Kinnarin Tilan täysjyväkaura-aterioita. Oli joku Suomen voittaja jossain valtakunnallisessa kilpailussa.....toista kertaa en osta, säilöntäaineita 100 kappaletta tuoteselosteessa. Eikä muutenkaan ollut edes hyvää. Ehkä olisi ollut parempaa täysjyväohralla. Kun teen laatikoita,.... kaali tai punajuuri.....aina ohrasuurimot. Ei koskaan vinkuintiasta lennätetyt riisit.
Nyt niitä myydään S-marketissakin
22
487
Vastaukset
- Anonyymi
Kaura on hevosten ja possujen ruokaa, ei sitä pitäisi ihmisille tupata. Oikein yököttää kaurapuuro. Mutta ruisleipä kuuluu ihmisen ruokavalioon.
- Anonyymi
Toista kertaa ei tarvi ostaa...tulipahan maistettua kun niin kovin kehutaan. Kai se kengänpohjakin hyvää on kun tarpeeksi lyödään chiliä ja valkosipulia ja muita mausteita?
- Anonyymi
Kaikkein kamalin mauste on jeera juustokumina, sillä pilataan kaikki valmisateriat, varsinkin lihat, varsinkin broillerit.
- Anonyymi
Me liätetyäntekijät ollaan orotettu rouhekintaita myytäväksi ruakakauppoihin, joista ne saisi kätevästi napattua mukaan pullonpalautuksen yhteyresä!
Rouhekintaat hinkautuu puhki aktiivisesa liätetyäsä, eikä alvariinsa ehri erikoismyymäläsä asioimaan kintaitten takia ja joutuu tyäskentelemään paljaalla kärellä! - Anonyymi
Ainakin se sientä sisältävä aivan kamalaa harmaata pahalta maistuvaa mössöä. Jos tää tosiaan voitti ihan jonkun kilpailun en halua maistaa huonommin sijoittuneita.
- Anonyymi
Siis tuo kilpailu oli "suomalainen menestysresepti"....taisi itse Sukula olla tuomaristossa?
- Anonyymi
Minäkin maistoin. Täytyy sanoa että olin tyrmistynyt. Oikeastaan järkyttynyt. Tuommoisia ei saa syöttää lapsille. Täällä Huittisissa saa lähituottajien perunat ja juurekset, näistä saa hyvää kun itse tekee. Ja lihat ja kalat kannattaa ostaa ihan sellaisenaan. Kummasti näissä valmiissa kasvisruokavalmisteissa on hirveä määrä lisäaineita....Ei jatkoon.....
- Anonyymi
Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. Jo 30 vuotta sitten sanottiin ettei vainajat maadu kun ovat hyvin balsamoituja.....niinpä nykyään tuhkataan vainajat.
No tietenkin myös tila loppunut hautausmaalta.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. Jo 30 vuotta sitten sanottiin ettei vainajat maadu kun ovat hyvin balsamoituja.....niinpä nykyään tuhkataan vainajat.
No tietenkin myös tila loppunut hautausmaalta....Kyllä riittää tulevaisuudessa tutkijoilla ihmettelemistä kun mahdollisesti haluaisivat tutkia ihmisten kehittymistä ajan saatossa! Tuhkassa riittää ihmettelemistä tutkijoilla! 😋😎
- Anonyymi
" Suomalainen elintarviketeollisuus pumppaa ihmiset täyteen säilöntäaineita. "
Säilyteaineita pelkäävien kannattaa luottaa enemmän omatarveviljelyyn. Lannoitteeksi pelkkää puhrasta siankakkaa, niin sillon sen tietää, että saa koko talven ajan pöytään vaan puhtaita elintarvikkeita. - Anonyymi
Jos todella jonkun mielestä nää kauramössöt on maukkaita ei oo kunnon itse tehtyä kotiruokaa maistanut. Surullinen totuus vaan on että näitä henkilöitä ja perheitä enenevässä määrin nykyisin on, kyl sen kaupassa huomaa kun einesruoat vaan lisääntyy. Katoavaa kansanperinnettä perunat ja kastike
- Anonyymi
Minä olen syönyt pentuna lähes 20 vuotta perunaa ja kastiketta. Ei muuta ollut. Ihan hyvää muonaa ollut silloin ja on edelleenkin. Ei tietenkään joka päivä. Kyllä silti noita spagetti-makaroonipohjaisia ja kaikenblaisia kasvispataruokiakin tekee aika usein nykyään mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen syönyt pentuna lähes 20 vuotta perunaa ja kastiketta. Ei muuta ollut. Ihan hyvää muonaa ollut silloin ja on edelleenkin. Ei tietenkään joka päivä. Kyllä silti noita spagetti-makaroonipohjaisia ja kaikenblaisia kasvispataruokiakin tekee aika usein nykyään mieli.
Minulla tekee mieli lähinnä pillua! Päivän kun oot levitystyäsä ja istut hytkyväsä traktorin satulasa, on lasti herkäsä ehtoolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla tekee mieli lähinnä pillua! Päivän kun oot levitystyäsä ja istut hytkyväsä traktorin satulasa, on lasti herkäsä ehtoolla!
Rekkamiähillä ja liätekuskeilla on samanlaiset ongelmat, Koko päivä ajan on kassit isojen koneitten murinasa, täristyksesä ja hytkytyksesä. Ehtoolla sitten panettaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkamiähillä ja liätekuskeilla on samanlaiset ongelmat, Koko päivä ajan on kassit isojen koneitten murinasa, täristyksesä ja hytkytyksesä. Ehtoolla sitten panettaa aina.
Tämän vuaksi naisten ei tulisi pihrata tavaraansa ehtoisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen töisä kirjastosa ja minunkin tekee iltaisin mieleni pillua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään kararat ei huoli kouluruokaa. Mutta energiajuomat ja sähkötupakka kelpaa, kai niistäkin jotain energiaa saa.....onkohan se kouluruoka niin pahaa kasvisvoittoista porkkanahöttöä? Silloin 40 vuotta sitten kun oon ollut koulussa niin kaikki oli hyvää, kukaan oppilaista ei valittanut. Muistan vieläkin ne kaikki perunalihasoselaatikot, lihamurekkeet, hernekeitot, perunamuusi nakkikastikkeella, lihakeitto ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään kararat ei huoli kouluruokaa. Mutta energiajuomat ja sähkötupakka kelpaa, kai niistäkin jotain energiaa saa.....onkohan se kouluruoka niin pahaa kasvisvoittoista porkkanahöttöä? Silloin 40 vuotta sitten kun oon ollut koulussa niin kaikki oli hyvää, kukaan oppilaista ei valittanut. Muistan vieläkin ne kaikki perunalihasoselaatikot, lihamurekkeet, hernekeitot, perunamuusi nakkikastikkeella, lihakeitto ym.
Nyt täytyy vielä erikseen mainita savukalakananmunakastike....aivan vei kielen mennessään. Nam!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy vielä erikseen mainita savukalakananmunakastike....aivan vei kielen mennessään. Nam!
Mitä järkeä on syödä sellaista mikä vie kielen mennesänsä? Voisihan sitä vielä myöhemminkin haluta lipoa kielellänsä sitä tiettyä...
- AnonyymiUUSI
Kaura on hyvää ja terveellistä ruokaa eri muodoissaan. Ainoa huono puoli on se, että kauraa syötyäsi paska haisee ihan hevosenpaskalta. Hieman pelottaa, jos tulee hirnuminen vielä riesaksi.
- Anonyymi
> Minä olen töisä kirjastosa ja minunkin tekee iltaisin mieleni pillua!
Kumminkin ratkaisu on ihan nokkas alla päivittäin. Minun mielestä muutamat nuoremmat kirjastotätit on tosi nättejä. Ne nojautuu tiskin yli, keimailee ja vilkuttelee silmiänsä, kun käy niitten tykönä asioimasa, ja kyselee kirjauutuuksista ja muusta.- Anonyymi
En oo nähnyt yhtään söpöä kirjastotätiä? Ehkä sun pitäis hommata silmälasit????.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886