Asun Etelä-Pohjanmaalla järviseudulla.Naimisissa 46v.Olen kuitenkin ollut kiinnostunut m/m seksistä kauan.Pari kertaa jopa onnistunutkin.Mutta viimeisestä on on ehkä pari vuotta.Minulla on pieni kalu,että oikeastaan olen enemmän antavana.Imen ja annan peppua.Ongelmana on ettei ole paikkaa ja automme on vaimon käytössä työn takia.Mutta,jos jotakin kiinnostaa,varsinkin asuntoauton omistajaa,haluaisin antaa.....tai miten vaan.Keväällä,kesällä....Haluja olisi......
Ukm 67 haluaisi m/m
5
391
Vastaukset
- Anonyymi
moi olen 60 v mies.ensi kertaa asialla näissä merkeissä.en tiedä mitenkä osaisin mutta voisihan sitä opetella pikku hiljaa, olen ok kok. ja näk. eronnut mies .asuntoautokin on olemassa.asun aiva eteläpohjanmaan kupeessa.
- Anonyymi
Kiitos,katsotaan jossain vaiheessa.En minäkään erityisen kokenut,sen verran että tiedän pitäväni m/m seksistä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos,katsotaan jossain vaiheessa.En minäkään erityisen kokenut,sen verran että tiedän pitäväni m/m seksistä....
haluaisitkos opettaa minua.kun tosiaan ei kokemuksia ole.kokemuksen halua on jonkuverta,eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee.tietääkö vaimosi tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluaisitkos opettaa minua.kun tosiaan ei kokemuksia ole.kokemuksen halua on jonkuverta,eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee.tietääkö vaimosi tästä.
Ei minulla mitään opettamista,siinä se tapahtuu jos haluaa.Juu,tietää ...tietää että olen imenyt,saanut pyllyyn.....Mutta niin hänkin on tehnyt.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla mitään opettamista,siinä se tapahtuu jos haluaa.Juu,tietää ...tietää että olen imenyt,saanut pyllyyn.....Mutta niin hänkin on tehnyt.....
eihän sitä kokeilematta tiedä.oikiastaan jännittää ajatuskin siitä.mielikuvitus lähtee liitelemään.haluaisikos vaimosi olla katselemassa ja ehkä mukanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424343
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222455Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972019Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3931661Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1831506- 371495
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263341486Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321357- 2501325
- 861267