joka meille on tullut elämämme aikana, olemme sen omaksuneet osaksi itseämme. Mielemme ovat oppineet sen. Koska nämä ovat meissä vain pintaa, eikä todellista minuutta, kaiken tämän voimme oppia myös pois ja korvata ainakin osittain uusilla henkisillä kyvyillä.
Kumpi ihminen on lopulta onnellisempi: sellainen, jolla on alusta alkaen kaikki mennyt hyvin ja saattaa myöhemmin kompastua pienestä kivestä? Vai sellainen, jolla on ollut vaikea elämä, mutta silti jotenkin onnistunut ponnistamaan jaloillensa ja tämän jälkeen isompikaan tielle tuleva murikka ei haittaa niin paljoa?
Jos maailmassa kaikki olisi hyvyyttä ja onnistumista, niin sillä ei olisi enää mitään arvoa, koska se olisi itsestäänselvyys. Ihmiset eivät enää osaisi iloita niistä, koska kaikki olisi ennalta-arvattavaa ja kaikkeus latistuisi epämääräiseksi tasaiseksi massaksi. Pahuutta ja epäonnistumista tarvitaan, jotta voi olla hyvyyttä ja onnistumisen riemua. Yötä tarvitaan, jotta voi olla päivä.
https://www.youtube.com/watch?v=FiOpY6YtolI
Kaikki henkinen paha (hyvää yötä)
Anonyymi-ap
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta, hienosti sanottu. Mitä linkissä on musiikkina?
- Anonyymi
PLANET FUNK - Chase The Sun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PLANET FUNK - Chase The Sun
Hyvää musaa hyvässä yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993