– Hän pilasi Helsingin maineen puoleksi vuosisadaksi. Vuonna 1976 Danny julkaisi Kuusamo-nimisen kappaleen ja levyn, joka nousi listaykköseksi. Laulu oli alun perin italialainen, ja suomenkieliset sanat rustasi Junnu Vainio. Nimenomaan rustasi, sillä ne ovat muutoin huippulahjakkaan Vainion tuotannossa häpeäpilkku. Junnu laittoi Dannyn laulamaan Helsingistä, jossa ihmisellä on kamalan paha olla. Parempi olisi Kuusamossa, Enbuske kirjoittaa.
Enbusken mukaan Dannya ei koskaan pistetty tilille siitä että hän jäi Stadiin
Sitten Enbuske luettelee vaikka kuinka monta naapurikohtaamista, joista hän on saanut iloa ja apua. Tämä kaikki todistaa, että Danny on ollut väärässä laulaessaan, että Helsingissä olisi niin kamalaa.
Enbuske ihmettelee myös, miksi Dannya ei vaadittu tilille siitä, että hän jäi itse asumaan Helsinkiin ja myöhemmin pk-seudulle, vaikka Kuusamossa olisi ollut niin paljon ihanampaa.
-Danny valehteli, Enbuske rokottaa ja toivottaa lopuksi siunausta. Asiasta kertoi myös
Kyllä kaikki palastui petokseksi hän on huijari lahjaton luuseri..DANNY
Anonyymi-ap
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Selvästi jonkun raumalaisen älymystön edustajan kirjoitus. Eenpuskan kavereita.
- Anonyymi
Eikö tuolla Enbuskella ole joku mielisairaus, minusta on niin itse kirjoitellut jossain. Se ehkä selittää jotain.
- Anonyymi
rul
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886