Ihan mielettömän rakastunut muhun ❤️ tuntuu hassulta
Olet kyllä
139
1564
Vastaukset
- Anonyymi
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Muistahan sinä tättähäärä päivitellä näitä palstasedän aloituksia huolella tänäänkin, että saat projektori valmiiksi joskus
- Anonyymi
Niin olen❤️ja anteeksi siitä 🤗🤭
- Anonyymi
Kertoisitko jonkun tunnisteen? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempaan naiseen olen ihan lääpälläni.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaPaljonkin vanhempaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se taas tässä 👩🏻🦳
rakastunut blondi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkin vanhempaan?
9 vuotta minua viisaampi ja todella kaunis ja ihana. 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venaa. Meniks tää opelle /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venaa. Meniks tää opelle /sivusta
Ohi meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni!
ja se on sääli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se on sääli
Sääli on sairautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin joku asia josta tunnistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin joku asia josta tunnistaa
Mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se taas tässä 👩🏻🦳
rakastunut blondiNiin sehän näille bimboille ja mimboille riittääkin, että tuhertelet palstasetä ja aloittaja näitä emojeita ja kirjoittelet tukanväristä. Mitä sitä värjäämään jos on hyvä itsellään, vetyperoksidi ei ole varmaan hyvästä. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli on sairautta.
Jopa kollektiivisella tasolla, kuomaseni. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkin vanhempaan?
äitiiiiiiiiäitiiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaPalstaan sinä olet lääpälläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaan sinä olet lääpälläsi.
Miksi olet minulle ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet minulle ilkeä?
Koska puhut lööperiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sait sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tyttö ystävä vai ootko tyttö
- Anonyymi
Ja taidat naureskella siellä partoihisi että voi mikä yksinkertainen blondi kirjoittelee😂
- Anonyymi
Eli kun sä olet blondi ja yksinkertainen nyt niikuin itse sanot niin kaikki rakastuu suhun vai? Oot niiku täydellinen? Oletko harmaa mummo blondi?
- Anonyymi
Onko sinulla naisia esittävä palstasetä poikkeuksellisen huono itsetunto kun sinun pitää käsikirjoittaa naisia itseäsi tyhmemmiksi? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla naisia esittävä palstasetä poikkeuksellisen huono itsetunto kun sinun pitää käsikirjoittaa naisia itseäsi tyhmemmiksi? Retorinen kysymys
Ps tahtoisin vielä korostaa, että sama pätee niihin jotka eläytyy näihin esityksiin ja ihan sukupuolesta riippumatta. Fakta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps tahtoisin vielä korostaa, että sama pätee niihin jotka eläytyy näihin esityksiin ja ihan sukupuolesta riippumatta. Fakta
Minusta tämä on vaan niin niin kuvottavaa kulttuurisen naisvihan ilmentymä, eikä vaikutelmaa vähennä yhtään se, että toiset tulee jankkaamaan sitä viimeistä sanaa vaikka kuinka olisi servattu jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä on vaan niin niin kuvottavaa kulttuurisen naisvihan ilmentymä, eikä vaikutelmaa vähennä yhtään se, että toiset tulee jankkaamaan sitä viimeistä sanaa vaikka kuinka olisi servattu jo.
Aina vaan alemmas keskustelua mumisemaan omiaan ja räksyttämään henkilölle joka ei ole läsnä näissä keskusteluissa. Sama on jatkunut jo vuosia eräiden kohdalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun sä olet blondi ja yksinkertainen nyt niikuin itse sanot niin kaikki rakastuu suhun vai? Oot niiku täydellinen? Oletko harmaa mummo blondi?
Haluatko olla minun poikaystävä
- Anonyymi
et ole mun hän. Ohi.
- Anonyymi
Ai kenen
- Anonyymi
Välittyykö se kirjoituksista se lämpö ja rakkaus jota tunnen.? Olen niin huono kirjoittamaan ja ilmaisemaan tunteita sanoilla. Elekieli on paras puoleni 🤭
- Anonyymi
Siitä voisi kirjoittaa kirjan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bestseller varmaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elekieli ilman puhetta vai? Silmieniskusta tulisikin paksu kirja.
- Anonyymi
Kertoisitko sinun iän
- Anonyymi
Ja arvaappa mitä? Mun piti vain pikaisesti käydä tässä ja voi olla että tunti jos toinenkin hupeni😂
- Anonyymi
Olen niin rakastunut. Mun kirjoituksista saisi todellakin kirjan aikaiseksi. 🩷
- Anonyymi
Oletko koskaan ennen tuntenut tai tehnyt mitään vastaavaa kenellekään muulle? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ennen tuntenut tai tehnyt mitään vastaavaa kenellekään muulle? 😊
En ole. Niin olen sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Niin olen sanonut.
Mutta siitä voisi kirjoittaa kirjan🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ha ha ha ha ha
Mitä ihmettä😅
- Anonyymi
Jos tunnet samoin häntä kohtaan, miksi vielä pelleilet palstalla?
- Anonyymi
Pelleillen? 😦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelleillen? 😦
Kirjoittelet palstalla ja leikit kirjoittavasi hänelle. Miksi et ole hänen kanssaan oikeassa elämässä, jos noin varma olet tunteistaan? En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet palstalla ja leikit kirjoittavasi hänelle. Miksi et ole hänen kanssaan oikeassa elämässä, jos noin varma olet tunteistaan? En ymmärrä.
Pakko kommentoida väliin, että kommunikoimme tunteistamme kasvotusten ja kyllä tunne on molemminpuolinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida väliin, että kommunikoimme tunteistamme kasvotusten ja kyllä tunne on molemminpuolinen
No miksi et keskutele livessä sen kaa😄🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä teet sitten ikäväpalstalla?!
- Anonyymi
Mitä se sinäkin narsistinen turhuuden trubaduuri vielä jaksat inistä tätä samaa tälle palstaäijälle? -tolonnikova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinäkin narsistinen turhuuden trubaduuri vielä jaksat inistä tätä samaa tälle palstaäijälle? -tolonnikova
Saatan pistellä turpiin
- Anonyymi
Pelkurit muuta teekään kuin pelleilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mitä potaskaa😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mitä potaskaa😂😂😂
Ai nämä palstaäijän feikkidialogit vai? Vähän on vissiin kiire päästä tämän keskustelun yläpuolelle kun tuli jo takkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkurit muuta teekään kuin pelleilee
Sinä se jaksat tätä toista synkkää sovinistista komppailla kun ootte molemmat samoiss fantasioissa tähän palstaäijän tekstien suhteen ja inisemässä, että joku pelleilee. -tolonnikova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan pistellä turpiin
Sen verran monta kertaa sanonut jo ja pistänyt eteenpäin viestiä menemään, nii eikö tämä narsistinen sekaantuja innostu vaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä teet sitten ikäväpalstalla?!
No mietippä sinä ikäväpalstaan vakavamielisesti morsion pakotusreissuna suhtautuva sitä palstaäijän yksin puhelun suhteen🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mietippä sinä ikäväpalstaan vakavamielisesti morsion pakotusreissuna suhtautuva sitä palstaäijän yksin puhelun suhteen🙄
Ei se nimittäin ole ihan normaalia kysellä edes näiden palstaäijän provojen yhteydessä, että mitä teet ikäväpalstalla. Tämä on keskustelupalsta, missä keskustellaan vaikkapa sitten tunteista sekä ihmisten välisistä suhteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nämä palstaäijän feikkidialogit vai? Vähän on vissiin kiire päästä tämän keskustelun yläpuolelle kun tuli jo takkiin
Ei ole palstaäijä vaan nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat tätä toista synkkää sovinistista komppailla kun ootte molemmat samoiss fantasioissa tähän palstaäijän tekstien suhteen ja inisemässä, että joku pelleilee. -tolonnikova
Voi sinua raukkaa taidat olla hyvin yksinäinen, ymmärrän ,hali☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua raukkaa taidat olla hyvin yksinäinen, ymmärrän ,hali☹️
Ei vaan vttumainen vain ja kaikki vihää minua sitä enemmän mitä vähemmän annan hyppiä silmille ja mitä enemmän pidän puoltani. Mutta tosiaan apropoo palstasetä, eli aloittaja, tunnistatko sinä (no et eikä ole pointti) tietynlaista sukupuolittunutta henkistä väkivaltaa siinä, että miesoletetut käyvät täällä ulisemassa omiaan pelleilystä ja leikkimisestä, vaikka nämä irrationaaliset ajatukset on heidän omassa päässään? Esim tämä yksi räksyttäjä, jonka käytös on maanista ja psykoottista jatkuvaa toisen ylikävelyä vaikka kuinka täsmennetty, että älä tee näin irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole palstaäijä vaan nainen.
No ei ole nainen kuule tämänkään aloituksen takana ja toisekseen tahtoisin korostaa, että mikäli ilmaisu nainen on suora synonyymi johonkin yksilöön liittyen niin tapulissa tuulee joko yksilön tai kollektiivin tasolla. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä asia on sillä tavalla inttäjä, että tämä aloittaja ei ole nainen, vaan palstaäijä ja sinulla on joku pakkomielle alustaa tästä asiasta ja huslata muiden elämää ns eikä mikään järkipuhe mene perille vaan räksytät vaan menemään vuodesta toiseen. Hyi.
- Anonyymi
En minä ymmärtäisi sanoa noin. En ole varma hänen tunteistaan.
Itse uppoudun ajatusteni kanssa tulevaan tapaamiseen taiteen parissa.- Anonyymi
😓🙈ei junalauta voiko joku seurustella tällaisen ihmisen kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂näille me maksetaan taiteesta ja himmailusta
- Anonyymi
Kerro lisää tästä tapaamisesta.
- Anonyymi
Kenen kanssa
- Anonyymi
Mä en ikinä ole rakastunut ketään niin paljon kuin nyt rakastan. Ja tää tyyppi ei sitä edes tiedä. Voi ku joskus näkisin face to face hänet taas. Mä en epäröis hetkeäkään. Kertoisin hänelle kuinka ihana hän on ja kuinka tekisin kaikkeni hänen puolestaan. Jos hän naurais vaan ni ei haittais. Mikään eikä kukaan ei voi riistää multa tätä rakkautta pois mun sydämestä ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Näitkö minut tänään nopsaa?
- Anonyymi
-☕----------------------------------
🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫🟫
Joku sai nyt suklaakuorman. Muhin tämä lasti puretaan?
🥸🤓- Anonyymi
Tänne>>>😮🥰
❤️❤️❤️
🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne>>>😮🥰
❤️❤️❤️
🧔Suu auki ja silmät kiinni. Saako vielä kuittauksen
T. WOLT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu auki ja silmät kiinni. Saako vielä kuittauksen
T. WOLT😋🤤
✍️🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😋🤤
✍️🧔Tänk juu verimakkara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänk juu verimakkara
🩸🍖
- Anonyymi
Mihinkäs lasti yleensä puretaan heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs lasti yleensä puretaan heh.
Räpylään varmaankin esim palstasedän kohdalla
- Anonyymi
Toi oli huvittavaa kiitos auttoi kun mä niin sentimentaalinen nyt
- Anonyymi
Et ole kyl mun oma rakas
- Anonyymi
Kuka on rakkaasi? ☺️
- Anonyymi
Tee ruma vauva sen kaa. Jos edes pystyy enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on rakkaasi? ☺️
Joku järkevä jolla tärkeämpää tekemistä kuin leikkiä täällä . Älyvapaata touhua täällä lusiminen. Nyt loppuu täällä tämä luuraaminen. Heissuli vei! Pitäkää huolta toisistanne❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja taitaa itse olla vauvakone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku järkevä jolla tärkeämpää tekemistä kuin leikkiä täällä . Älyvapaata touhua täällä lusiminen. Nyt loppuu täällä tämä luuraaminen. Heissuli vei! Pitäkää huolta toisistanne❤️❤️❤️
Juu. Pois ja äkkiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣liveeeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja taitaa itse olla vauvakone
Öö, haluatko palstasetä täsmentää tätä, onko sinun ruuti jo kuivaa vai mistä tällainen johdanto tähän aloitukseesi? Psypolobiaa nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitit
❤️
- Anonyymi
Hassua on että kohta kiskotasn olutta oikein kaksin käsin ja unohdetaan hetkeksi tunteet ja kaikki muu elämän paska. 🍻🍻
- Anonyymi
Parasta perjantaissa 🤓🥸
Mun lemppariolut Budweiser - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta perjantaissa 🤓🥸
Mun lemppariolut BudweiserKäyn röökillä
Palaako ?
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta perjantaissa 🤓🥸
Mun lemppariolut BudweiserAmerikaan vettä siis sehän on laihaa pissiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kyllä se on kotimainen karhu tai lappari jos pitää kaljaa juoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn röökillä
Palaako ?
🚬👩🏻🦳Kokeile palstaäijä vaikka cräkkiä välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn röökillä
Palaako ?
🚬👩🏻🦳Ikä
- Anonyymi
No en.
- Anonyymi
Elohim-enkeli on se keneen olen rakastunut. Jos se tunne sitä kautta välittyy sinuun, niin ota selvää miksi.
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Hän varmaan vastaa tunteisiisi:)
- Anonyymi
Kerro tarkemmin!❤️❤️❤️
- Anonyymi
minä en oo rakastunut kehenkään.
- Anonyymi
Trollia kiinnostaa tietää enemmän.
- Anonyymi
raha säästää henkenne mutta kaikkea paskaa ja huonoa ja sitä estämistä ja hakkaamista saatte takaisin.
- Anonyymi
Eikö sinun palstaäijä olisi hyvä ns rytmittää tätä karismaattista joikua paremmin?
- Anonyymi
tänään haette peilin, tai hakataan kunnolla joku daaminbe ja urho ne, ja loppuun asti. sitten alkaa raha liikkumaan, ja joka viikosta tapetaan ja hakataan ja nyljetään teidän tyylillä. ja pysytte piisaa ja maksatte kaikesta. ei oo uhkaus vaan kerrotaan miten toimitaan. ja laillisesti.
- Anonyymi
Naisia hakkailet iso mies fantasioissasi, ethän sinä ole mies ollenkaan
- Anonyymi
En ole, ikävä kyllä. Olen alkanut säälimään häntä jotenkin.
- Anonyymi
Sano suoraan hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suoraan hänelle.
Ei hyvää päivää sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suoraan hänelle.
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Eli passiivisaggre itku jatkuu edes jollain sapluunalla? Et selvästi ole enää ees mukana siinä, että mistä syystä. Sivusta
- Anonyymi
olisi kannatti jo maksaa viime kesänä, viimeistään syksyllä, nyt maksatte ja otatte lisäksi kuolemaa. valitsitte ihan itse. kaikki laillisesti. pysymme silti vielä hyvinä, se teidän teoista.
- Anonyymi
Sinun kannattaa palstaätmi ehkä kääntyä ihan instrumin puoleen mikäli on saatavia
- Anonyymi
peli on kovaa, kuten tiedätte aloittaneen ja jatkaneena. ja se He... A ei oo teidän porukassa, turha uhrata, hänkin odottaa rahaa, ajetaan hänenkin asioita. eikä voida uhrata, eikä sille pahaa tehdä. itseasiassa ladya first rahat sinne ensin ja muiden juttujen lopetus.
- Anonyymi
sitä H maista kohtaan, tunnemme sympatiaa, ette voi tappaa. ja pidetään hänenkin puolia. joten laitetaan vähän takaisin. muista aamupäivä niin käykää hakemassa sen peili ja se sisältää jotain 🙂 ja loppu se hakkaaminen ja uhraaminen, ei oo teidän porukkaa, ei oo uhrattavissa.
- Anonyymi
No kukas palstagubbe tämä sympaattinen H on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukas palstagubbe tämä sympaattinen H on?
Joku paljon synpaattisenpi ku sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku paljon synpaattisenpi ku sä
Kikakika
- Anonyymi
se vaalea aave henki mikä tahansa, tai onko elävä ja lähettää jotain, ei ole hyvä. jos kuollut pitää saattaa valoon, jos elävä on paljon hyvitettävää jos meinaa saada armahduksen. niissä timantti hehkuissa on jotain tosi pahaa, en heihin kuulu. se auto J joka oli ilmeisesti tietämättään siihen J naiseen ihastunut, sai yhtäkkiä sydänkohtauksen. ne osaa tappaa ja tekee yhteistyötä niiden miesten kanssa, joissa on myös pahaa. joku on niistä niskan päälle päässyt. älä turhaan ole huolissasi, ne pakotetaan korvaamaan juttunsa. ei ole minun peliä.
- Anonyymi
minulta kun en suostunut ottamaan niiden psskoja ja antamaan mitä halusivat yrittivät taittaa niskat.
- Anonyymi
onneksi pian muutetaan. Jos näihin uskoo, pakko kai se on uskoa. myös poikani pisti sormensa sähkölamppuun ja ei osannut sanoa miksi, ja sai sähköiskun. toinen poka sai kauhaen raivokohtauksen eikä näyttänyt omalta itseltään. exälläni oli niihin yhteyksiä joskus. muutetaan pois, mutta nuo on nyt saatettu valoon. se on jotain tosi pahaa. ja, asunnosta löytyi myös lapsen aave. hankeen oli piirtynyt kuva tummat hiukset ja pupun korvat, kapeat kasvot.
- Anonyymi
No kerro ihmeessä aloittajasetä lisää kuvitteellisista aikuisista pojista, joihin sinulla on todella hyvät välit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ihmeessä aloittajasetä lisää kuvitteellisista aikuisista pojista, joihin sinulla on todella hyvät välit
Minä haluan 15 -16 vuotiaan poikaystävän
- Anonyymi
No kiva juttu että edes hassulta.
- Anonyymi
Mietin samaa 🙃
Sivusta
- Anonyymi
၊၊||၊⋆.˚✮🎧✮˚.⋆၊၊||၊
Luurit korville ja lenkille ja Bizin musa soimaa
https://youtu.be/6xzbxlrkgL4?si=_4H0kQO6M3iDDjjd
Bizi-Ikävä mua ❤️- Anonyymi
Haluut et sanon et mul ei oo ikävä sua?
- Anonyymi
Itsekin kyllä yllätyin siitä, miten vahvasti jotain naista kohtaan voi tuntea. Molemminpuolisena se olisi varmasti ihanaa, mutta ikävä kyllä ei ollut niin hyvä tuuri.
- Anonyymi
Niin olenkin ja olo on koko ajan haikea kun se tuntuu menevän kauemmas
Millä tavalla se hassua on jos saa kysyä- Anonyymi
Koska se tuntuu niin epätodelliselta
- Anonyymi
Ihan näin uteliaisuudesta mistä luulet tietäväsi onko joku rakastunut suhun vaiko eikö
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu, että olet tämä palstasetä itse, joka näitä aneemisia aloituksia tehtailee ja haluat nostella näitä, koska olet huomionhakuinen järjenvastaisesti tuntemattomien kiinnostusta kohtaan. Toivottavasti näin, eikä mitään omiin luuppeihinsa jääneitä viisastelijoita, jotka ei vaan pääse yli itsestään mitenkään
- Anonyymi
👅🍓🤏
- Anonyymi
Sehän on mukava kuulla.
- Anonyymi
Oletko tyttö vai. Poika
- Anonyymi
Olinkin nyt eri vaihe menossa, miehelle.
- Anonyymi
Veetiltä.
- Anonyymi
Kertokaa iät
- Anonyymi
Tunhauttaa on lyhenne sille.
- Anonyymi
Kymmenen sekunnin välein näyttää näihin "keskusteluihin" pukkaavan automaattikommentteja nykyään. Aika uskottavaa!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 284968
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.224501- 444182
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504106- 792650
Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s3392617En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362182- 852085
Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171767Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2651623