Muistaako kukaan sitä Kälviän huoltoaseman ryöstöä ehkä 1980-90 luvulla siinä missä nyt on tämä Pekan Pitsa? Siinäkään ei varmaan ollut mikään penaalin terävin kynä asialla. Kertokaa lisää ja perholaisen ei tarvitse osallistua keskusteluun.
Huoltoaseman ryöstö Kälviällä
6
406
Vastaukset
- Anonyymi
60- ja 70-luvulla Oli Vielä "" Huolto-Asemia "" - sen Jälkeen Ne LOPPUIVAT - !
- Anonyymi
Nykyään tosin on autokorjaamoita pilvin pimein ilman bensapumppuja.
- Anonyymi
Oliko joku opiskelija ja sieltä viereiseltä pellolta taisivat saada kiinni ja pidätettyä.
- Anonyymi
Eero siitä silloin aikanaan jaksoi puhua ,en enää muista mitä?
- Anonyymi
Muistan kuinka Kälviäläiset vanhatpojat istuivat Myötätuulessa torstai iltaisin ja katselivat opistontyttöjä. Ymmärsiköhän kukaan heistä koskaan tehdä mitään aloitetta vai ovatko yhä sinkkuja?
- Anonyymi
Hannu sai naista ja joku toinenkin mutta muisti pätkii jo minullakin. Itse jäin ilman vaikka muutaman kerran opiston portaille asti pääsin saatille kymmenen vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595