Olet kyllä

Anonyymi-ap

Ihan mielettömän rakastunut muhun ❤️ tuntuu hassulta

139

1564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🙄🙄🙄

• Anonyymi

Muistahan sinä tättähäärä päivitellä näitä palstasedän aloituksia huolella tänäänkin, että saat projektori valmiiksi joskus

• Anonyymi

Niin olen❤️ja anteeksi siitä 🤗🤭

• Anonyymi

Kertoisitko jonkun tunnisteen? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhempaan naiseen olen ihan lääpälläni.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Paljonkin vanhempaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän se taas tässä 👩🏻‍🦳
        rakastunut blondi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkin vanhempaan?

9 vuotta minua viisaampi ja todella kaunis ja ihana. 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venaa. Meniks tää opelle /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venaa. Meniks tää opelle /sivusta

Ohi meni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni!

ja se on sääli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se on sääli

Sääli on sairautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro tarkemmin joku asia josta tunnistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro tarkemmin joku asia josta tunnistaa

Mitä sitten tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän se taas tässä 👩🏻‍🦳
        rakastunut blondi

Niin sehän näille bimboille ja mimboille riittääkin, että tuhertelet palstasetä ja aloittaja näitä emojeita ja kirjoittelet tukanväristä. Mitä sitä värjäämään jos on hyvä itsellään, vetyperoksidi ei ole varmaan hyvästä. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääli on sairautta.

Jopa kollektiivisella tasolla, kuomaseni. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonkin vanhempaan?

äitiiiiiiiiäitiiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Palstaan sinä olet lääpälläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaan sinä olet lääpälläsi.

Miksi olet minulle ilkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet minulle ilkeä?

Koska puhut lööperiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sait sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla tyttö ystävä vai ootko tyttö

• Anonyymi

Ja taidat naureskella siellä partoihisi että voi mikä yksinkertainen blondi kirjoittelee😂

• Anonyymi

Eli kun sä olet blondi ja yksinkertainen nyt niikuin itse sanot niin kaikki rakastuu suhun vai? Oot niiku täydellinen? Oletko harmaa mummo blondi?

• Anonyymi

Onko sinulla naisia esittävä palstasetä poikkeuksellisen huono itsetunto kun sinun pitää käsikirjoittaa naisia itseäsi tyhmemmiksi? Retorinen kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla naisia esittävä palstasetä poikkeuksellisen huono itsetunto kun sinun pitää käsikirjoittaa naisia itseäsi tyhmemmiksi? Retorinen kysymys

Ps tahtoisin vielä korostaa, että sama pätee niihin jotka eläytyy näihin esityksiin ja ihan sukupuolesta riippumatta. Fakta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps tahtoisin vielä korostaa, että sama pätee niihin jotka eläytyy näihin esityksiin ja ihan sukupuolesta riippumatta. Fakta

Minusta tämä on vaan niin niin kuvottavaa kulttuurisen naisvihan ilmentymä, eikä vaikutelmaa vähennä yhtään se, että toiset tulee jankkaamaan sitä viimeistä sanaa vaikka kuinka olisi servattu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä on vaan niin niin kuvottavaa kulttuurisen naisvihan ilmentymä, eikä vaikutelmaa vähennä yhtään se, että toiset tulee jankkaamaan sitä viimeistä sanaa vaikka kuinka olisi servattu jo.

Aina vaan alemmas keskustelua mumisemaan omiaan ja räksyttämään henkilölle joka ei ole läsnä näissä keskusteluissa. Sama on jatkunut jo vuosia eräiden kohdalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kun sä olet blondi ja yksinkertainen nyt niikuin itse sanot niin kaikki rakastuu suhun vai? Oot niiku täydellinen? Oletko harmaa mummo blondi?

Haluatko olla minun poikaystävä

• Anonyymi

et ole mun hän. Ohi.

• Anonyymi

Ai kenen

• Anonyymi

Välittyykö se kirjoituksista se lämpö ja rakkaus jota tunnen.? Olen niin huono kirjoittamaan ja ilmaisemaan tunteita sanoilla. Elekieli on paras puoleni 🤭

• Anonyymi

Siitä voisi kirjoittaa kirjan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bestseller varmaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elekieli ilman puhetta vai? Silmieniskusta tulisikin paksu kirja.

• Anonyymi

Kertoisitko sinun iän

• Anonyymi

Ja arvaappa mitä? Mun piti vain pikaisesti käydä tässä ja voi olla että tunti jos toinenkin hupeni😂

• Anonyymi

Olen niin rakastunut. Mun kirjoituksista saisi todellakin kirjan aikaiseksi. 🩷

• Anonyymi

Oletko koskaan ennen tuntenut tai tehnyt mitään vastaavaa kenellekään muulle? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ennen tuntenut tai tehnyt mitään vastaavaa kenellekään muulle? 😊

En ole. Niin olen sanonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Niin olen sanonut.

Mutta siitä voisi kirjoittaa kirjan🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ha ha ha ha ha
        Mitä ihmettä😅

• Anonyymi

Jos tunnet samoin häntä kohtaan, miksi vielä pelleilet palstalla?

• Anonyymi

Pelleillen? 😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelleillen? 😦

Kirjoittelet palstalla ja leikit kirjoittavasi hänelle. Miksi et ole hänen kanssaan oikeassa elämässä, jos noin varma olet tunteistaan? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet palstalla ja leikit kirjoittavasi hänelle. Miksi et ole hänen kanssaan oikeassa elämässä, jos noin varma olet tunteistaan? En ymmärrä.

Pakko kommentoida väliin, että kommunikoimme tunteistamme kasvotusten ja kyllä tunne on molemminpuolinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kommentoida väliin, että kommunikoimme tunteistamme kasvotusten ja kyllä tunne on molemminpuolinen

No miksi et keskutele livessä sen kaa😄🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä teet sitten ikäväpalstalla?!

• Anonyymi

Mitä se sinäkin narsistinen turhuuden trubaduuri vielä jaksat inistä tätä samaa tälle palstaäijälle? -tolonnikova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinäkin narsistinen turhuuden trubaduuri vielä jaksat inistä tätä samaa tälle palstaäijälle? -tolonnikova

Saatan pistellä turpiin

• Anonyymi

Pelkurit muuta teekään kuin pelleilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mitä potaskaa😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mitä potaskaa😂😂😂

Ai nämä palstaäijän feikkidialogit vai? Vähän on vissiin kiire päästä tämän keskustelun yläpuolelle kun tuli jo takkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkurit muuta teekään kuin pelleilee

Sinä se jaksat tätä toista synkkää sovinistista komppailla kun ootte molemmat samoiss fantasioissa tähän palstaäijän tekstien suhteen ja inisemässä, että joku pelleilee. -tolonnikova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan pistellä turpiin

Sen verran monta kertaa sanonut jo ja pistänyt eteenpäin viestiä menemään, nii eikö tämä narsistinen sekaantuja innostu vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä teet sitten ikäväpalstalla?!

No mietippä sinä ikäväpalstaan vakavamielisesti morsion pakotusreissuna suhtautuva sitä palstaäijän yksin puhelun suhteen🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mietippä sinä ikäväpalstaan vakavamielisesti morsion pakotusreissuna suhtautuva sitä palstaäijän yksin puhelun suhteen🙄

Ei se nimittäin ole ihan normaalia kysellä edes näiden palstaäijän provojen yhteydessä, että mitä teet ikäväpalstalla. Tämä on keskustelupalsta, missä keskustellaan vaikkapa sitten tunteista sekä ihmisten välisistä suhteista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nämä palstaäijän feikkidialogit vai? Vähän on vissiin kiire päästä tämän keskustelun yläpuolelle kun tuli jo takkiin

Ei ole palstaäijä vaan nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat tätä toista synkkää sovinistista komppailla kun ootte molemmat samoiss fantasioissa tähän palstaäijän tekstien suhteen ja inisemässä, että joku pelleilee. -tolonnikova

Voi sinua raukkaa taidat olla hyvin yksinäinen, ymmärrän ,hali☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua raukkaa taidat olla hyvin yksinäinen, ymmärrän ,hali☹️

Ei vaan vttumainen vain ja kaikki vihää minua sitä enemmän mitä vähemmän annan hyppiä silmille ja mitä enemmän pidän puoltani. Mutta tosiaan apropoo palstasetä, eli aloittaja, tunnistatko sinä (no et eikä ole pointti) tietynlaista sukupuolittunutta henkistä väkivaltaa siinä, että miesoletetut käyvät täällä ulisemassa omiaan pelleilystä ja leikkimisestä, vaikka nämä irrationaaliset ajatukset on heidän omassa päässään? Esim tämä yksi räksyttäjä, jonka käytös on maanista ja psykoottista jatkuvaa toisen ylikävelyä vaikka kuinka täsmennetty, että älä tee näin irl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole palstaäijä vaan nainen.

No ei ole nainen kuule tämänkään aloituksen takana ja toisekseen tahtoisin korostaa, että mikäli ilmaisu nainen on suora synonyymi johonkin yksilöön liittyen niin tapulissa tuulee joko yksilön tai kollektiivin tasolla. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä asia on sillä tavalla inttäjä, että tämä aloittaja ei ole nainen, vaan palstaäijä ja sinulla on joku pakkomielle alustaa tästä asiasta ja huslata muiden elämää ns eikä mikään järkipuhe mene perille vaan räksytät vaan menemään vuodesta toiseen. Hyi.

• Anonyymi

En minä ymmärtäisi sanoa noin. En ole varma hänen tunteistaan.
      Itse uppoudun ajatusteni kanssa tulevaan tapaamiseen taiteen parissa.

• Anonyymi

😓🙈ei junalauta voiko joku seurustella tällaisen ihmisen kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂näille me maksetaan taiteesta ja himmailusta

• Anonyymi

Kerro lisää tästä tapaamisesta.

• Anonyymi

Kenen kanssa

• Anonyymi

Mä en ikinä ole rakastunut ketään niin paljon kuin nyt rakastan. Ja tää tyyppi ei sitä edes tiedä. Voi ku joskus näkisin face to face hänet taas. Mä en epäröis hetkeäkään. Kertoisin hänelle kuinka ihana hän on ja kuinka tekisin kaikkeni hänen puolestaan. Jos hän naurais vaan ni ei haittais. Mikään eikä kukaan ei voi riistää multa tätä rakkautta pois mun sydämestä ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Näitkö minut tänään nopsaa?

• Anonyymi

-☕----------------------------------
      🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
      🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
      🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
      🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫

Joku sai nyt suklaakuorman. Muhin tämä lasti puretaan?

🥸🤓

• Anonyymi

Tänne>>>😮🥰

❤️❤️❤️

🧔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne>>>😮🥰

❤️❤️❤️

🧔

Suu auki ja silmät kiinni. Saako vielä kuittauksen

T. WOLT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suu auki ja silmät kiinni. Saako vielä kuittauksen

T. WOLT

😋🤤

✍️🧔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😋🤤

✍️🧔

Tänk juu verimakkara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänk juu verimakkara

🩸🍖

• Anonyymi

Mihinkäs lasti yleensä puretaan heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkäs lasti yleensä puretaan heh.

Räpylään varmaankin esim palstasedän kohdalla

• Anonyymi

Toi oli huvittavaa kiitos auttoi kun mä niin sentimentaalinen nyt

• Anonyymi

Et ole kyl mun oma rakas

• Anonyymi

Kuka on rakkaasi? ☺️

• Anonyymi

Tee ruma vauva sen kaa. Jos edes pystyy enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on rakkaasi? ☺️

Joku järkevä jolla tärkeämpää tekemistä kuin leikkiä täällä . Älyvapaata touhua täällä lusiminen. Nyt loppuu täällä tämä luuraaminen. Heissuli vei! Pitäkää huolta toisistanne❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja taitaa itse olla vauvakone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku järkevä jolla tärkeämpää tekemistä kuin leikkiä täällä . Älyvapaata touhua täällä lusiminen. Nyt loppuu täällä tämä luuraaminen. Heissuli vei! Pitäkää huolta toisistanne❤️❤️❤️

Juu. Pois ja äkkiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣liveeeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja taitaa itse olla vauvakone

Öö, haluatko palstasetä täsmentää tätä, onko sinun ruuti jo kuivaa vai mistä tällainen johdanto tähän aloitukseesi? Psypolobiaa nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tarkoitit
        ❤️

• Anonyymi

Hassua on että kohta kiskotasn olutta oikein kaksin käsin ja unohdetaan hetkeksi tunteet ja kaikki muu elämän paska. 🍻🍻

• Anonyymi

Parasta perjantaissa 🤓🥸

Mun lemppariolut Budweiser

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta perjantaissa 🤓🥸

Käyn röökillä
        Palaako ?

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta perjantaissa 🤓🥸

Amerikaan vettä siis sehän on laihaa pissiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kyllä se on kotimainen karhu tai lappari jos pitää kaljaa juoda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn röökillä
        Palaako ?

🚬👩🏻‍🦳

Kokeile palstaäijä vaikka cräkkiä välillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn röökillä
        Palaako ?

🚬👩🏻‍🦳

Ikä

• Anonyymi

No en.

• Anonyymi

Elohim-enkeli on se keneen olen rakastunut. Jos se tunne sitä kautta välittyy sinuun, niin ota selvää miksi.

• Anonyymi

Anna mennä vaan. Hän varmaan vastaa tunteisiisi:)

• Anonyymi

Kerro tarkemmin!❤️❤️❤️

• Anonyymi

minä en oo rakastunut kehenkään.

• Anonyymi

Trollia kiinnostaa tietää enemmän.

• Anonyymi

raha säästää henkenne mutta kaikkea paskaa ja huonoa ja sitä estämistä ja hakkaamista saatte takaisin.

• Anonyymi

Eikö sinun palstaäijä olisi hyvä ns rytmittää tätä karismaattista joikua paremmin?

• Anonyymi

tänään haette peilin, tai hakataan kunnolla joku daaminbe ja urho ne, ja loppuun asti. sitten alkaa raha liikkumaan, ja joka viikosta tapetaan ja hakataan ja nyljetään teidän tyylillä. ja pysytte piisaa ja maksatte kaikesta. ei oo uhkaus vaan kerrotaan miten toimitaan. ja laillisesti.

• Anonyymi

Naisia hakkailet iso mies fantasioissasi, ethän sinä ole mies ollenkaan

• Anonyymi

En ole, ikävä kyllä. Olen alkanut säälimään häntä jotenkin.

• Anonyymi

Sano suoraan hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan hänelle.

Ei hyvää päivää sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan hänelle.

Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Eli passiivisaggre itku jatkuu edes jollain sapluunalla? Et selvästi ole enää ees mukana siinä, että mistä syystä. Sivusta

• Anonyymi

olisi kannatti jo maksaa viime kesänä, viimeistään syksyllä, nyt maksatte ja otatte lisäksi kuolemaa. valitsitte ihan itse. kaikki laillisesti. pysymme silti vielä hyvinä, se teidän teoista.

• Anonyymi

Sinun kannattaa palstaätmi ehkä kääntyä ihan instrumin puoleen mikäli on saatavia

• Anonyymi

peli on kovaa, kuten tiedätte aloittaneen ja jatkaneena. ja se He... A ei oo teidän porukassa, turha uhrata, hänkin odottaa rahaa, ajetaan hänenkin asioita. eikä voida uhrata, eikä sille pahaa tehdä. itseasiassa ladya first rahat sinne ensin ja muiden juttujen lopetus.

• Anonyymi

sitä H maista kohtaan, tunnemme sympatiaa, ette voi tappaa. ja pidetään hänenkin puolia. joten laitetaan vähän takaisin. muista aamupäivä niin käykää hakemassa sen peili ja se sisältää jotain 🙂 ja loppu se hakkaaminen ja uhraaminen, ei oo teidän porukkaa, ei oo uhrattavissa.

• Anonyymi

No kukas palstagubbe tämä sympaattinen H on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kukas palstagubbe tämä sympaattinen H on?

Joku paljon synpaattisenpi ku sä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku paljon synpaattisenpi ku sä

Kikakika

• Anonyymi

se vaalea aave henki mikä tahansa, tai onko elävä ja lähettää jotain, ei ole hyvä. jos kuollut pitää saattaa valoon, jos elävä on paljon hyvitettävää jos meinaa saada armahduksen. niissä timantti hehkuissa on jotain tosi pahaa, en heihin kuulu. se auto J joka oli ilmeisesti tietämättään siihen J naiseen ihastunut, sai yhtäkkiä sydänkohtauksen. ne osaa tappaa ja tekee yhteistyötä niiden miesten kanssa, joissa on myös pahaa. joku on niistä niskan päälle päässyt. älä turhaan ole huolissasi, ne pakotetaan korvaamaan juttunsa. ei ole minun peliä.

• Anonyymi

minulta kun en suostunut ottamaan niiden psskoja ja antamaan mitä halusivat yrittivät taittaa niskat.

• Anonyymi

onneksi pian muutetaan. Jos näihin uskoo, pakko kai se on uskoa. myös poikani pisti sormensa sähkölamppuun ja ei osannut sanoa miksi, ja sai sähköiskun. toinen poka sai kauhaen raivokohtauksen eikä näyttänyt omalta itseltään. exälläni oli niihin yhteyksiä joskus. muutetaan pois, mutta nuo on nyt saatettu valoon. se on jotain tosi pahaa. ja, asunnosta löytyi myös lapsen aave. hankeen oli piirtynyt kuva tummat hiukset ja pupun korvat, kapeat kasvot.

• Anonyymi

No kerro ihmeessä aloittajasetä lisää kuvitteellisista aikuisista pojista, joihin sinulla on todella hyvät välit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro ihmeessä aloittajasetä lisää kuvitteellisista aikuisista pojista, joihin sinulla on todella hyvät välit

Minä haluan 15 -16 vuotiaan poikaystävän

• Anonyymi

No kiva juttu että edes hassulta.

• Anonyymi

Mietin samaa 🙃

Sivusta

• Anonyymi
      • Anonyymi

Haluut et sanon et mul ei oo ikävä sua?

• Anonyymi

Itsekin kyllä yllätyin siitä, miten vahvasti jotain naista kohtaan voi tuntea. Molemminpuolisena se olisi varmasti ihanaa, mutta ikävä kyllä ei ollut niin hyvä tuuri.

• Anonyymi

Niin olenkin ja olo on koko ajan haikea kun se tuntuu menevän kauemmas

Millä tavalla se hassua on jos saa kysyä

• Anonyymi

Koska se tuntuu niin epätodelliselta

• Anonyymi

Ihan näin uteliaisuudesta mistä luulet tietäväsi onko joku rakastunut suhun vaiko eikö

• Anonyymi

Miten minusta tuntuu, että olet tämä palstasetä itse, joka näitä aneemisia aloituksia tehtailee ja haluat nostella näitä, koska olet huomionhakuinen järjenvastaisesti tuntemattomien kiinnostusta kohtaan. Toivottavasti näin, eikä mitään omiin luuppeihinsa jääneitä viisastelijoita, jotka ei vaan pääse yli itsestään mitenkään

• Anonyymi

👅🍓🤏

• Anonyymi

Sehän on mukava kuulla.

• Anonyymi

Oletko tyttö vai. Poika

• Anonyymi

Olinkin nyt eri vaihe menossa, miehelle.

• Anonyymi

Veetiltä.

• Anonyymi

Kertokaa iät

• Anonyymi

Tunhauttaa on lyhenne sille.

• Anonyymi

Kymmenen sekunnin välein näyttää näihin "keskusteluihin" pukkaavan automaattikommentteja nykyään. Aika uskottavaa!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      28
      4968
    2. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      22
      4501
    3. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      44
      4182
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      50
      4106
    5. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      79
      2650
    6. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      339
      2617
    7. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      2182
    8. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2085
    9. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1767
    10. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      265
      1623
    Aihe