Ukm 67 haluaisi m/m

Anonyymi-ap

Asun Etelä-Pohjanmaalla järviseudulla.Naimisissa 46v.Olen kuitenkin ollut kiinnostunut m/m seksistä kauan.Pari kertaa jopa onnistunutkin.Mutta viimeisestä on on ehkä pari vuotta.Minulla on pieni kalu,että oikeastaan olen enemmän antavana.Imen ja annan peppua.Ongelmana on ettei ole paikkaa ja automme on vaimon käytössä työn takia.Mutta,jos jotakin kiinnostaa,varsinkin asuntoauton omistajaa,haluaisin antaa.....tai miten vaan.Keväällä,kesällä....Haluja olisi......

5

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moi olen 60 v mies.ensi kertaa asialla näissä merkeissä.en tiedä mitenkä osaisin mutta voisihan sitä opetella pikku hiljaa, olen ok kok. ja näk. eronnut mies .asuntoautokin on olemassa.asun aiva eteläpohjanmaan kupeessa.

• Anonyymi

Kiitos,katsotaan jossain vaiheessa.En minäkään erityisen kokenut,sen verran että tiedän pitäväni m/m seksistä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos,katsotaan jossain vaiheessa.En minäkään erityisen kokenut,sen verran että tiedän pitäväni m/m seksistä....

haluaisitkos opettaa minua.kun tosiaan ei kokemuksia ole.kokemuksen halua on jonkuverta,eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee.tietääkö vaimosi tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haluaisitkos opettaa minua.kun tosiaan ei kokemuksia ole.kokemuksen halua on jonkuverta,eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee.tietääkö vaimosi tästä.

Ei minulla mitään opettamista,siinä se tapahtuu jos haluaa.Juu,tietää ...tietää että olen imenyt,saanut pyllyyn.....Mutta niin hänkin on tehnyt.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla mitään opettamista,siinä se tapahtuu jos haluaa.Juu,tietää ...tietää että olen imenyt,saanut pyllyyn.....Mutta niin hänkin on tehnyt.....

eihän sitä kokeilematta tiedä.oikiastaan jännittää ajatuskin siitä.mielikuvitus lähtee liitelemään.haluaisikos vaimosi olla katselemassa ja ehkä mukanakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4343
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2455
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2019
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      393
      1661
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      183
      1506
    6. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1495
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1486
    8. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1357
    9. 250
      1325
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe