Miksi, kirjoitat pahasti muista ihmisistä?

Anonyymi-ap

Siinähän se aihe jo tulikin.
Kiinnostaa, että miksi kirjoittaa näin anonyymisti pahaa muista ihmisistä, mistä se johtuu?

- sinulla ei ole muuta elämää - tylsää?
- sinä olet kateellinen, hänen elämästä tms?
- sinä haluaisit olla kuten hän?
- sinä haluaisit hänen elämän?
- sinä olet mustasukkainen?

- olet vain pahansuopa?

75

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, mutta enhän minä kirjoita pahasti! Kirjoitan jääkalan elämästä ja pyydystämisestä.

• Anonyymi

En minäkään tiedä mutta tuskin nyt kaikki johtuu kateellisuudesta

• Anonyymi

Luoja tietää, mutta arvelisin pahaa mielenhäiriötä.

• Anonyymi

Voi olla myös kateutta, tai vihaa - syystä, tai toisesta. Enivei, on todella sairasta.

• Anonyymi

Pahansuopa vaiko mäntysuopa. Eipä sillä väliä kun likaista valkaisee.

• Anonyymi

Enpä ole pahemmin kirjoitellut pahaa, mutta usein olen suunnitellut kirjoittavani anonyyminä jostain joka ärsyttää käytöksellään.
      Esim Facebookissa on paljon ihmisiä jotka jakaa julkisesti vähän liiankin paljon elämästään, niin ei siellä kehtaa kommentoida jotta oletpa rasittava eli en usko kovinkaan monen pahaa kirjoittavan olevan kateellinen vaan se toinen oikeasti ärsyttää.

• Anonyymi

No pakkoko on lukea jos ärsyttää, mitä se sinulle kuuluu kuka jakaa ja mitä

• Anonyymi

netissä voi, pitää ja kannatta oksentaa oma paha olo pois ja jos kohteena on joku tunnettu henkilö niin sen parempi

• Anonyymi

Turakirjoittelijasta lienee ensisijaisesti kyse. On tosiaan Sairas isolla ässällä.

• Anonyymi

Semmoinen se pko on.

• Anonyymi

pko on kaiken alku, lähde, juuri ja syyllinen.

mikä se pko on?

• Anonyymi

Ärsyttävät ihmiset ovat varmasti suurin syy

• Anonyymi

Onko se pahaa, jos kirjoittaa tiedoksi muille, että hymyilevää pyhimystä esittävä tyyppi ei oikeasti ole sellainen, kuin antaa ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se pahaa, jos kirjoittaa tiedoksi muille, että hymyilevää pyhimystä esittävä tyyppi ei oikeasti ole sellainen, kuin antaa ymmärtää?

Todellakin on koska se on vain sinun mielipiteesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjottaisi, jos se olisi vain minun mielipiteeni. Törkeää on kerjätä teeskentelemällä ja narraamalla uusia seuraajia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjottaisi, jos se olisi vain minun mielipiteeni. Törkeää on kerjätä teeskentelemällä ja narraamalla uusia seuraajia!

Nimenomaan sinun mielipiteesi koskapa sinä sen esität! Minä en ole huomannut minkäänlaista kerjäämistä enää narraamista. Kateellisen höpinää tuollainen..

• Anonyymi

Jos ihminen ärsyttää niin miksi häntä pitää seurata. Siksikö että saa haukkua ja sehän on sitten sitä pahansuopaisuutta ja toisen kiusaamista josta tubettajaa syytetään. Eli syyllistytään itse samaan mistä toista haukutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan sinun mielipiteesi koskapa sinä sen esität! Minä en ole huomannut minkäänlaista kerjäämistä enää narraamista. Kateellisen höpinää tuollainen..

Oletko joskus tuntenut tuon ihmisen, jonka äkillistä muuttumista mutruturvasta herttaiseksi uskonsiskoksi täällä moni ihmettelee? Ei pidä olla narrattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet sitten sokea!
        Eihän tuon puheisiin voi luottaa, kun käy kuin tuuliviiri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joskus tuntenut tuon ihmisen, jonka äkillistä muuttumista mutruturvasta herttaiseksi uskonsiskoksi täällä moni ihmettelee? Ei pidä olla narrattava.

Muuttuu, kuin kameleontti! Joka päivä, tilanteen mukaan, saadakseen vain rahaa. Mistään todellisesta ystävyydestä, tai hyväntekijästä ei voi puhua missään tapauksessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko itse henkilökohtaisesti vai luetko täällä vain mielipiteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko itse henkilökohtaisesti vai luetko täällä vain mielipiteitä?

Tunsin aikoinani, mutta Rva "ei tuntenut" silloin, kuten "ei tunne" tänäänkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunsin aikoinani, mutta Rva "ei tuntenut" silloin, kuten "ei tunne" tänäänkään.

Ja johtuikohan se itsestäsi, onko peiliin katsomisen paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa! Olen samaa mieltä! Eikä mikään mahti voi muuttaa mielipidettäni! 👍

• Anonyymi

Ja ihmiset jotka vetävät jotain läpinäkyvää teatteria ja kuvittelevat vielä että muut tai jotkut tarkka silmäiset eivät tuota huomaa. Outo puhetyyli..ilmeet..myös ne mikroilmeet..säälin kerjääminen, Jumalaa hyväsikäyttävät tekopyhät,toisten manipulointi jne.jne. jne. Nämä asiat tuottavat lähinnä myötähäpeää ja silkkaa ärtymystä. Ei siis todellakaan kateutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteen kertoja saattaa ehkäpä tuntea arvostelemansa henkilön paljon paremmin kuin esim.sinä tai tuhannet muut....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttuu, kuin kameleontti! Joka päivä, tilanteen mukaan, saadakseen vain rahaa. Mistään todellisesta ystävyydestä, tai hyväntekijästä ei voi puhua missään tapauksessa!

Oikeassa olet, juurikin niin - kuin kameleontti! Siksi kirjoitan, kun ihmettelen päivittäin, miten joku aikuinen voi olla noin lapsellinen ja typerä! Ja tuo sen vielä maailmanlaajuisesti julki. Tuntuu, että samaa kaliiberia ovat hänen videoitaan kommentoivat mummot..☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet sitten sokea!
        Eihän tuon puheisiin voi luottaa, kun käy kuin tuuliviiri!

Kyllä todellakin on hyvä varoittaa kaikkia hyväuskoisia seuraajia; tuo tyyppi ei ole sitä, mitä esittää! Roolinaamari päällä jo kohta kolme vuotta!🎭 Lähes joka videon lopussa vielä "Kerjuuviesti": "kohta tulloo viis tonnia täyteen, paina sitä Tilaa- nappia ja saat uuven videon heti katsottavaks"😁🤑

• Anonyymi

Viestin aloittajan väitteistä ei yksikään pidä paikkaansa. Ko. henkilöt ihan omalla käytöksellään provosoi katsojiaan antamaan palautetta ja saavatkin sitä. Mikä on ihan luonnollista!

• Anonyymi

Kuten tuossa joku totesi, olet sairas. Lisäisin vielä, olet täysin pimeä omituinen olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten tuossa joku totesi, olet sairas. Lisäisin vielä, olet täysin pimeä omituinen olento.

Näyt itse olevan se sairas, kun tuntemattomia haukut, ihan näkemättä! 🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyt itse olevan se sairas, kun tuntemattomia haukut, ihan näkemättä! 🫵

Ei tarvitse nähdä kun näkee teksteistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse nähdä kun näkee teksteistä

Sinun teksteistä varsinkin! 🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun teksteistä varsinkin! 🫵

Höpö löpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö löpö

Joko meni Höpö löpöksi, kun on tyhjä pää, 🧑‍🦳❗

• Anonyymi

Esim. eilen mummo toi oikein korostetusti esiin sen, että remontin suunnitteli ihan insinööri ja nimenomaan oma poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. eilen mummo toi oikein korostetusti esiin sen, että remontin suunnitteli ihan insinööri ja nimenomaan oma poika.

Voi mahoton! Siltä näyttää.. että puurakentamisen inssi on ollut asialla. Laittaa nyt lasiovi suihkutilaan, että mitään yksityisyyttä ei takuulla ole! Pytyllä istujakin on kuin näyttämöllä.😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mahoton! Siltä näyttää.. että puurakentamisen inssi on ollut asialla. Laittaa nyt lasiovi suihkutilaan, että mitään yksityisyyttä ei takuulla ole! Pytyllä istujakin on kuin näyttämöllä.😲

Seinät, kuin navetassa ja sauna on kuin nokinen riihi😮😨

• Anonyymi

Videossa voi ärsyttää toisen ruuanlaittaminen. Roiskitaan ja huiskitaan. Miksi kuvata, jos koko ruuanlaittohomma tuntuu vastenmieliseltä.
      Onko tarkoitus tehdä jotain hupivideoita.

• Anonyymi

Miksi katsot, kukaan ei ymmärrä.. Et edes sinä itse...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi katsot, kukaan ei ymmärrä.. Et edes sinä itse...

Tämä...

• Anonyymi

Tekisipä mummo joskus dieettiruokavideon ja unohtaisi kermat, voit, juustot ja majoneesit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisipä mummo joskus dieettiruokavideon ja unohtaisi kermat, voit, juustot ja majoneesit.

Toivoa sopii!🙏 Tänäänkin piti lorauttaa desi kermaa juureskeittoon, kun ei muuten maistu miltään. Ravinto- oppi on pahasti hukassa molemmilla "keventäjillä", mummolla ja Phoolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoa sopii!🙏 Tänäänkin piti lorauttaa desi kermaa juureskeittoon, kun ei muuten maistu miltään. Ravinto- oppi on pahasti hukassa molemmilla "keventäjillä", mummolla ja Phoolla.

Olemme saaneet näiltä kahdelta keventäjältä varsinaisen tietoiskun, miten oikeaoppisesti kevennetään😆Ja miten voi tässä asiassa itseään huijata😁

• Anonyymi

Eino Leinoa mukaellen: Ei kenkään ole paha ihminen, toinen vain on heikompi toista.

• Anonyymi

Olisi asiaa saada tämän vastenmielisen turarunoilijan nimi suuren yleisön tietoisuuteen. Pieni kylä, pienet piirit, varmaan joku tietää ja tuntee.

• Anonyymi

Eiköhän se selviä aika pian 😉

• Anonyymi

Niin myös sinun nimesi. Olet samalla listalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin myös sinun nimesi. Olet samalla listalla!

Sinä myös!

• Anonyymi

☝️Voin kertoa sen😉

• Anonyymi

Jännä moderointilinja täällä, kun saa tuollaista vainon ja kiusaamisen puolelle menevää saa julkaista eikä poisteta. Sama tuota toistakin henkilöä kohtaan, jolla ei edes seuraajia julkkissarjaan asti.

• Anonyymi

Usein on ollut nimi jo esillä tura ketjuissa

• Anonyymi

Ei oo perää!😠 Hän kuuluu kaupungin hienostorouviin! ( Ainakin itse olettaa niin..😉)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo perää!😠 Hän kuuluu kaupungin hienostorouviin! ( Ainakin itse olettaa niin..😉)

Kyllä läskit lähtee, kun kuntopyörää olohuoneessa poljetaan!🚴

• Anonyymi

Höpö löpö 🤡

• Anonyymi

☝️👉💩

• Anonyymi

Koko aloitus kysymyksineen on jonniin joutavaa ...suureen maailmaan mahtuu paljon paljon erinlaisia ihmistyyppejä. Kuka tallaa tätä palloa milläkin tyylillä. On rotuja,on uskontoja,on eri värisiä,näköisiä,kokoisia ,luontoisia ymta.ymta.. vaikea löytää yhtä oikeaa syytä ihmisten käyttäytymismalleihin. Kateus ei aina ole se ykkönen jota täällä koko ajan tyrkytetään joka ongelmaan. Ihmismieli on monenkirjava..aivan kuin isoäidin kutoma räsymatto. Pidetään tätä kaikkea vaikka rikkautena. Edessä voi olla vielä tuuliset oltavat kun seuraa tätä kuumana käyvää päivän politiikkaa.

• Anonyymi

Niinpä, mutta miksi kukaan kirjoittaaa jonniin joutavaa saastetta muista ihmisistä. Luulisi olevan parempaakin ajateltavaa ja jos ei ole, niin kohta tulee.

• Anonyymi

Esim. puolustusvoimat määrää luovutettavaksi kaikki asuntoautot ja maasturit käyttöönsä. Suuriin, uusiin, tyhjiin asuntoihin pakkoasutetaan pakolaisia. Omistajat ei mahda mitään..😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. puolustusvoimat määrää luovutettavaksi kaikki asuntoautot ja maasturit käyttöönsä. Suuriin, uusiin, tyhjiin asuntoihin pakkoasutetaan pakolaisia. Omistajat ei mahda mitään..😉

Itse lähtisin jo pakoon tätä maailman tilannetta, mutta ei ole enää mitään turvallista paikkaa, minne lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta miksi kukaan kirjoittaaa jonniin joutavaa saastetta muista ihmisistä. Luulisi olevan parempaakin ajateltavaa ja jos ei ole, niin kohta tulee.

No kun tuo ihmismieli on mikä on..joillakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan oikein👍

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      202
      1774
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1455
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70