ei lähde minnekään.
Etuuksilla kukaan
14
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan thaimaan tai karibian lomalle ; )
- Anonyymi
Eikä eri kuntaan.
- Anonyymi
Jotkut vois muuttaakin ei tarttis katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vois muuttaakin ei tarttis katsella.
Kokoomuslainen vatipää voi lähteä sinne Amerikan ihmemaahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslainen vatipää voi lähteä sinne Amerikan ihmemaahan
Tai ukrainaan loppuis valitus
- Anonyymi
Töihin pääsee ja takaisin TUIHINNN!
KUULIKKO!
t.Ossi Tukilas .Savon erämaa - Anonyymi
Ei kuulukaan lähteä minnekään, vaan kuuluu hakea töitä, että ei ole enää yhteiskunnan ellätti.
- Anonyymi
Saa hakea maailman tappiin töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa hakea maailman tappiin töitä
Kun on osaaminen kohdillaan, niin saa töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on osaaminen kohdillaan, niin saa töitä.
Ei saa onhan noita akateemisisa miljoona työttömänä.... tyyliin. Se on suhteet yksi iso asia.
- Anonyymi
ei lähetä ei. Perusruvulla ei pitkälle pötkitä.
- Anonyymi
Horoskooppi kertoo tulevaisuuden.
- Anonyymi
Kyllä pätkä ja soitetaan töihin töillä elää tarvii vaan osata suhteutaa haluamiset tuloihin.
Itse olen aikuis ikäni ollut pätkä ja soitetaan töihin enkä tarvi kelaa enkä kassaa lisäksi tarvii vaan elää ilman yllätyksiä ja haluja että haluaa jotakin loma matkoja on turha haluta ruokakauppaa pidemmälle.
Terveisin: 50 vuotias mies. - Anonyymi
Pelkällä ruvulla ei evä heilaha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837