Jumalniemen ranta - alueen kunnostamisesta.

Anonyymi-ap

Pieni paikallinen ryhmittymä on pyörinyt Jumalniemen kauppojen takana ja siellä rannassa miettinyt että aluetta voisi putsailla.

Sinne voisi tehdä rantapolkua ja voisi rakennella pienimuotoista maisemareittiä alikulkutunnelilta kaupoille.

Ja miksei jossain kohti, niin voisi vaikka tehdä puiston.

Kuitenkin silleen ihan rauhallisesti ja pikkurahalla toimimalla ensin eli raivaussahalla polku ja siitä sitten eteenpäin.

Niin eikös Kotka taas tässäkin asiassa näytä, että 70 - luvulla ollaan.

Paikallispoliitikot ja virkamiehet huutavat naamapunaisena että ei siitä saa puhua ja yksikään paikallislehti ei laske aiheesta mielipidettä palstoilleen.

Onko kauppojen taakse ja joen läheisyyteen dumpattu jätteitä vai mikä siinä on, että joidenkin virkamiesten mukaan siellä ei enää edes saisi kävellä?

Ihan tosi outoa ,että jonkun rantapolun kunnostamisesta poliitikot ja virkamiehet menevät tiloihin ja paikallistoimittajat tekevät kaikkensa ettei asiasta puhuta.

Tietääkö joku että onko siellä jotain kieroa menossa kuten joku junailtu kaavatontti tai vastaavaa?

2

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisinajattelija Ps Olli Kekkosen liikeidea . Rakennetaan Jumalniemen rantaan laituri että Korkeakoskelta ja Hirssaaresta pääsee veneellä Citymarkettiin.Toteutus Purran rahoitusta vaille

• Anonyymi

Vallan hyvä idea. Sitä vanhaa huoltotunnelia pitkin pääsisi moottoritien ali Kyminlinnantielle (siihen kyllä pitäisi rakentaa 100 metriä jalankulkuaväylä ja turvallinen tien ylitys) ja siellä Jumalniemessähän on ikivanhat pitkospuut että jotain luontoreittiä siellä on joskus ollut, ne vain kunnostaisi niin hyvä siitä tulisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      29
      3790
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2569
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2518
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2275
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      21
      1894
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1729
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      300
      1470
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1457
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1408
    Aihe