Katsokaapas persut, kun Sanna Marin pitää tänään puheen Munchenissä, niin Vance jää kakkoseksi!

Anonyymi-ap

"European Leaders DESTROY Trump Admin at CONFERENCE"

"MeidasTouch host Ben Meiselas reports on European Leaders standing up to Trump and JD Vance after Vance gave an awful speech at the Munich Conference."

https://www.youtube.com/watch?v=lv92XMklr-g

Vancelle ei taputtanut juuri kukaan. Tänään onkin sitten odotettavissa kunnon aplodit, kun Marin pitää puheen Münchenissä.

42

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetetään lahjakkuus Vigelius neuvottelemaan rauhaa, niin se ei kerkeä syyttämään Suomlaisia tytöntekijöitä ahneeksi täällä kotimaassa.

    • Anonyymi

      On varmaa, että Sanna puhuu aiheesta. Vancen puhe olisi sopinut kirkkokahveille, mikäli sellaiset olisi kokouksen yhteydessä tarjottu.

      • Anonyymi

        Vance öyhötti kuin olisi ollut pitämässä puhetta MAGA:n vaalitilaisuudessa. Erehtyikö yleisöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vance öyhötti kuin olisi ollut pitämässä puhetta MAGA:n vaalitilaisuudessa. Erehtyikö yleisöstä?

        Diktaattoriksi haluaa Trump kuin on kamunsa Putin .


      • Anonyymi

        Aiheesta, läpeensä mätä ämmä länkyttää naisasiaa


      • Anonyymi

        Hyvä Sanna!


    • Anonyymi

      Persuilla on valinnan paikka. Pro-Putin vai Pro-Ukraina?

    • Anonyymi

      Sannan puhe alkaa 13.30. Mihin aikaan persujen puhe alkaa? Kai Purra on kutsuttu puhumaan kun pitää itseään niin hyvänä ja kaikki on Marinin hallituksen vika.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä on Marinin hallituksen juoni kun Sanna on menossa puhetta pitämään. Nyt pitää persujen tehdä joku vastaisku että pysyvät julkisuudessa. Riikka vois vaikka Senaatintorilla käydä viuhahtamassa, on sillä sen verran ainetta päässä tässä vaiheessa lauantaita.

      • Anonyymi

        Persuthan ovat jo tehneet julkisuustempun pervoilulla. Tarkoituksena on saada kansa unohtamaan Purran sakset ja sen aiheuttama talouslama.


    • Anonyymi

      Miksi Halla-aho ei Ukrainan suurimpana ystävä ole puhetta pitämässä? Epäilen sen painavan kuitenkin negatiivisesti kun vei persut Venäjämielisten ryhmään EU-ssa jonka johdosta ei ole tervetullut puhumaan.

      • Anonyymi

        Sotia ei voiteta puhumalla lämpimikseen kuten Jussi (sivari) tekee.
        Sodat voitetaan aseilla ja sotimalla. Ja persusivareitahan ei rintamalla näy.
        Kun venäjä hyökkää Suomeen, persusivarit löytyvät varmimmin pakolaisveneistä joiden kokka näyttää kohti ruotsia. Siellä sopii persujen sitten pitää taas tosi tunteikkaita ism´mmaallisia puheita itkunhyrskeen säestyksellä.


    • Anonyymi

      Joo, just luin tyhjistä tuoleista. Hahhahhaaa

      • Anonyymi

        Niin, miehiä ei ollut juurikaan paikalla paneelikeskustelussa. Homostelemassa?


      • Anonyymi

        Ko. mestan kapasiteetti on 2500, jos oli muutamia tyhjiä jakkaroita, ei mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Ei ollut kuuntelijoita, tyhjä sali. MAGA

      • Anonyymi

        Naisten pelko on vallannut populistiherrat. Eivät uskalla mennä edes naisten kanssa samoihin pöytiin, saati sänkyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten pelko on vallannut populistiherrat. Eivät uskalla mennä edes naisten kanssa samoihin pöytiin, saati sänkyyn?

        Nuitten akkojen sänky on parempi kiertää kaukaa jos ei halua ongelmia!


    • Anonyymi

      Ketäpä kiinnosti?ei sitten juuri ketään!ha ha haa,vai että suuri puhe?

      • Anonyymi

        Useampi Marinille aplodeerasi kuin Vancelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi Marinille aplodeerasi kuin Vancelle.

        Marin on kuin marakatti ja pelle, molemmat naurattavat ja niistä tulee hyvä mieli mutta muuten aivan tyhjänpäiväistä lätinää todellisessa maailmassa.
        Ehken tuolla on/ oli hieman tärkeämpiä asioita framilla kuin marinin löpinät, mutta ainakan kevytkenkäisiä naisia tällaisten tapahtumien ympärillä hyörii, niinku aikanaan unlkarissa F1-kisan laitamilla pahvikaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kuin marakatti ja pelle, molemmat naurattavat ja niistä tulee hyvä mieli mutta muuten aivan tyhjänpäiväistä lätinää todellisessa maailmassa.
        Ehken tuolla on/ oli hieman tärkeämpiä asioita framilla kuin marinin löpinät, mutta ainakan kevytkenkäisiä naisia tällaisten tapahtumien ympärillä hyörii, niinku aikanaan unlkarissa F1-kisan laitamilla pahvikaupungissa.

        Persun itku on musiikkia korville!
        Ottaako noin koville? Kannattaisiko mennä lääkäriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun itku on musiikkia korville!
        Ottaako noin koville? Kannattaisiko mennä lääkäriin?

        Iltasanomissa oli tuosta "puhetilaisuudesta" kuvia, marin ilmeisesti saa jonkun siivouskomeron estradikseen. Asiaa kun ensin hehkutettiin niin olisi voinut luulla että se saa päästagen eikä jotain hikistä takahuonetta.
        Ei siellä tainnu olla sellaisiakaan naisia jotka oikeasti euroopassa ovat tärkeitä ja merkityksellisiä, onneksi nakki-sakillekkin järjestetään jotain täyteohjelmaa.


    • Anonyymi

      Kenen mandaatilla Marin siellä puhuu? Eikö Suomea perinteisesti vastaavissa kokouksissa edusta pressa ja/tai virassa oleva pääministeri? Kyllä sillä naisella on pokkaa ja pyrkyryyttä joka paikkaan. Ei kai sillä voi olla enää mitään asemaa Suomen poltiikassa?

      • Anonyymi

        On mukana työryhmässä, joka etsii tietä rauhaan.


      • Anonyymi

        Tony Blair Institute


      • Anonyymi

        Lue asiat ensin esimerkiksi sanomalehdistä.
        Marin ei edustanut Suomen valtiota.
        Edusti työnantajaansa.


    • Anonyymi

      Vihavihervasut tekee Suomelle vahinkoa

    • Anonyymi

      Vege-woke-feminismi ei ole enää muodissa, sille on käynyt kylmät.

      • Parempia ovat nämäkin ismit kuin trumpismi ja persuismi…😇👍


      • Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

        Parempia ovat nämäkin ismit kuin trumpismi ja persuismi…😇👍

        Jos toukokuun 15. päivä lähtisi bussi helzinkistä afganistaniin viemään sinne vege-woke-fenimismiä, niin ehtisitkö lähteä mukaan? Pääsisit noista trum- ja persu-pirulaisista kerralla eroon?


    • Anonyymi

      Vance luuli olevansa vielä usan vaaleissa öyhötyksestään päätellen. Miksi muuten nimenomaan oikeisto haluaa että kaikenlainen valehtelu on sallittua?

      • Anonyymi

        Aate velvoittaa?


    • Anonyymi

      Jos Venäjä hyökkää Suomeen, niin en aikaile. Minä lähden Australiaan vaikkakin olen asepalvelusikäinen mies. Näin olen päättänyt ja näin on paras minun osaltani.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe