Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte!
Arvuusleikkiä ja lapsellista!
Nössöt.
Nimet näkyville
44
1610
Vastaukset
- Anonyymi
Nimiä sisältävät postaukset poistetaan herkästi täällä.
- Anonyymi
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
ei ikinä poisteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
jollain menee varmaan kurat housuhin,kun poistelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jollain menee varmaan kurat housuhin,kun poistelee
Ihan ku yksittäinen lukija näitä poistelisi, eiköhän ole yhteisösääntöjen vastaista jos näin käy ja toisekseen botti poistaa välillä mitä sattuu tyyliin, tämä saattaa olla ruma sana, mutta jostain syystä hoorittelu on esim legit. Buu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ku yksittäinen lukija näitä poistelisi, eiköhän ole yhteisösääntöjen vastaista jos näin käy ja toisekseen botti poistaa välillä mitä sattuu tyyliin, tämä saattaa olla ruma sana, mutta jostain syystä hoorittelu on esim legit. Buu
Näköjään algoritmikin voi olla asenteellinen. Mutta kukas se on sille toimintalogiikan luonut? Nii i. Joku/jotkut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä poistetaan ihan päättömästi viestejä, mitään logiikkaa. Tämäkin poistetaan kohta 😁
Vasta kysyin vain että "miksi", niin se poistettiin!
- Anonyymi
Aloittaja aloittaa
- Anonyymi
Eiköhän palstasetä koristele tämän aloituksen täyteen ennemmin tai myöhemmin ties mitä viiltäjä Jackkia lapualta
- Anonyymi
Asiaa ois veskulle jklstä
- Anonyymi
😊😊😊😊
- Anonyymi
P-Pohjanmaa ja kaikki naiset.
- Anonyymi
P-Pohjanmaa ja mies ❤️
En stalkannu tota yhtä vaikka vois luulla 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P-Pohjanmaa ja mies ❤️
En stalkannu tota yhtä vaikka vois luulla 🤭Minkälainen mies?
- Anonyymi
Aa aa uu uu
- Anonyymi
Eikö kukaan kaipaile muutaku me
- Anonyymi
:”)
- Anonyymi
Ämmää kaipaa tee
- Anonyymi
Kaipaan koiraani Best
- Anonyymi
tuskin rumaa
- Anonyymi
tuskin rumaa
- Anonyymi
Tee kaipaa Kätrinii
- Anonyymi
Vm 🫂 Jn
- Anonyymi
Rakastan anskua lpr!!!!!
- Anonyymi
Ikinä en nimeensä, ammattiinsa tai työpaikkaansa tänne kirjota, ellei sitte muissa yhteyksissä oo mainittava. Häntä ajatellen vaan, mua ei haittaa vaikka koko maailma tietäisi mun ikävöinnin.
- Anonyymi
Viisas ihminen, juuri noin. 👍
- Anonyymi
Pyydettiinkö tuollaista,?? Eikö tuo ole itsestäänselvää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydettiinkö tuollaista,?? Eikö tuo ole itsestäänselvää??
Ei pyydetty, mut kerroin silti. Eikä todellaka oo kaikille IS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyydetty, mut kerroin silti. Eikä todellaka oo kaikille IS.
Iltasanomat 🧐
- Anonyymi
ikinä hahaaaaaaa
- Anonyymi
ei kellään mikään ikävä ole kohan vittuilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikinä hahaaaaaaa
Eiköhän palstasetä juurikin proosaile satua kaikesta mahdollisesta ammatillisesta asiasta sun muuta, skarppi lukijakärpänen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltasanomat 🧐
iltasatu
- Anonyymi
Tää palsta on käynyt itelle turhaksi kun voi viestitellä suoraankin hänelle ja jopa vastaakin takas. T.yks niist salarakkaist
- Anonyymi
j..alla kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j..alla kivaa
sala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j..alla kivaa
Juhalla?
- Anonyymi
Marika kaipaa Petteriä, Varsinais- Suomi.
- Anonyymi
Tytsy-70 kaipaa sitä vielä tapaamatonta kultsia Oulussa 💓
- Anonyymi
veivaa makkaraas poitsu
- Anonyymi
Ei tiällä kovin moni ikävöi oikiasti........
- Anonyymi
Marilyn Monroe nuorena.
- Anonyymi
💙🩵🩵💚💜💥
- Anonyymi
Roope Ankka uusimaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481