Nyt niitä myydään S-marketissakin

Anonyymi-ap

Kinnarin Tilan täysjyväkaura-aterioita. Oli joku Suomen voittaja jossain valtakunnallisessa kilpailussa.....toista kertaa en osta, säilöntäaineita 100 kappaletta tuoteselosteessa. Eikä muutenkaan ollut edes hyvää. Ehkä olisi ollut parempaa täysjyväohralla. Kun teen laatikoita,.... kaali tai punajuuri.....aina ohrasuurimot. Ei koskaan vinkuintiasta lennätetyt riisit.

22

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaura on hevosten ja possujen ruokaa, ei sitä pitäisi ihmisille tupata. Oikein yököttää kaurapuuro. Mutta ruisleipä kuuluu ihmisen ruokavalioon.

• Anonyymi

Toista kertaa ei tarvi ostaa...tulipahan maistettua kun niin kovin kehutaan. Kai se kengänpohjakin hyvää on kun tarpeeksi lyödään chiliä ja valkosipulia ja muita mausteita?

• Anonyymi

Kaikkein kamalin mauste on jeera juustokumina, sillä pilataan kaikki valmisateriat, varsinkin lihat, varsinkin broillerit.

• Anonyymi

Me liätetyäntekijät ollaan orotettu rouhekintaita myytäväksi ruakakauppoihin, joista ne saisi kätevästi napattua mukaan pullonpalautuksen yhteyresä!
      Rouhekintaat hinkautuu puhki aktiivisesa liätetyäsä, eikä alvariinsa ehri erikoismyymäläsä asioimaan kintaitten takia ja joutuu tyäskentelemään paljaalla kärellä!

• Anonyymi

Ainakin se sientä sisältävä aivan kamalaa harmaata pahalta maistuvaa mössöä. Jos tää tosiaan voitti ihan jonkun kilpailun en halua maistaa huonommin sijoittuneita.

• Anonyymi

Siis tuo kilpailu oli "suomalainen menestysresepti"....taisi itse Sukula olla tuomaristossa?

• Anonyymi

Minäkin maistoin. Täytyy sanoa että olin tyrmistynyt. Oikeastaan järkyttynyt. Tuommoisia ei saa syöttää lapsille. Täällä Huittisissa saa lähituottajien perunat ja juurekset, näistä saa hyvää kun itse tekee. Ja lihat ja kalat kannattaa ostaa ihan sellaisenaan. Kummasti näissä valmiissa kasvisruokavalmisteissa on hirveä määrä lisäaineita....Ei jatkoon.....

• Anonyymi

Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. Jo 30 vuotta sitten sanottiin ettei vainajat maadu kun ovat hyvin balsamoituja.....niinpä nykyään tuhkataan vainajat.
        No tietenkin myös tila loppunut hautausmaalta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. Jo 30 vuotta sitten sanottiin ettei vainajat maadu kun ovat hyvin balsamoituja.....niinpä nykyään tuhkataan vainajat.
        No tietenkin myös tila loppunut hautausmaalta....

Kyllä riittää tulevaisuudessa tutkijoilla ihmettelemistä kun mahdollisesti haluaisivat tutkia ihmisten kehittymistä ajan saatossa! Tuhkassa riittää ihmettelemistä tutkijoilla! 😋😎

• Anonyymi

" Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. "

Säilyteaineita pelkäävien kannattaa luottaa enemmän omatarveviljelyyn. Lannoitteeksi pelkkää puhrasta siankakkaa, niin sillon sen tietää, että saa koko talven ajan pöytään vaan puhtaita elintarvikkeita.

• Anonyymi

Jos todella jonkun mielestä nää kauramössöt on maukkaita ei oo kunnon itse tehtyä kotiruokaa maistanut. Surullinen totuus vaan on että näitä henkilöitä ja perheitä enenevässä määrin nykyisin on, kyl sen kaupassa huomaa kun einesruoat vaan lisääntyy. Katoavaa kansanperinnettä perunat ja kastike

• Anonyymi

Minä olen syönyt pentuna lähes 20 vuotta perunaa ja kastiketta. Ei muuta ollut. Ihan hyvää muonaa ollut silloin ja on edelleenkin. Ei tietenkään joka päivä. Kyllä silti noita spagetti-makaroonipohjaisia ja kaikenblaisia kasvispataruokiakin tekee aika usein nykyään mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen syönyt pentuna lähes 20 vuotta perunaa ja kastiketta. Ei muuta ollut. Ihan hyvää muonaa ollut silloin ja on edelleenkin. Ei tietenkään joka päivä. Kyllä silti noita spagetti-makaroonipohjaisia ja kaikenblaisia kasvispataruokiakin tekee aika usein nykyään mieli.

Minulla tekee mieli lähinnä pillua! Päivän kun oot levitystyäsä ja istut hytkyväsä traktorin satulasa, on lasti herkäsä ehtoolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla tekee mieli lähinnä pillua! Päivän kun oot levitystyäsä ja istut hytkyväsä traktorin satulasa, on lasti herkäsä ehtoolla!

Rekkamiähillä ja liätekuskeilla on samanlaiset ongelmat, Koko päivä ajan on kassit isojen koneitten murinasa, täristyksesä ja hytkytyksesä. Ehtoolla sitten panettaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkamiähillä ja liätekuskeilla on samanlaiset ongelmat, Koko päivä ajan on kassit isojen koneitten murinasa, täristyksesä ja hytkytyksesä. Ehtoolla sitten panettaa aina.

Tämän vuaksi naisten ei tulisi pihrata tavaraansa ehtoisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen töisä kirjastosa ja minunkin tekee iltaisin mieleni pillua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään kararat ei huoli kouluruokaa. Mutta energiajuomat ja sähkötupakka kelpaa, kai niistäkin jotain energiaa saa.....onkohan se kouluruoka niin pahaa kasvisvoittoista porkkanahöttöä? Silloin 40 vuotta sitten kun oon ollut koulussa niin kaikki oli hyvää, kukaan oppilaista ei valittanut. Muistan vieläkin ne kaikki perunalihasoselaatikot, lihamurekkeet, hernekeitot, perunamuusi nakkikastikkeella, lihakeitto ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään kararat ei huoli kouluruokaa. Mutta energiajuomat ja sähkötupakka kelpaa, kai niistäkin jotain energiaa saa.....onkohan se kouluruoka niin pahaa kasvisvoittoista porkkanahöttöä? Silloin 40 vuotta sitten kun oon ollut koulussa niin kaikki oli hyvää, kukaan oppilaista ei valittanut. Muistan vieläkin ne kaikki perunalihasoselaatikot, lihamurekkeet, hernekeitot, perunamuusi nakkikastikkeella, lihakeitto ym.

Nyt täytyy vielä erikseen mainita savukalakananmunakastike....aivan vei kielen mennessään. Nam!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt täytyy vielä erikseen mainita savukalakananmunakastike....aivan vei kielen mennessään. Nam!

Mitä järkeä on syödä sellaista mikä vie kielen mennesänsä? Voisihan sitä vielä myöhemminkin haluta lipoa kielellänsä sitä tiettyä...

• Anonyymi
        UUSI

Kaura on hyvää ja terveellistä ruokaa eri muodoissaan. Ainoa huono puoli on se, että kauraa syötyäsi paska haisee ihan hevosenpaskalta. Hieman pelottaa, jos tulee hirnuminen vielä riesaksi.

• Anonyymi

> Minä olen töisä kirjastosa ja minunkin tekee iltaisin mieleni pillua!

Kumminkin ratkaisu on ihan nokkas alla päivittäin. Minun mielestä muutamat nuoremmat kirjastotätit on tosi nättejä. Ne nojautuu tiskin yli, keimailee ja vilkuttelee silmiänsä, kun käy niitten tykönä asioimasa, ja kyselee kirjauutuuksista ja muusta.

• Anonyymi

En oo nähnyt yhtään söpöä kirjastotätiä? Ehkä sun pitäis hommata silmälasit????.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      194
      1735
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70