Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte!
Arvuusleikkiä ja lapsellista!
Nössöt.
Nimet näkyville
44
1512
Vastaukset
- Anonyymi
Nimiä sisältävät postaukset poistetaan herkästi täällä.
- Anonyymi
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
ei ikinä poisteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jollain menee varmaan kurat housuhin,kun poistelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jollain menee varmaan kurat housuhin,kun poistelee
Ihan ku yksittäinen lukija näitä poistelisi, eiköhän ole yhteisösääntöjen vastaista jos näin käy ja toisekseen botti poistaa välillä mitä sattuu tyyliin, tämä saattaa olla ruma sana, mutta jostain syystä hoorittelu on esim legit. Buu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ku yksittäinen lukija näitä poistelisi, eiköhän ole yhteisösääntöjen vastaista jos näin käy ja toisekseen botti poistaa välillä mitä sattuu tyyliin, tämä saattaa olla ruma sana, mutta jostain syystä hoorittelu on esim legit. Buu
Näköjään algoritmikin voi olla asenteellinen. Mutta kukas se on sille toimintalogiikan luonut? Nii i. Joku/jotkut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta kysyin vain että "miksi", niin se poistettiin!
- Anonyymi
Aloittaja aloittaa
- Anonyymi
Eiköhän palstasetä koristele tämän aloituksen täyteen ennemmin tai myöhemmin ties mitä viiltäjä Jackkia lapualta
- Anonyymi
Asiaa ois veskulle jklstä
- Anonyymi
😊😊😊😊
- Anonyymi
P-Pohjanmaa ja kaikki naiset.
- Anonyymi
P-Pohjanmaa ja mies ❤️
En stalkannu tota yhtä vaikka vois luulla 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P-Pohjanmaa ja mies ❤️
En stalkannu tota yhtä vaikka vois luulla 🤭Minkälainen mies?
- Anonyymi
Aa aa uu uu
- Anonyymi
Eikö kukaan kaipaile muutaku me
- Anonyymi
:”)
- Anonyymi
Ämmää kaipaa tee
- Anonyymi
Kaipaan koiraani Best
- Anonyymi
tuskin rumaa
- Anonyymi
tuskin rumaa
- Anonyymi
Tee kaipaa Kätrinii
- Anonyymi
Vm 🫂 Jn
- Anonyymi
Rakastan anskua lpr!!!!!
- Anonyymi
Ikinä en nimeensä, ammattiinsa tai työpaikkaansa tänne kirjota, ellei sitte muissa yhteyksissä oo mainittava. Häntä ajatellen vaan, mua ei haittaa vaikka koko maailma tietäisi mun ikävöinnin.
- Anonyymi
Viisas ihminen, juuri noin. 👍
- Anonyymi
Pyydettiinkö tuollaista,?? Eikö tuo ole itsestäänselvää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydettiinkö tuollaista,?? Eikö tuo ole itsestäänselvää??
Ei pyydetty, mut kerroin silti. Eikä todellaka oo kaikille IS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyydetty, mut kerroin silti. Eikä todellaka oo kaikille IS.
Iltasanomat 🧐
- Anonyymi
ikinä hahaaaaaaa
- Anonyymi
ei kellään mikään ikävä ole kohan vittuilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikinä hahaaaaaaa
Eiköhän palstasetä juurikin proosaile satua kaikesta mahdollisesta ammatillisesta asiasta sun muuta, skarppi lukijakärpänen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltasanomat 🧐
iltasatu
- Anonyymi
Tää palsta on käynyt itelle turhaksi kun voi viestitellä suoraankin hänelle ja jopa vastaakin takas. T.yks niist salarakkaist
- Anonyymi
j..alla kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j..alla kivaa
sala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j..alla kivaa
Juhalla?
- Anonyymi
Marika kaipaa Petteriä, Varsinais- Suomi.
- Anonyymi
Tytsy-70 kaipaa sitä vielä tapaamatonta kultsia Oulussa 💓
- Anonyymi
veivaa makkaraas poitsu
- Anonyymi
Ei tiällä kovin moni ikävöi oikiasti........
- Anonyymi
Marilyn Monroe nuorena.
- Anonyymi
💙🩵🩵💚💜💥
- Anonyymi
Roope Ankka uusimaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762