Olen todella kiimainen keski-ikäinen mies jonka tekee vitusti mieli päästä runkkaamaan ja ottamaan suuhun kyrpää, nussien suulla samaan tahtiin kun toisella kädellä runkkaisin kyrpää kunnes se purkautuisi paineella ja runsaasti suuhuni ja naamalleni! Minulla on paikka lähellä Lahden Nastolan keskustaa missä voisimme harrastaa rauhassa miesten välistä seksiä! Laita vaikka mun sähköpostiin viestiä jos haluut saada hyvän suihinoton ja kovan orgasmin! Mun sähköposti on Pietulle [email protected]
Mistä seksiseuraa miesten väliseen seksiin?
4
469
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vanhempana herrasmiehenä nykyään todella paljon kiinnostunut nuoresta miehestä juurikin täysi ikäinen olisi ihana,
Vaikka saisin ja saan naisseuraa ihan helposti, eilinen baarkierros Tampereellakin oli seuralaisten suhteen hyvä, mutta kiihottavaa olisikin panna kiimaisen pojan piukkaan peppuun kun uskon että siinä kiimaa on vielä salaisen tuhmuuden lisänä extrasti - Anonyymi
Kiihottava kirjoitus.
Olen kiinnostunut tapaamaan ensin pesulle samalla pesen peräsuolen ja voitelen sen.
Laitan eturauhasen kiihoitin sinne ja käynnistän sen.
Sitten laitan kondomin sinulle ja makuliukuvoidetta ja alan alan runkkaamaan kyrpääsi ja otan suihin mutta ei liian syvälle etten oksenna.
Kiihotan sinua että kyrpäsi kovaksi ja kun sinulla haluat niin voitelen kyrpäsi anaali liukuvoiteella ja otan eturauhaskiihottimen pois ja käyn asentoon jossa haluat alkaa nussimaan.
Kiinnostaako 64 v bi miehen reikä - Anonyymi
Kaikenlaisia Julkulan potilaita tänne voi kirjoittaa ja on kirjoitustyyli naurettava
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3682978Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.322398Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1641993Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601531Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1821186- 931076
- 681049
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69969- 62929
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,15896