi velluille,ette ymmärrä Jeesuksen antamaa lahjavanhurskautta ja miksi ette? Tämä on kamalaa sanoakin, mutta siksi ette ymmärrä ,kun silmillänne on peite.

Jeesus kuoli vain kerran ristillä, Hän oli iankaikkinen Uhri ja kuolemallaan Hän kuoleman voitti ylösnousemuksensa kautta!
        Silloin annettiin syniit anteeksi, yhdellä kertaa,niin rehdyt-parhaillaan tehtävät-ja tulevat synnit. Yksi kerta,

1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

Juupati juu
        Kaikki muut aidosti uskovaiset käy edelleenkin viikottain syntejään anteeksi pyytelemässä.
        Vellut veressä ja hellut mehukatissa.
        Mitä jos lopettaisitte sen syntielämän?

• Anonyymi kirjoitti:

Juupati juu
        Kaikki muut aidosti uskovaiset käy edelleenkin viikottain syntejään anteeksi pyytelemässä.
        Vellut veressä ja hellut mehukatissa.
        Mitä jos lopettaisitte sen syntielämän?

Kerropa enemmän tuosta "viikottain syntejään anteeksi pyytelemässä.
        Vellut veressä ja hellut mehukatissa." Kun tunnut tietävän, etenkin tuon "hellut kohdan?

Jeesus,apostolit ja Raamattu yleensäkin kehottavat lopettamaan syntielämän. Jopa niin, etteivät kehoita aloittamaankaan sitä,-tulee vähemmän vieroitusoireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäksi, jos teidän kanssanne pysyy se voitelu, jonka te olette hänestä saaneet, te ette tarvitse ihmisiä
        opettamaan teitä, vaan niin kuin se voitelu, joka on Jumalasta, se on se opettaja teille, joka asiasta, ja se on totuus, eikä siinä ole valhetta; ja niin kuin hän on teitä opettanut: pysykää hänessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Vertaat minua Asterix sarjakuvan Obelixiin, joka pienenä putosi taikajuomapataan ja hän sai supervoimat sen seurauksena loppuiäkseen.<<

Tämä kyseinen taivaan taimi on kylläkin viikottain ja jopa omasta mielestään tarpeeseen pyytämässä lisää Jeesuksen sovintoverta, edes pieniä roiskeita.
        Mutta hänelle ei enään anneta koska sai taimena niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Vertaat minua Asterix sarjakuvan Obelixiin, joka pienenä putosi taikajuomapataan ja hän sai supervoimat sen seurauksena loppuiäkseen.<<

Tämä kyseinen taivaan taimi on kylläkin viikottain ja jopa omasta mielestään tarpeeseen pyytämässä lisää Jeesuksen sovintoverta, edes pieniä roiskeita.

Saanko uskoa

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen haavat ovat paratut ylösnousemuksen yhteydessä, sen sai jopa epäilevä Tuomas omin silmin todeta ja omin käsin koskea.

Pyydän varovaisuutta Veren kommentointiin. Joka Herjaa Sovintoverta, -Herjaa Armon Henkeä!

Kun Jeesus vuodatti verensä ristillä,meidän syntiemme takia, se oli yksi kerta,-sovitus ja lunastusmaksu. Iankaikkinen Uhri, joka lopetti juutalaisen eläinuhriperinteen. Sitäkään vellut eivät ymmärrä!

Synnit annettiin anteeksi Golgatalla, -Yksi kerta- Uskolla Jeesukseen pääset osalliseksi siitä armosta,-et siksi että olisit vanhurskas,-vaan siksi -että usko Jeesukseen
        LUETAAN SINULLE VANHURSKAUDEKSI!!!

Hebrealaiskirje:
        6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,
        6:2 oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
        6:3 Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Jumala sallii.
        6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
        6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
        6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko uskoa

Saat toki uskoa, mutta kerrotko mihin?
        Syntejäsi et voi uskoa anteeksi, mutta jos haluat syntisi anteeksi,-sinun pitää uskoa Jeesukseen ja syntyä uudesti ylhäältä!

• Anonyymi

Syntejäsi et voi uskoa anteeksi, mutta jos haluat syntisi anteeksi,-sinun pitää uskoa Jeesukseen ja syntyä uudesti ylhäältä!

Onko demonipesä uudestisyntynyt alhaalta vai kloonattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko demonipesä uudestisyntynyt alhaalta vai kloonattu?

Sinäkö olit se, joka kehuit itseäsi fiksuksi?

• Anonyymi

Uskooko se demonipesä littu maahan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskooko se demonipesä littu maahan?

Vai pallo

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Miten vellu voi sanoa olevansa kristitty, -kun hän ei voi sanoa edes kristillisen uskon ydintotuutta?

Vellu käy elämänsä aikana kuuntelemassa tuhansia seurapuheita ja kuolemansa hetkellä ,hän ei kuitenkaan tiedä mihin/keneen uskoo!

Hyvin on Sielunvihollinen hommansa hoitanut!

• Anonyymi

Miten vellu voi sanoa olevansa kristitty, -kun hän ei voi sanoa edes kristillisen uskon ydintotuutta?

Vellu käy elämänsä aikana kuuntelemassa tuhansia seurapuheita ja kuolemansa hetkellä ,hän ei kuitenkaan tiedä mihin/keneen uskoo!

Hyvin on Sielunvihollinen hommansa hoitanut!

Vellu vellu, harhoissaan vellu. Ei kukaan katellut, paskassa kun vellu vaan vellu. Kaheliksi aatteli monikin kun oli vellu, mutta aivan kuten vellu, takaapäin jakeli ajatuksiaan ateistiin tykästynyt hellu.

• Anonyymi
        UUSI

Jeesuksen haavat ovat paratut ylösnousemuksen yhteydessä, sen sai jopa epäilevä Tuomas omin silmin todeta ja omin käsin koskea.

Pyydän varovaisuutta Veren kommentointiin. Joka Herjaa Sovintoverta, -Herjaa Armon Henkeä!

Kun Jeesus vuodatti verensä ristillä,meidän syntiemme takia, se oli yksi kerta,-sovitus ja lunastusmaksu. Iankaikkinen Uhri, joka lopetti juutalaisen eläinuhriperinteen. Sitäkään vellut eivät ymmärrä!

Synnit annettiin anteeksi Golgatalla, -Yksi kerta- Uskolla Jeesukseen pääset osalliseksi siitä armosta,-et siksi että olisit vanhurskas,-vaan siksi -että usko Jeesukseen
        LUETAAN SINULLE VANHURSKAUDEKSI!!!

Hebrealaiskirje:
        6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,
        6:2 oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
        6:3 Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Jumala sallii.
        6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
        6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
        6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät

>>Synnit annettiin anteeksi Golgatalla, -Yksi kerta- Uskolla<<

No jos kerran kaikki on etukäteen anteeksi kuitattu aikansa vasemmistolaisen anarkistin kuolemalla, niin miksi siinä sitten sovintoveressä kieriskellen ja mehukattia ryystäen anteeksi "syntejänne" pyytelette?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

>>Synnit annettiin anteeksi Golgatalla, -Yksi kerta- Uskolla<<

No jos kerran kaikki on etukäteen anteeksi kuitattu aikansa vasemmistolaisen anarkistin kuolemalla, niin miksi siinä sitten sovintoveressä kieriskellen ja mehukattia ryystäen anteeksi "syntejänne" pyytelette?

Toisille ei tarvi selittää selvää Raamatun Sanomaa-ja toisille ei kannata.

Arvaa kumpiin kuulut? Ota ensin selvää asioista mistä mielipiteitäsi mutu-tuntumalla heität!. Sitten voidaan keskustella asiasta!

• Anonyymi

Et kuitenkaan sanonut saalem:Daikamoiset käsitykset sulla kyllä oli, oliko vanhemmat lyöneet ne että meni silloin perille..

• Minulla oli hyvät ja rakastavat vanhemmat, rauha heidän muistolleen!

Isä ei koskaan kadotustuomioita naapureille-ja tutuille antanut.
        Eihän näitä kadotustuomioita vellu koskaan päin naamaa anna, mutta lapset saattavat räkyttää asiasta, -minkä kotonaan kuulevat.

Itse en lapsenakaan voinut käsittää ja hyväksyä tuollaista tuomitsemista. Yritin kysellä perusteita,-mutta jo silloin ymm,ärsin että minulle valehdellaan.

• Anonyymi

Hyvä toki,että nyt tiedät että vanhempasi ainakin puhuivat hulluja..

• Anonyymi

Mutta hulluus on huipussaan saalermikon demonipesässä.

• Anonyymi

Sehän on vanhemmilla tehokas lyömäase, vanhemnan asemassa ollessaan syöttää lapsilleen uhkakuvia ja kasvattaa uhittelulla ja pelolla halliten. Sitten vasta ku nuori on 18, voi päästä hulluja puhuvista vanhemmistakin eroon, csikka lopullisesti ja monesti se nuoren jasvun ja kehityksen jannalta onkin hyvä. Voimia nuorille, kyllä maailmassa vielä on täysijörkisiäkin ihmisiä.

• Ei vellu koe puhuvansa hulluja, kun jaottelee lasten kuullen tuttujansa. Vellu kokee oikeudekseen tuomita ihmisiä, mutta vellu loukkaantuu syvästi, -jos heitä vähänkään kritisoidaan.

Eikö tämä ole kuin suoraan oppikirjasta:"Tunnistai narsisti lähelläsi"?

• Anonyymi

Raamattuhan on perimätietoa pilvilinnoineen.. sita-asist ynnä muut pohjautuu historiaan, mutta tosielämässä historian opiskelu vaikka yliopistolla voi kannattaa, eteläsuomen päässä, koska työnsaantimahdollisuudet ovat oaremmat ja siellä väestö on normaalimpaa.

• Raamattua on turha syyttää vellujen toilaiiluista!
        Mutta korostan että heissäkin on monenlaisia,-jopa niin fiksuja etteivät tuomitse lastensa kuullen naapureitaan.

• Anonyymi

Raamattua on turha syyttää vellujen toilaiiluista!
        Mutta korostan että heissäkin on monenlaisia,-jopa niin fiksuja etteivät tuomitse lastensa kuullen naapureitaan.

Kyllä sitä nyt ollaan niin viatonta.
        Vellut ja hellut kehottaa jopa lapsiaan muita "vääräuskoisia" ja uskonnottomia häiriköimään.
        Mierontiellä miekka ojossa kun voi jo aloitteleva ainoa oikea tienata palan taivaspaikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vellut ja hellut kehottaa jopa lapsiaan muita "vääräuskoisia" ja uskonnottomia häiriköimään.
        Mierontiellä miekka ojossa kun voi jo aloitteleva ainoa oikea tienata palan taivaspaikasta.

Kirjoitat niin viisaita, ettei kaltaiseni tollo ymmärrä niitä. . .

• Anonyymi kirjoitti:

Suomennatko sanomasi näin yksinkertaiselle ihmiselle-kuin minä?

• Anonyymi

Moni muuten katsoo kieroon aikalailla jos ilmaisee asioitaan kovinkin raamatullisesti työpaikalla. helpommin jo alkuvaiheessa valinnat tapahtuvat enemmistön aatteiden mukaisesti, usea johtohlö ajattelee että pohjoisesta ja uskossa, se ei ole hyvä..

• Totta, mutta toisissa tilanteissa on hyvä että uskaltaa kertoa uskostaan Jeesukseen,-joka on esim muuttanut ihmisen sydämen tilan vihasta rakkaudeksi entisellä rikollisella.

Kyynikot,stop tykkänään nyt!. Kyllä oikea usko erottuu taktisesta uskosta!

• En olisi muuten tehnyt aloitusta tästä aiheesta, mutta kommenttini toiseen ketjuun poistettiin monta kertaa.

Monta kertaa myös aloitukseni aiheesta poistettiin, mutta laitoin niin kauan uudestaan että viimein pysyi!

• Anonyymi

Demonipesä on kova laittamaan.

• Anonyymi

Sultahan tuli monta vastausta, hyvä jos itse olet varma asioista ja käsityksistäsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sultahan tuli monta vastausta, hyvä jos itse olet varma asioista ja käsityksistäsi..

Sen ku olen nähnyt, että fanaatikko uskonnolliset nyt ei välttämättä aivan terveimmästä päästä ole ja jos ajatellaan amnatteja, että pitäisi leikata, niin jsks uskonto sunentaa järjen..

• Anonyymi kirjoitti:

Sen ku olen nähnyt, että fanaatikko uskonnolliset nyt ei välttämättä aivan terveimmästä päästä ole ja jos ajatellaan amnatteja, että pitäisi leikata, niin jsks uskonto sunentaa järjen..

Monessa tapauksessa totta!

• Anonyymi kirjoitti:

Usko Jeesukseen on luja luottamus!
        Jos en luottaisi, -olisin epäuskossa!

Uskotko sinä Jeesukseen,-vai puhujien valhelupauksiin?

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Usko Jeesukseen on luja luottamus!
        Jos en luottaisi, -olisin epäuskossa!

Uskotko sinä Jeesukseen,-vai puhujien valhelupauksiin?

Vellun kanssa keskustelu loppuu aina, kun kysyn: Uskotko Jeesukseen?

• Anonyymi

Monessa tapauksessa totta!

Se on ikävintä mikäli esiintyy ja on esiintynyt anteeksiantamisen pakkasaamu.. käytän nyt sanaa, mikäli, minähän en mistään mitään tiedä..olisiko se sitten nähtävillä nuorison pahoinvoinnissa osin, teiniraskaukdissa, huumeiden käytössä, vai yleisössä rikollisuudessa, angstina.. vanhemmat saattavatkin ajatelkaa ehkä että yksi lapsista on huonompi, kun on esim rikollinen,mutta eivöt välttämättä nöe suu-seuraus yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ikävintä mikäli esiintyy ja on esiintynyt anteeksiantamisen pakkasaamu.. käytän nyt sanaa, mikäli, minähän en mistään mitään tiedä..olisiko se sitten nähtävillä nuorison pahoinvoinnissa osin, teiniraskaukdissa, huumeiden käytössä, vai yleisössä rikollisuudessa, angstina.. vanhemmat saattavatkin ajatelkaa ehkä että yksi lapsista on huonompi, kun on esim rikollinen,mutta eivöt välttämättä nöe suu-seuraus yhteyttä.

Korj. Anteeksiantamisen pakko, ei pakkasaamu.

• Anonyymi kirjoitti:

Korj. Anteeksiantamisen pakko, ei pakkasaamu.

Tämä maailmanaika on paha kaikille ja kaikkien lapsille, luopumus on suurta, koska kiusaukset ovat joka paikassa läsnä.

• Anonyymi

Tämä maailmanaika on paha kaikille ja kaikkien lapsille, luopumus on suurta, koska kiusaukset ovat joka paikassa läsnä.

En tarkoittanut nyt ihan tuota. Muotoillaan vaikka niin, rttä mikäli hlö kokee vääryyttä elämässään, vaikka sinäkin , niin voi ajatua helpommin rikolliseksi, houkutuksiakin toki on ja usein menestyminen ja hyväkdyntäkin vaatii aikalailla.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut nyt ihan tuota. Muotoillaan vaikka niin, rttä mikäli hlö kokee vääryyttä elämässään, vaikka sinäkin , niin voi ajatua helpommin rikolliseksi, houkutuksiakin toki on ja usein menestyminen ja hyväkdyntäkin vaatii aikalailla.

Olemme luonnostamme vihan lapsia ja viha ajaa helposti rikoksiin.
        Kuitenkin ihminen on aina vastuussa itsestään-ja teoistaan, olipa hän kokenut vaikka mitä!
        Rikolliseen luonteeseen kuuluu myös uhriutuminen ja muiden syyttely, omista teoistaan.

• Anonyymi

Tiesitkö demonipesä, että tällainen opetus ei ole meillä keskiössä? Me toki opetamme, että vain tällä tavalla ja tässä joukossa voi pelastua, koska Jumalan valtakuntia ei ole useita. On vain yksi lammashuone. Mutta me keskitymme sitäkin enemmän Jeesuksesta kertomiseen ja siihen, että kun saamme näin uskoa, niin pääsemme varmasti taivaaseen. Ei meidän tarvitse miettiä sitä, pääsevätkö naapuritkin taivaaseen. Jokainen uskoo omalla kohdallaan ja se riittää!

• Jo tuo kun nimittelet minua demonipesäksi,-kertoo sen että valehtelet kaiken! Ja vesität sillä sanomasi!

Moni fiksu vellu häpeää puolestasi! Myötähäpeää se ei voi olla, kun et itse älyä hävetä!

• Mihin uskot?
        Jeesukseen uskomista et voi velluna tunnustaa,-sitä kutsutaan kristityistä seurakunnissa ja Raamatussa ,epäuskoksi!

Epäusko kadottaa!

• Anonyymi

Jo tuo kun nimittelet minua demonipesäksi,-kertoo sen että valehtelet kaiken! Ja vesität sillä sanomasi!

Moni fiksu vellu häpeää puolestasi! Myötähäpeää se ei voi olla, kun et itse älyä hävetä!

Moni vl minun tavoin pitää sinua demonipesänä ja kyllä, he ovat yhtä fiksuja, kuin minäkin. Eli aivan riittävän fiksuja siis. Millä tavoin sanomani vesittyy, että totean tosiasiat ääneen. Olet aika selvästi imenyt demoneita runsain määrin itseesi. Ai miten tää näkyy? No siten, että vuodesta toiseen olet täällä herjaamassa Jumalan lapsia. Jos se ei ole demonien aikaan saamaa hedelmää, niin minkä sitten? Tuskin elävä usko tuollaiseen toimintaan ketään ajaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Moni vl minun tavoin pitää sinua demonipesänä ja kyllä, he ovat yhtä fiksuja, kuin minäkin. Eli aivan riittävän fiksuja siis. Millä tavoin sanomani vesittyy, että totean tosiasiat ääneen. Olet aika selvästi imenyt demoneita runsain määrin itseesi. Ai miten tää näkyy? No siten, että vuodesta toiseen olet täällä herjaamassa Jumalan lapsia. Jos se ei ole demonien aikaan saamaa hedelmää, niin minkä sitten? Tuskin elävä usko tuollaiseen toimintaan ketään ajaa!

Muistan säännön: "älä ruoki trollia", Koska sanomasi on niin paksua puppua.
        Sinulla on varmasti paljon fiksuutta ja viisautta jemmassa, kun niin vähän käytät niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...herj jumalanlapsia..!

Mikä vellujen arkielossa kertoo heidän jumalanlapseudestaan kerro !

• Anonyymi kirjoitti:

...herj jumalanlapsia..!

Mikä vellujen arkielossa kertoo heidän jumalanlapseudestaan kerro !

Ei ne kerro!

"Jumalanlapseus" on heille sama kuin natseille täysin pseudotieteellinen "arjalaisuus".

Suomeksi sanottuna: narsisteille niin tyypillinen paremmuuden tunne, muihin ihmisiinn nähden. Herrenrasse, kuten natsitkin tunsivat olevansa.

Jeesus sanoi:Hedelmistään puu tunnetaan!

Niin tunnetaan myös nämä vl-julmanlapset.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain saatanalle alkuperäinen apostolinen kristinusko on herjaa!
        Sattuuko sinulla sarvet jakauksen kohdalle?

• Anonyymi

Miten nuo lerssit kehtaavat nimitellä itseään Jumalan lapsiksi. Miehet ainakin täysiä konnia yrityspuolella. Lesta miehiä voisi heidän moraalin puolesta nimitellä saatanoiksi.

• Anonyymi

Kamala nimitys tuo lerssi! Siivoo suus ja opettele puhuu nätimmin meistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerssi on mu*kusta lievä nimitys?

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta "lesta"on kaikkein rumin nimitys.

• Anonyymi

Demonipesä sopii hyvin sinulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Demonipesä sopii hyvin sinulle.

Kuitenkin joku kiehtoo sinua sanomassani ja aiheuttaa närästystä, -joka ei parane vl-seuroissa,-eikä samariinilla!

Kadehdit vapautta jonka Jeesus meille antaa!

• Anonyymi

Lesta ei oo todellakaan rumin. Kyllä mielestäni lessu, lerssi, lerva yms ovat paljon rumempia.

• Anonyymi kirjoitti:

Lesta ei oo todellakaan rumin. Kyllä mielestäni lessu, lerssi, lerva yms ovat paljon rumempia.

No nyt ymmärtänet miksi käytän nimitystä "vellu"?
        Sehän tulee kirjainlyhenteestä "vi".

• Anonyymi

Tuleeko Saaleminpastori suuresta vaivasta ja onko hänen vaatteet valaistu Karitsan verellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko Saaleminpastori suuresta vaivasta ja onko hänen vaatteet valaistu Karitsan verellä.

Jokainen joka Uskoo Jeesukseen, -kastetaan ja suullansa tunnustaa uskonsa Jeesukseen,-saa lahjaksi uskonsa kautta Jeesukseen:

VANHURSKAUDEN lahjaksi ,Herramme Jeesuksen veriuhrin-ja ylösnousemuksen kautta!(Room 10)

Ei ole yhden yhtä synnitöntä ja joka yrittää sellaiseksi omilla teoillaan tullla

ASTUU ARMON ALTA KIROUKSEN ALLE!!

• Anonyymi

Teen sen siistimmin, mutta vasta kun pojut saa puhuttelun härskeistä teoistaan.

• Anonyymi

Keneltä ne voisivat puhuttelun saada? Lerssit on menettäneet normaalin oikeustajun ja moraalin tyystin. Saatana tuota liikettä ohjaa.

• Jäitä hattuun ystävä hyvä, minullakin kiehahtaa joskus yli. Ei anneta rötösvellujen muovata kaikista heistä huonoa kuvaa, mutta kyllä minäkin sielunvihulaisen näen siellä suunnalla.
        Velluissa on myös monta valittua, mutta valittujen harhaanmeneminen on tosi asia.

• Anonyymi

Vielä hullumpaa on viedä lapsi hurmoskokoukseen missä ihmiset huutavat ja puhuvat kielillä. Varmaan pelottavaa pienille.

• Huudettiinhan ennen vl-seuroissakin ja kiitettiin Jeesusta.
        Nyt ei huudeta,-eikä kiitetä.
        Hoitokokouksissa huusi Heikki Saari,-kuin perkele, ei kiitosta,-vaan vihaa

Koskaan en ole kuullut hurmosta jossa kiitettäisiin SRK,ta tai vain me piskuista laumaa!

• Anonyymi

Huudettiinhan ennen vl-seuroissakin ja kiitettiin Jeesusta.
        Nyt ei huudeta,-eikä kiitetä.
        Hoitokokouksissa huusi Heikki Saari,-kuin perkele, ei kiitosta,-vaan vihaa

Koskaan en ole kuullut hurmosta jossa kiitettäisiin SRK,ta tai vain me piskuista laumaa!

Uskonnon takia moni sairastuu henkisesti. Traumatisoituminen alkaa pahimmillaan jo pikkulapsesta, lyödään, pelotellaan, pakotetaan ha käytetään huutokokouksissa. Se näkyy sitten usein monella tapaa aikuisena, henkilö toteuttaa elämässään yhteisön vaatimia normeja, kärsii psykiatrisista ongelmista ha yhteisön pakottamana toimii kuten käsketään.

• Anonyymi

Helluntailaisilla noita hurmoskokouksua on myös, luullaan että kuollut herää henkiin kun hoetaan jtn mantraa tarpeeksi pitkään. Suoraan sanottuna, menee hulluuden puolelle. Ihan osaa heidän puolestaan ,jotka ovat syntyneet tuollaiseen perheeseen ja kokeneet lapsena traumoja, joita on harjoitettu hurmoskokouksissa ja muissa. Maailma onneksi muuttuu, uskonnot saavat vähemmän jalansijaa, terveydellisestä mielessä, ihmisille on tullut enemmän järkeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskonnon takia moni sairastuu henkisesti. Traumatisoituminen alkaa pahimmillaan jo pikkulapsesta, lyödään, pelotellaan, pakotetaan ha käytetään huutokokouksissa. Se näkyy sitten usein monella tapaa aikuisena, henkilö toteuttaa elämässään yhteisön vaatimia normeja, kärsii psykiatrisista ongelmista ha yhteisön pakottamana toimii kuten käsketään.

Uskonto,-paraskin usko,-joka siirtää vuoria-

Muuttuu väkivallan välineeksi, -jos sillä pakkokäännytetään !

ILMAN RAKKAUTTA!

Aito apostolinen kristinusko- ja uskovainen, antaa täyden omantunnon-ja uskonvapauden lapsilleenkin. !

Rakkaus ei tee pahaa kenellekään!

• Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisilla noita hurmoskokouksua on myös, luullaan että kuollut herää henkiin kun hoetaan jtn mantraa tarpeeksi pitkään. Suoraan sanottuna, menee hulluuden puolelle. Ihan osaa heidän puolestaan ,jotka ovat syntyneet tuollaiseen perheeseen ja kokeneet lapsena traumoja, joita on harjoitettu hurmoskokouksissa ja muissa. Maailma onneksi muuttuu, uskonnot saavat vähemmän jalansijaa, terveydellisestä mielessä, ihmisille on tullut enemmän järkeä.

####Helluntailaisilla noita hurmoskokouksua on myös, luullaan että kuollut herää henkiin kun hoetaan jtn mantraa tarpeeksi pitkään.###

Laitapa dokumenttia, missä tuollaista on ollut?

• Anonyymi

####Helluntailaisilla noita hurmoskokouksua on myös, luullaan että kuollut herää henkiin kun hoetaan jtn mantraa tarpeeksi pitkään.###

Laitapa dokumenttia, missä tuollaista on ollut?

Kalifornialainen kirkkokunta yritti herättää kuolleen 2-vuotiaan henkiin - nyt 10 päivää myöhemmin kirkko myöntää, että ihmettä ei tapahdu
        Tyttö kuoli 14. joulukuuta ja rukoukset eivät tuottaneet toivottua tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalifornialainen kirkkokunta yritti herättää kuolleen 2-vuotiaan henkiin - nyt 10 päivää myöhemmin kirkko myöntää, että ihmettä ei tapahdu

Erotettu kohusaarnaaja yritti herättää vainajan kuolleista
        Nokia Mission johtajan paikalta erotettu Markku Koivisto porukoineen yritti aikoinaan herättää vainajan henkiin.

KUVA: MIKA RANTA / HS

IS
        31.8.2011 7:52 | Päivitetty 31.8.2011 8:38
        Koivisto ja hänen ystävänsä olivat tuolloin kokoontuneet oikeuslääketieteen laitokselle. Asiasta on kertonut muun muassa Ylen Dokumenttiprojekti vuonna 2005.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY
        Paikalla ollut mies kertoo Iltalehdessä, että vainajan ympärille kokoontunut porukka yritti herättää kuollutta henkiin hokemalla varsin arkisia loitsuja.

"Herää nyt, herää nyt, tule takaisin, kaikki on valmiina, nouse ylös", mies sanoo lehdessä porukan hokeneen.

Hänen mukaansa "kornilta ja sairaalta" vaikuttanut touhu kesti noin tunnin.

Mies kertoo Iltalehdessä, että vainajalle oli tehty jo lääketieteellinen ruumiinavaus eli sisäelimet ja aivot oli poistettu.

Vainaja ei vironnut.

Vainajan henkiin herättäminen oli liikaa myös tuolloiselle Tampereen hiippakunnan piispa Juha Pihkalalle. Markku Koivisto jäi tapauksen jälkeen virkavapaalle Nokian seurakunnan kirkkoherran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi tyyppi rukoili kuolleen vaimonsa puolesta sairaalan ulko puolella ja se heräs henkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi tyyppi rukoili kuolleen vaimonsa puolesta sairaalan ulko puolella ja se heräs henkiin

Ruumis pitää olla hyvin säilynyt muuten se ei onnistu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruumis pitää olla hyvin säilynyt muuten se ei onnistu

Ainakin raamatussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin raamatussa

Jeremia oli kolme päivää kuolleena se kävi manalasssa oliko kolme päivää ja geräs henkiin

• Anonyymi

Myöhemmin juutalaiset kivitti sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöhemmin juutalaiset kivitti sen

Neitsyt Tabitha hyvän tekijä oli kuolleena ja kans oliko se Pietari joka sen herätti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitsyt Tabitha hyvän tekijä oli kuolleena ja kans oliko se Pietari joka sen herätti

Ei niitä oo raamatussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä oo raamatussa

Mä tiedän mitä lestat ajattelee näistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitten ei kannattais käydä täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on se verran mieli sairaita ettei se onnistu niiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on se verran mieli sairaita ettei se onnistu niiltä

Puhujat on aivo pessyt ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsensä korostaneet ihmiset ei ole Jumalan mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsensä korostaneet ihmiset ei ole Jumalan mieleen

korottaneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korottaneet

Luulee itsestään liikoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonipesä herättäs kuolleista enemmän kuin yksikään lesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen verran lukenut oululaisten kommentteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sano lämpiää että herrannimi tulisi kunnioitwtuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai liikkeestä eronneet koska mädätys haisee Helsinkiin saakka niitä voi vaan tehdä kaukana lestojen synti elämästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai liikkeestä eronneet koska mädätys haisee Helsinkiin saakka niitä voi vaan tehdä kaukana lestojen synti elämästä

jos herätät Oulun ryllä jonkun henkiin ne tulee pilkkaa ympärille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei taitaa onnistua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku puhuja vois sen tehdä niillä on ollu 160 vuotta aikaa

• Anonyymi kirjoitti:

Nokia Mission johtajan paikalta erotettu Markku Koivisto porukoineen yritti aikoinaan herättää vainajan henkiin.

IS
        Koivisto ja hänen ystävänsä olivat tuolloin kokoontuneet oikeuslääketieteen laitokselle. Asiasta on kertonut muun muassa Ylen Dokumenttiprojekti vuonna 2005.

MAINOS PÄÄTTYY
        Paikalla ollut mies kertoo Iltalehdessä, että vainajan ympärille kokoontunut porukka yritti herättää kuollutta henkiin hokemalla varsin arkisia loitsuja.

"Herää nyt, herää nyt, tule takaisin, kaikki on valmiina, nouse ylös", mies sanoo lehdessä porukan hokeneen.

Mies kertoo Iltalehdessä, että vainajalle oli tehty jo lääketieteellinen ruumiinavaus eli sisäelimet ja aivot oli poistettu.

Vainaja ei vironnut.

Vainajan henkiin herättäminen oli liikaa myös tuolloiselle Tampereen hiippakunnan piispa Juha Pihkalalle. Markku Koivisto jäi tapauksen jälkeen virkavapaalle Nokian seurakunnan kirkkoherran

Markku Koivisto ei ole koskaan ollut hellari.

Suomi on vapaa maa ,jopa hulluille vl-hoitokokouksille.,
        Miten voisin ottaa velluilta ja muilta, etten sanoisi uskontohulluilta,
        Sen vapauden pois?

• Anonyymi kirjoitti:

Amerikka on hulluudessa oma lukunsa, sen todistaa jo se ,että presidenttinä on, no jätän sanomatta. ,.

Seuraavaa pyydän "etulahjana" anteeksi, ottakaa se hyvänä huumorina!

Kun Suomen hulluin vellu menee Amerikkaan, niin molempien maiden äö nousee 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sairaala herää henkiin?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku puhuja vois sen tehdä niillä on ollu 160 vuotta aikaa

Oikeestaan ei tarvi hoito kokoukset on parempia

• Anonyymi kirjoitti:

IS

MAINOS PÄÄTTYY

Vainaja ei vironnut.

Markku Koivisto oli Nokian luterilaisen seurakunnan kirkkoherra!

Eikö hänen toilailunsa kuulu enemmän teille vellut kuin minulle?
        Kuuluttehan samaan luterilaiseen porttokirkkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan ei tarvi hoito kokoukset on parempia

Raamatussa emmekö sinun nimissä tehneet ihme tekoja tai nämä merkit seuraavat parannatte sairaita herätätte kuolleita eli ei pitäs tehdä ja pitäs tehdä jos tekee joutuu helvettiin jos ei tee tekee Jumalan tahdon mut ei paranna sairaita mut jos Jeesus sanoo et merkit seuraa niin mikä on se Jeesuksen merkki jos kumminkaan ei tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa emmekö sinun nimissä tehneet ihme tekoja tai nämä merkit seuraavat parannatte sairaita herätätte kuolleita eli ei pitäs tehdä ja pitäs tehdä jos tekee joutuu helvettiin jos ei tee tekee Jumalan tahdon mut ei paranna sairaita mut jos Jeesus sanoo et merkit seuraa niin mikä on se Jeesuksen merkki jos kumminkaan ei tee

Eli Jeesus pitää unohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli Jeesus pitää unohtaa

Eli Jeesuksen palvonta on väärin

• Anonyymi kirjoitti:

Esitit hyvän kysymyksen!

Joh. 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Mark. 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        Ap.t. 5:12 Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa ja ihmettä; ja he olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä.

• Anonyymi

Esitit hyvän kysymyksen!

Joh. 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Mark. 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        Ap.t. 5:12 Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa ja ihmettä; ja he olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä.

Kuka on vellujen Jeesus raattamaa vai lutter

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kastetaan lutterin kirkkoon eikä Jeesukseen se on lutter

• Anonyymi kirjoitti:

Raha! Hoitokokouksetkin johtuivat Rahaepäjumalan palvonnasta.
        Se" siunaus" näkyy Kempeleen mahtisuvuissa yhä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IS

MAINOS PÄÄTTYY

Vainaja ei vironnut.

Kaheleijen hommia

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kastetaan lutterin kirkkoon eikä Jeesukseen se on lutter

Amen!

• Anonyymi

Minä olin työpaikassa, josta kaikki muut joutuivat helvettiin, paitsi yksi uskova, lahkolainen. Hän jaksoi sitä jauhaa koko ajan. Onneksi alkoi tehdä työtään, eli lapsia, eikä palannut töihin. Oli onni meille työkavereille.

• Epäilen että oliko vl?
        Yleensä vellut ovat uskon asioistaan hipihiljaa!

• Anonyymi

Nämä kaverit jotka vei meitä lapsena helvettiin, patsastelevat nyt puhujina ja yrittäjinä. Näistä herroista huokuu ylimielisyys ja kaikkivoipasuus.

• Jo Kekkonen sen sanoi:Niin on, jos siltä näyttää!

• Anonyymi

Narsisteja.. olet itse vahvempi jos niin päätät. Narsistin kun voi tuhota.

• Oikea asenne!

• Täytyy muistaa että kukaan ei ole narsisti pahuuttaan. Narsistikin on uhri, hän on joutunut kehittämään persoonallisuushäitiön selvitäkseen vaikeista oloista. Käytännössä aina lapsuudessa!

Älä tuhoa narsistia, mutta pidä varasi. Rukoile lähimmäisesi puolesta!

• Anonyymi

kyllähän vl-vanhemmat opettavat näin lapsilleen, koska se on vl-liikkeen opetus.

• Sehän on selvä se. Eiköhän jokainen ole kokenut sen vl-lasten kanssa, että hyvin on iäisyysasiat naapureiden osalta tehty selviksi.

"Lällällää, tepä joudutte kadotukseen"! On tuttua juttua.

Enpä olisi uskonut että kiistävät noin selvästi näkyvän asian. No totuuden puhuminen ei olekaan vl-hyve!

• Anonyymi

Sehän on selvä se. Eiköhän jokainen ole kokenut sen vl-lasten kanssa, että hyvin on iäisyysasiat naapureiden osalta tehty selviksi.

Enpä olisi uskonut että kiistävät noin selvästi näkyvän asian. No totuuden puhuminen ei olekaan vl-hyve!

Demonipesässä ollaan lastentarhaiässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Demonipesässä ollaan lastentarhaiässä.

Tervetuloa kerhoon!

• Anonyymi

Sehän on selvä se. Eiköhän jokainen ole kokenut sen vl-lasten kanssa, että hyvin on iäisyysasiat naapureiden osalta tehty selviksi.

Omaperäistä..

• Anonyymi kirjoitti:

Omaperäistä..

De va kiva de ☺

• Anonyymi

Kaikki lapset ovat VL lapsia.

• Anonyymi

Tämä on vl-valehtelun "helmi", tuollaista ei löydy Raamatusta!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuon kirjoitin minä, unohdin krjautua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä oon huomannut usein vellun lapsi on saatanan vallassa kärkkyy tilaisuutta tehdä syntiä niin usein lapsi opettaa siis uskomaan saatanaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä oon huomannut usein vellun lapsi on saatanan vallassa kärkkyy tilaisuutta tehdä syntiä niin usein lapsi opettaa siis uskomaan saatanaan

Ei mene läpi, olet vl-trolli ja pahinta lajia!

• Anonyymi

Jokainen lapsi syntyy tyhjänä blankona, johon ei ole vielä kukaan kirjoittanut mitään.
      Pari viikkoa tätä auvoa jatkuu, kunnes kirkkoisien palvelusväki rientää tätä blankoa parantelemaan ja leimaamaan omilla korvamerkeillään.
      Näin he varmistavat tulolähteensä ja orjansa yhä uudelleen.

• Olet selvästi kyynistynyt.

• Anonyymi

Olet selvästi kyynistynyt.

Uskossa on ehkä se huono puoli, että jotkut henkilöt pitävät joitakin tapauksia hiukka yksinkertaisina, joten silloin helposti vedätetään eri asioissa, menee läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskossa on ehkä se huono puoli, että jotkut henkilöt pitävät joitakin tapauksia hiukka yksinkertaisina, joten silloin helposti vedätetään eri asioissa, menee läpi.

Tarkoitit varmaan vl-kultissa? Tuohan on narsisteille tyypillinen tapa kaikkialla.

Elämme luottamusyhteiskunnassa, jossa jokaisella on periaatteessa mahdollisuus vedätetään jokaista -kerran. Narsisti luulee sitä älykkyydeksi, -mutta on mitä suurinta tyhmyyttä menettää luottamuksensa iäksi,-sillä viisasta voit pettää vain kerran.

Vl-kultissa voit hämätä tekoanteeksipyynnöllä ja kierre on valmis, jos olet niin hölmö ettet usko höynäyttäjäsi toistavan tekonsa.

Tunnet selvästi Vellut, -koska ulkopuoliset luulevat vellujen pitävän tiukasti toistensa puolta.

• Anonyymi

Leikkaussalissakin..ja muuallakin..ei muuten riipu uskonnosta, kuka vedättää ketäkin, tärkeintä on hyvä palkkapussi ja älykkäin imago usein.

• Eipä ole tullut mieleen, että leikkaussalissakin vedätetään. Kaipa tiedät asian?

• Anonyymi

Eipä ole tullut mieleen, että leikkaussalissakin vedätetään. Kaipa tiedät asian?

Ootko muuten miehenä tosissasi noissa uskonjutuissasi.. Mies? Aika jännä jos oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko muuten miehenä tosissasi noissa uskonjutuissasi.. Mies? Aika jännä jos oot.

Eikö ne oo enemmän akkojen ja keheleiden hommia. Mies käy kirkossa kun on katseltavaa, on nainen pappina ja kotona helpompaa kun vaimo ei räpätä ettet sitten lähtenyt kirkkoon kanssani.

• Anonyymi

No mitä olen kuullut niin kyllä jsks siinä mikä se oli se koko salin kokonaishinta:)tekniikka maksaa, kyllä sinä miehenä sen tiedät

• Anonyymi

Sulla on tuo ukin kuva, joten oletan että mies hlö. Kyllähän se teknologia maksaa tosiaan ja vähön aina riippuu mikä investointi kannattaa, onko se Hamina vai muhos, esimerkiksi.

• Anonyymi

Rehellisyys oikein rehottaa lestatiolaisia miehissä. Voisi sanoa että läpeensä rehellisiä. Jumalalle rakkaita lapsosia.

• Anonyymi
        UUSI

Voi voi kun Jumalan lapsia pilkataan

• Anonyymi
        UUSI

Kun Putin tulee tänne täällä ei ole yhtään vapaata ihmistä

• Anonyymi
        UUSI

Lestadiolaisen yhteyden otto tarkoittaa sitä et se pelkää jäävänsä kiinni se yrittää saada hyväksyntää valheilleen

• Anonyymi
      UUSI

Olet kypsymätön vielä nykyisessä iässäsikin.

• Anonyymi
        UUSI

Koska siitä olisi aikuinen tullut ei ole keppi hevosella munaa sanoa kahden kesken riekkuu netissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siitä olisi aikuinen tullut ei ole keppi hevosella munaa sanoa kahden kesken riekkuu netissä

parta tuulessa liehuen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4283
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2415
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2009
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1622
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1485
    6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      180
      1471
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      31
      1470
    8. 250
      1305
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      82
      1226
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      280
      1177
    Aihe