Trump ja Ukraina

Anonyymi-ap

Katotaanhan vain, jos ja kun eu maat sotkeutuu trumpin ja puuttinin neuvotteluihin ukrainan sodasta, se pistää avustushanat kiinni. Eli ukraina joutuu luovuttamaan venäjälle sen valtaamat alueet. Siinä on valittava toinen pahasta. Joko ukrainan yritettävä sinnitellä ja kerjätä apua euroopalta tai suostuttava luovuttamaan alueet. Muutoin on vaara juuri täysimittaiselle euroopan laajuiselle sodalle. Ellei joku saa puuttinilta huokua pihalle. On se vaan ihme,että se on vielä elossa. Luulisi vihamielisyyttä olevan neukkujen parissa, kun tapattaa satoja tuhansia sotilaitaan itse aiheuttamassaan sodassa.

9

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskon, että rauha pysyy euroopassa kun Putin ei ole enää vallassa. Se vain on kysymys, milloin hänet saadaan pois vallankahvasta. Mutta eipä sitä tiedä kuka seuraava fanaatikko on. Ei Lavratovikaan mikään pulmunen ole, tosin on nyt talutus nuorassa. Saa nähä miten kovat rauhan ehdot Putini lyö pöytään.

• Anonyymi

Jospa kiina tai Intia tulevat Ukrainan avuksi.
      Voihan se olla pelkkää kosmetiikkaa Kiinalta , mutta hehän neuvoi että kaikkien osapuolten on oltava mukana neuvotteluissa.
      He Kyllä saa trumpin suunnitelmat sekaisin hyvin äkkiä. Samoin putinin.

• Anonyymi

Hyryltä voisi laittaa työttömiä Ukrainaan rapsehtimaan

• Anonyymi

Rapsehtiminen virkistää!
        Ja heti kun rauha tulee, alkaa tosi kova buumi Ukrainan jälleenrakennuksessa. Siellä riittää rapsehtimista.

• Anonyymi

Kaikki moottorikelekat joutaisi viedä sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki moottorikelekat joutaisi viedä sinne.

Ei ole lunta, mutta kyllä se lynxi kulkee vehnäpellollakin.

• Anonyymi

Alkaa näyttämään siltä, että naziukrainan loppu alkaa vauhdilla lähestyä. Zelenski on niin perusteellisesti riitautunut Trumpin kanssa, että kyllä hänelle pikalähtö tulee.
      Tällöin me Suomalaiset voimme huokaista helpotuksesta, kun meidän päättäjät eivät enään voi siinä tilanteessa "lahjoittaa" meidän verovaroja sinne.

• Anonyymi

Ryssämielisen höpötyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryssämielisen höpötyksiä.

Juuri näin! Kaikki ryssämieliset pitäisi laittaa venäjälle, eikä päästää ikinä maahamme takaisin!! On se tuo amerikan kansakin todella tyhmää, kun antavat Trumpin päättää kaikista asioista ympäri maailman!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe