en saa itseäni samaan tilaan, enkä sanomaan yhtään hyvää sanaa hänelle. Tilanne voisi olla aivan toinen, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa ja minulle rakkaiden työkavarien kanssa. Projektia ei olisi koskaan saanut toteuttaa siinä laajuudessa kuin se toteutettiin. Kun aloitin työt mieluisassa työpaikassa, ajattelin, että en enää kokisi sitä tunnetta, että olisin sairastunut henkisesti, koska en ymmärtänyt mitään siitä kaikesta mitä ympärilläni tapahtui! Mutta se jatkui sielläkin, mutta silti koin sen jaksavani koska työpaikka ja henkilöt siellä olivat ihania. Stressitaso oli tavallista korkeammalla sielläkin ja siksi sairastuin ensimmäisen vuoden keväällä ensimmäiseen krooniseen sairauteen ja sen jälkeen myös toiseen krooniseen sairauteen. Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu, olen varma että nuo sairaudet olisivat jääneet puhkeamatta. Elimistö kävi kierroksilla joka päivä ja kaikki ne vieraat esityksineen olivat kammottavin kokemus elämässäni vuosien ajan! Sitä ihmettelen yhä, että miksi projektia ei lopetettu toistuvista pyynnöistä huolimatta ja työkyvyttömyydestä tehdä töitä, koska jo pelkkä ovesta ulos lähteminen saivat valtavan ahdistuksen tunteen esiin. Tällä hetkellä koe jaksavani tutustua edes ikäiseeni uuteen ystävään, voimat ovat hyvin vähissä! Haluan alkaa tehdä töitä maaliskuun alusta tutuissa ryhmissä! Minkäänlaista kerrontaa ei saa enää olla missään! Työn tekeminen piristää ja pakko tienata rahaa, koska projekti sai vain pahaa aikaan monella tapaa! Olen jonkin verran masentunut, koen että minua on kohdeltu huonosti, koska minulta koskaan kysytty sitä kysymystä, minkälainen olisi minun näköiseni tulevaisuus!
Vaikka kuinka yritän
Anonyymi-ap
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772