Kanttiksen yökerho mitäs tuumailette?

Anonyymi-ap

Kovasti rahaa pistetty kantiksen hapituksen parantamiseen mutta tuoko se sitten rahaa tarpeeksi onkin toinen kysymysmerkki asiaan..
Samoin televisio mainonta viittaa siihen että jossain vaiheessa näemme lapun luukulla että olemme toistaiseksi kiinni vai onko ihan oikeasti mahdollista että Sotkamossa voi menestyä tällä yritys tavalla.?
Mutta ihan hyvältähän tuolla näytti vaikka uusinta pitäisi tehdä joka vuosi ei kerran kymmenessä vuodessa jatkoa ajatellen siis.

25

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein on vapaudenpatsasta ja americaa tanssilattialla. Mahtaako olla jopa persujen suuren johtajan itse Trumpin kuvakin seinällä?

• Anonyymi

Jospa se Trump vielä sinne tulee tanssimaan ja aikaansa viettämään xD

• Anonyymi

No onko Trumpin kuva seinällä vai ei. Laavun porukka se taitaa täällä kateuksissaan kirjoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko Trumpin kuva seinällä vai ei. Laavun porukka se taitaa täällä kateuksissaan kirjoitella.

Onko johtajalla vielä Trump henkisesti ”Make Kantis Great Again” lippis päässä?

• Anonyymi

Taloyhtiön vakuutuksien avustuksellahan se oli tehty. Vähän mauton kenties. Trumppeilua en ymmärrä.

• Anonyymi

Uusittu Kantis paljon parempi kuin Laavu.

• Anonyymi

Ei taida molempiin riittää asiakkaita?

• Anonyymi

Tarviiko tuolla päätään vaivata?

• Anonyymi

Laadussa varmempi naisten kaatoprosentti.

• Anonyymi

Tietääpähän ketä kyseisen räkälän omistaja pitäjä kannattaa..EI JATKOON!

• Anonyymi

Kanttiksen yökerho😅 mitäs siitä tuumailette? No en mitään kun en oo vielä käynyt. Entäs Laavu baarin yökerho mitäs siitä mieltä? Sekin on käymätön paikka.
      Katinkullassa ei taida olla enää yökerhoa? Ja eikö Hilebar ole myös kuopattu?

• Anonyymi

Ilmaisesti Kantiksesta on tullut hieno kun peräkammarin alkaa jurnuttaa. Ilman mainostaa ei mikään firma toimi varsinkin kun kyseessä on palveluala. Meneppä juntti jurnuttamaan kauppojen mainostamisesta?

• Anonyymi

No olipa sekava sepostus.🤣

• Anonyymi

Antakaa yrittäjien yrittää näin pysyy maa jaloillaan...Jokaisella on mahdollisuus siihen jos on älliä ja halua.Kateelliset purkoot kateuksissaan vaikka sormiaan.

• Anonyymi

Amerikkaa aihe ei ole hyvä sisustussuunittelu,siinä meni metsään homma..Kainuussa kun on paikka niin Kainuuta olisitte käyttänyt,.Kainuusta löytyy paljon historiaa aiheeksi.Pesäpalloa ei!Amerikka ei muutenkaan ole hyvä tapetilla ollenkaan tämänpäivän aikaan..

• Anonyymi

Minä ainakin tykkään. Aion alkaa käymään enemmänkin nyt kantiksessa. Kyseinen paikka kaipasi kipeästi remonttia ja uudistusta.

• Anonyymi

Niin. Kyllähän Hanna harmitteli ettei voi remonttia tehdä kun ei lompakko kestä. Onneksi Juho pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kyllähän Hanna harmitteli ettei voi remonttia tehdä kun ei lompakko kestä. Onneksi Juho pystyy.

Väärin edellinen hoiti liiketoimintaansa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin edellinen hoiti liiketoimintaansa..

Juu varmasti kallis kiinteistö ja korona myös hänen vikojaan.
        Olisit pystynyt parempaan tottakai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu varmasti kallis kiinteistö ja korona myös hänen vikojaan.
        Olisit pystynyt parempaan tottakai.

Aivan ja käytännössä pakotettiin ostamaan kiinteistö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan ja käytännössä pakotettiin ostamaan kiinteistö.

Kiinteistöä ei kukaan voi ostaa vaan se on vuokralla..Juho osti vain Hannan liike konserni osuuden ja jatkon paikalla pitämiseen..
        Ihan sama toimenpide kuin mitä esim R-kioski ja kotipitsa konsernissa että pitää ostaa osuus firmasta.! Eli kyseinen liiketila on vain baari käytössä sen aikaa mitä on sopimuksessa mustaa valkoisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinteistöä ei kukaan voi ostaa vaan se on vuokralla..Juho osti vain Hannan liike konserni osuuden ja jatkon paikalla pitämiseen..
        Ihan sama toimenpide kuin mitä esim R-kioski ja kotipitsa konsernissa että pitää ostaa osuus firmasta.! Eli kyseinen liiketila on vain baari käytössä sen aikaa mitä on sopimuksessa mustaa valkoisella.

Mitä helvettiä selität. Kiinteistö on nykyisen yrittäjän oma eikä kenenkään muun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvettiä selität. Kiinteistö on nykyisen yrittäjän oma eikä kenenkään muun.

Jos noin paljon kiinnostaa kysy Ilkalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunnen kuinka vaihti kiihtyy..😄

• Anonyymi

Tyylikäs on nyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe