Tämä hullu maailmanmeno ahdistaa ihan mielettömästi, pelko näiden hullujen maailman johtajien käsissä alkaa kasvaa.
En voi katsoa uutisia edes joka päivä, kun tuntuu ettei tämä voi loppua hyvään-
Tekis mieli vaan painua metsään ja elää siellä, poissa kaiken paskan keskeltä. Jos olisin yksinäinen ihminen sen olisin jo tehnyt, ehkä en yksin vaan johonkin kommuuniin tms.
Nyt alkaa vaan tuntua, ettei jaksa käydä töissä, pelätä koska maailmansota syttyy tai joku torvi painaa sitä punaista nappia ja ydinaseet puhuvat.
Onko kenelläkään samanlaista olotilaa ?
Haluaisin vaan pois tämän tuskaisen olon, auttaisiko some tauko ?
Ahdistaa, masentaa ja pelko lisääntyy
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen lopettanut uutisten katsomisen kokonaan , kun näkee Trumpin naaman televisiossa niin vaihtuu kanava.
Ei kannata kantaa huolta etukäteen asioista , se ei auta ketään ja tekee ihmisen ainoastaan huonovointiseksi.
Yritä ajatella jotain muuta , vaikka se on helppo sanoa tiedän sen, mutta vaikeampi tehdä.
Oikeassa olet siinä että maailman meno on mennyt kamalaksi , mutta on yritettävä ajatella kuitenkin niin että maailmassa on niin paljon ihmisiä jotka eivät ajattele kuten sotia hinkuvat ihmiset ajattelee. Jos minä katselisin kaikki uutiset niin olisin myös hyvin masentunut ja pelokas , siksi en katsele . Joskus otan vaan jonkun kirjan ja suljen televisio.n ja radion . - Anonyymi
Se on se media kun kunnon journalismia ei osata enää tehdä.Kopioidaan vaan otsikot toisilta medioilta. Myös nämä älä tee näin jutut ja varo vaan ja nyt kannattaa varautua aloitukset yritetään saada pelottelua aikaan. Aikamoista propagandaa meille syötetään kannattaa tosiaan olla vähän kriittinen ja jättää media some vähemmälle niin voi paremmin.
- Anonyymi
Niin onhan sitä tutkimuksia kuinka somen käyttö aiheuttaa ahdistusta, tottahan se on.
On muuten tehty facebookin sulkeminen vaikeeksi, olen aiemminkin joitain vuosia sitten poistunut sieltä hetkeksi mutta nyt oli sekin muuttunut.
Mutta sain sen silti poistettua, siellä meni liikaa aikaa asioihin jotka eivät oikeastaan olleet kiinnostavia. Osa aiheutti samaa ahdistusta ja pelkoa.
Instagram on vielä, mietinnässä senkin poistaminen ehkä. Liikaa Trumpin naamaa ja viestejä sielläkin, ja muuta ahdistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960