Astiakaspin ritilöiden kannattimet

Anonyymi-ap

Kuuluuko nää vuokralaisen hommata kun menee vanhuuttaan rikki, niinkuin mulla tänään. Ja uudet tälläsen näkyy olevan aika arvokkaitakin.

26

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai, mutta ilmoita ihmeessä vuokranantajalle että ei jää sinun vastuulle.

• Anonyymi

Alkaa jo vähän tympiin kun oon kaikki hyllyt ja ritilät ostanut astiakaappiin kun muutin kun olivat niin kamalia, ja pitää ostaa väliaikaisesti kaks kaapin oveekin. Otan sitten kaikki pois kun löydän hyvän asunnon

• Anonyymi

Jos on kuitit hankinnoista tallessa, niin voit kysyä vuokranantajalta vuokran alennusta samalla summalla. Yleensäkin näistä hankinnoista kannattaa kysyä, ennen kuin mitään kiinteää alkaa asunnossa korjaamaan.

• Anonyymi

Kun maksan vuokran niin mun mielestä ei tarvii asuntoon korjata kun ei oo oma

• Anonyymi

Käytännössä kaikki korjaamisen kulut on vuokran-antajan vastuulla, paitsi vuokralaisen itse rikkomat. Mikä nyt sitten on arvokasta, kun noi ritilän kannattimet maksaa muutaman euron per ritilä. Mä uusisin noi kyllä omalla rahalla

Se että joku on ruma jne, onkin sitten semmonen, että siitä kannattaa jutella vuokranantajan kanssa etukäteen. Lain mukaan kyllä asunto vuokralaisella on oikeus tiettyyn asunnon kuntoon ja tarvittaessa korjata ensin vaikka omalla kustannuksella ja sitten veloittaa vuokranantajalta. Mutta parempi siis puhua etukäteen. Täällä Loimaalla ainakin on niin paljo vapaata tarjontaa asunnoista (eikä kaikki ole lääviä), ja kun pyritään pitkiin vuokrasuhteisiin, niin uskon suurimman osan vuokranantajista korjaavan selkeitä puutteita.

lajijasuris

• Anonyymi
      • Anonyymi

Loimaalta jos ostaa niin täytyy katsoa tosi tarkkaan. Ainakin vanhat talot jois on aika monessa ollut vesivahinkoja, tossa yhdessäkin talossa oli just kauhee vesivahinko ja asukas muutti pois kun kastui huonekalutkin. Siitä revittiin koko keittiön kaapit ja makkarinkaspit,nyt se on myynnissä mutta vesivahingosta ei oo mainintaa

• Anonyymi

Tässä alimmassa, joka löytyy Oikotien haulla "halvin" on näyttö näköjään tiistaina 25.2.2025 klo 10-14.
        Pitää oikein mennä katsomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä alimmassa, joka löytyy Oikotien haulla "halvin" on näyttö näköjään tiistaina 25.2.2025 klo 10-14.

Viljavarastontien asunnot on ainakin heti pois laskuista samoin Mellilä tien asunnot. Oli just kaunis rivari mut meni näimmä heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin halpa myyntihinta, vaikka hoitovastike aika suuri. Mutta nähdään sitten näytöllä! 👍

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/loimaa/22827786

Ei ole hinnan kiroissa Loimaalla kiinteistötkään.

Aika halpa tuo voimala mutta eikö siellä ollut joku vesivahinko ja lieneekö korjattu. Tuon salin voisi purkaa ja talon voisi nätiksi korjata, tontti ja seutu ei tosin kaikkein viihtyisin ole.

• Anonyymi

Ei sillä että ne nyt kauheen kalliita olis 6.49€ maksoi. Mutta kun sä aina joudut omalla rahalla jotain korjaan niin kyllä siitä ajan mittaan kertyy. Bideekin maksoi vessaan aika paljon , seuraava projekti on kaks keittiön alakaapin ovea, väliaikaisesti laitan itse ja vien alkuperäiset häkkivarastoon. Olen miljoona kertaa pyytänyt uusia ovia. Aina luvataan mutta ei niitä kuitenkaan tuu. Ja olen nyt tässä asunut 7 v. Mitään ei ole sinä aikana tehty
      Kaappeihin ostin omat hyllyt,jos muutan niin laitan alkuperäiset tilalle
      Täytyy tarkkaan katsoa mihin muuttaa, kun tietää kaikki talot, missä on ollut vesivahi koja ym ja missä on rauhatonta. Hulmi ja nurmi jää heti pois laskuista.
      Olen aikanani asunut molemmissa ja molemmissa on rauhatonta

• Anonyymi

Eikös rauhatonta ole aina siellä, missä yhteiskunnan tukien varassa loisii Al Coqqilaisia. Kuhina vaan käy kun jollakin on tuet tullut tilille. Vastenmielistä porukkaa kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös rauhatonta ole aina siellä, missä yhteiskunnan tukien varassa loisii Al Coqqilaisia. Kuhina vaan käy kun jollakin on tuet tullut tilille. Vastenmielistä porukkaa kaikin puolin.

Mutta mistä jengillä riittää rahaa kännätä päivästä toiseen, luulisi ihan peruselämiseenkin jo menevän rahaa vaikka niukastikin elelisi. Eikä näistä kukaan edes näytä miltään tikkuitikalta vaan ihan tuhdissa kunnossa olevaa porukkaa. Maksetaanko tukia sitten kuitenkin aivan liian paljon rahamääräisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä on Loimaalla melkein joka talossa. Ei kaikki kyllä ole metelöitsijöitä, on ihan rauhallisiakin kavereita

• Anonyymi

No Sossu maksaa kaiken elämisen ja laskut. Omat rahat saat käyttää mihin vaan

• Anonyymi

No voi jumalauta.

• Anonyymi

Mitkä näitten vetelysten "omat rahat" on? Kiinteistö- tai osakesijoitukset? Sallikaa meidän nauraa. Voi stana kun jatkuisi tämä oikeistohallitus ja nuo pirun loiset lopulta pakotettaisiin töihin.

• Anonyymi

Luulis että hakisivat töitä kun sais kavereita. Sais rahaa enemmän. Ym.

• Anonyymi

Joku voisi Voimalan ostaa ja sinne köyhien asuntolan perustaa, voisi olla hyvä liikeidea, tai sitten ei.

• Anonyymi

Kuka siitäkin maksaisi, että kasa rupusakkia asustaa saman katon alla? Eri asia sitten köyhät ja varattomat. Ei kaikkea ole pakko kaataa kurkusta alas.

• Anonyymi

Huono idea, ei siihen voisi mitään juoppoja ottaa.

• Anonyymi

Kyllä, se on perustuslaissa.

• Anonyymi

No ei tosiaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tosiaan ole.

Ainakin pitäisi olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70