Haluaisin selvittää mitä tunnen sinua kohtaan, ja olisiko kaikki kanssasi paremmin. Riittääkö ihan hyvin elämään loppuun asti. Sinä saat minut hyvälle tuulelle ja aina on sellainen olo että askel sopisi yhteen. -pallo hymyilee
Yksin ystävänpäivänä.
Anonyymi-ap
12
545
Vastaukset
- Anonyymi
Mies miehelle.
- Anonyymi
Niinhän sie luulet ja toivot, sori mie oon nainen.
- Anonyymi
Tunnistatko hyvän kun sellaisen näet?
- Anonyymi
Tottakai, hän on huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, hän on huippu.
Ai ais berk?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ais berk?
Hän saattaa vaikuttaa kylmältä ja on vuoren huipulla niin sanotusti, mutta näin sisällä jotain ihanaa.
- Anonyymi
Ja entäs nyt vappuna, toiv et ole enää yksin. Iloista kevään juhlaa!
- Anonyymi
Hyvää ystispäiväå se on joka päivä. 🤗
- Anonyymi
Tänäänkin?
- Anonyymi
Kyllä se niinkin voi olla, mikä ettei.
- Anonyymi
Nyt on onneksi vasta lokakuun alku eikä helmikuu. Eletään tässä hetkessä.
- Anonyymi00013
Toivossa on hyvä elää - lapamato
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904