Miten saisin kauniimman naaman?

Anonyymi-ap

Ei ole varaa kauneusleikkauksiin. Mulla on rumat kasvonpiirteet.

42

1560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, olet kaunein ihminen ketä tiiän ❤️
      Sisältä olet niin kultainen mutta sinulla on niin paljon naisia täällä palstalla että jäin varjoon. Halusit antaa muille huomion

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Siksi tämä menee mönkään. Harmitti kun laitoit jonnekin jonka näin että kas Veronika tjsp ei mitään muuta. Se kertoii jo paljon ikävän tasosta

• Anonyymi

Photoshopista!

• Anonyymi

Kaikki olemme yhtä rumia. Todella todella harva ihminen on kaunis, jota kaikki ihailee. Kauneus on katsojan silmässä. Teot tekevät ihmisistä kauniita, ei ulkonäkö.

• Anonyymi

Teit meistä kauniin😍

🧔

• Anonyymi

Energia!

Oon tavannut fyysisesti epämiellyttäväksi miellettävän henkilön jonka energia oli niin ihanaa ja loistavaa, et taisin ihastua häneen.

Ja pitää löytää ihminen jonka mielestä oot maailman kaunein, ei siinä muiden mielipiteellä oo sit väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit meistä kauniin😍

🧔

Teit unelmaa, teit parempaa
        Teit meistä kauniimpaa kuin muut
        Juniin, tuhansiin haluttiin 🚂
        Me nousta kyytiin
        Uniin rumiin herättiin 😴🥱
        Teet mitä teet ja varkain
        Se luisuu hukkaan
        Sinä teet meistä juhlaa, sinä teet ❤️💋

BAE:lle hyvää Valentiniuksen päivää 🤗

• Anonyymi

Just näin! 🤣🤣🤣

• Anonyymi

ei multa. 🤣

• Anonyymi

älä vertaa. et oo missi mitä sitten. tarviiko olla? pää on tärkein se on ihan sama minkälainen sä olet jos se ei toimi

• Anonyymi

Meikkaus taitaa olla leikkausta seuraavaksi paras vaihtoehto.
      Ja siinä on oma opettelunsa ja hintansa.
      Laihtuminen voi myös auttaa.
      Minuakin harmittaa oma naama, vaikka olen normipainoinen, mutta ehkä se vielä voi parantua tuosta jos laihdun vähän lisää.
      Mua on aika moni sanonut kauniiksi elämän varrella, mutta varmaan minun näkökulmassa on jotain vikaa, kun en meinaa sitä kauneutta peilistä löytää. Meikkaus vähän auttaa, oikeastaan... pitäisi tehdä sitä enemmän. Muistan että kun yhtenä kertana pesin meikit pois naamasta, tuntui ihan hyvältä nähdä se tuttu naama... joten... ehkä olen vaan kyllästynyt katsomaan samanlaista naamaa ja se vaatii omaa taiteilijan kosketusta, ihan todella.
      Nyt se arvoitus selvisi.
      En jaksa katsella samaa naamaa peilistä koko ajan.
      Ja samasta syystä... myös pelihahmojen ulkonäkö vaihtuu niin vinhaan.
      Onneksi on meikkaus.
      Kun sitä vielä jaksaisi taiteillakin... aaaahhh, tuskani.

• Anonyymi

Mua huolestuttais enemmän jos olisin paska ihminen. Ei kukaan ruma ole mieleltään voi olla.

• Anonyymi

lopeta juopottelu se auttaa aina

• Anonyymi

Säkö olet niin fakiiri, että tiedät muiden kulutuksista kun koet tarvetta vastailla tälle katkeralle nettimiehelle? Ei tämä äijä avautumisella muutu katkeruuden kohteeksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkö olet niin fakiiri, että tiedät muiden kulutuksista kun koet tarvetta vastailla tälle katkeralle nettimiehelle? Ei tämä äijä avautumisella muutu katkeruuden kohteeksesi

no suurin osa suomalaisista juo liikaa alkoholia niin aivan hyvä pointti

• Anonyymi

Laihduta niin ei tarvitse olla ku Justiina naama nurinpäin🐷alota nyt siitä. Mut ei sekään auta jos on rumat geenit🐖

• Anonyymi

Geeneissä kulkee muutkin asiat kuin ulkonäkö. Kun katsoo tuota tekstiä, niin sanoisin ettei kirjoittajan kannata paljon geenipooliaan kehua.

• Anonyymi

Kaunis naama mulla.

• Anonyymi

Onko minussa jotakin vialla, kun melkein aina olen tyytyväinen peilikuvaani?

• Anonyymi

Olen sitäkin miettinyt, että jos peili valehtelee, kun sehän on peilikuva.

• Anonyymi

Sama täällä tai lähinnä kun hyväksyy sen mitä on saanut, niin sitten pärjää ihan hyvin. Kitkerät on joskus sanoneet, että kuulemma tiedän olevani hyvännäköinen. No en kyllä ”tiedä”, hyvä itsetunto lähtee jostain ihan muualta

• Anonyymi

Ulkonäkö on toissijainen asia
      Sisin on tärkeintä ja jokaisella on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi.
      Rakkaus on:
      𑁍ࠬ pään yli pyyhkäisevä sadekuuro
      𑁍ࠬsyvälle pisteleviä pisaroita
      𑁍ࠬensisuudelma
      𑁍ࠬpaita, jonka saa kuoria nähdäksesi hehkusi
      𑁍ࠬkorva, johon kuiskata "niin minäkin sinua"❤️
      Hyvää Valentiniuksen päivää 💌

• Anonyymi

Tää oli muuten multa 👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Kiitos kauniista sanoistasi:)

• Anonyymi

"Kauneusleikkaus" on kylläkin muutos huonompaan.

• Anonyymi

Osta naamari

• Anonyymi

Hmm... Ehkäpä vain sokeat tavoittelevat pimeässä huoneessa mustaa kissaa....

• Anonyymi

Tapasin taannoin nuoren naisen, jolla oli ihana ääni, aivan kertakaikkisen upea vartalo, ihastuttava luonne ja valloittava kosketus.
      Seksi hänen kanssaan oli taivaallisesta vielä ylemmällä tasolla.

Hänellä - ihan rehellisesti sanottuna - oli kasvonpiirteet sellaiset, että ihan oikeasti pahaa teki, enkä ole nirso tuon asian suhteen.

Siksi hänen kanssaan pariin otteeseen sänkyyn päädyimmekin, eikä siinä huumassa naamaa katseltu.

Mutta ihan oikeasti - hänen kasvoillaan kauneusleikkauksella voisi tehdä valtavan parannuksen.
      Rehellisesti sanottuna, jos tapaisin hänet vielä, voisin yrittää hienovaraisesti onkia häneltä, haluaisiko hän moisen käsittelyn. Maksaisin kernaasti viulut - tuli meistä sitten pari tai ei.
      Aivan kertakaikkisen ihana nainen muuten, mutta uskokaa tai älkää - kasvonpiirteiltään oikeasti jotakin sellaista, mikä hätkähdyttää - eikä todella positiivisesti.
      Ihana ihminen kaikilta muilta ominaisuuksiltaan - ainakin neljän tunnin tuttavuuden perusteella....

• Anonyymi

Melkoinen vaikutus on täytybyt olla koska hänestä tänne kirjoitat.
        Aika uskomaton tapaus! Toivottavasti itse uskot tarinasi.

• Anonyymi

🤓😅😂

• Anonyymi

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
      🌟☁️😌😌😌☁️☁️✨☁️
      ☁️😌😌☁️☁️😌☁️☁️☁️
      😌😌☁️✨☁️☁️☁️☁️☁️
      😌😌☁️☁️☁️☁️☁️⁣☁️☁️
      😌😌☁️ Good Night ✨
      ☁️😌😌☁️☁️😌☁️☁️☁️
      ☁️☁️😌😌😌☁️☁️☁️☁️
      ☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Hyvää yötä kaikille palstalaisille ja eräälle ihanalle ❤️

• Anonyymi

Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja

Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin

Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
      Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne

Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.

Sitten muut kulut

Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit

Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi

Ja hyvin perusteltu

Satonen ajamaan turkkiaSinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
      "Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.

• Anonyymi

Jep.
        Ja yritykset itkevät yhteisöveron laskua. Perusteena, että omistajillekin pitää jäädä jotain???

Mitä omistajat ovat tehneet 8 prosentilla, mitä 15 vuodessa on jo kevennetty.
        Eikö pitäisi olla päinvastoin?
        Eikö pitäisi yhteisöveron kautta osallistua enemmän maan puolustuskuluihin.
        Enemmän menetettävää.

• Anonyymi

Porukalla on mukava arvostella ja ilkkua. Yst terv kiusaajaporukka

• Anonyymi

No rumuuskin on katsojan silmässä. Mua ei kiinnosta jos en miellytä jotain äijää teen muutokset mikäli tunnen itse että haluan. Ja haluisin silikonirinnat ja kasvoihin pistoshoitoja (en mitään järkyttävän isoja ankkahuulia) eli sillain hillitysti.

• Anonyymi

Kaulimella silottelee isommat rypyt

• Anonyymi

Älä välitä, minuakin sanotaan rumaksi.

• Anonyymi

Porukalla on niin mukava lytätä. Yst terv kiusaajaporukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukalla on niin mukava lytätä. Yst terv kiusaajaporukka

Niinpä niin...Ihmis moraali löytyy vain kaupallisista mainoksista..

• Anonyymi

Kuvittelet vaan olevasi vähemmän kaunis/komea. Hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet etkä poe alemmuutta ulkoisista piirteistä.
      Tulet huomaamaan mielenkiintoa ja hyväksyntää ennenkuin huomaatkaan.

• Anonyymi

Nuoren viriilin miehen sperma tekee ihmeitä iholle.

• Anonyymi

Itseään ei näe muiden silmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      28
      4938
    2. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      22
      4491
    3. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      44
      4182
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      50
      4106
    5. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      79
      2650
    6. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      338
      2610
    7. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      2172
    8. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2075
    9. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1767
    10. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      265
      1623
    Aihe