Jos / kun sinulle tulee ulkopaikkakunnalta vieraita niin mitä näyttäisit heille?
Itse olen asiaa tarkkaan miettinyt ja tullut siihen tulokseen että näyttäisin heille paikkakuntalaisia ihmisiä. Veisin vieraat S-Marketin ( tuleva Prisma) aulaan ja siinä pyytäisin vieraitani katselemaan ympärilleen. Kyllä olisi vieraiden hämmästys suuri kun he katsoisivat minkälaista sakkia tässä kylässä asuu.
Paikallisten pukeutuminen, ilmeet, yleisolemus on liki kaikilla varsin mieleenjäävää ja poikkeavaa suurten kaupunkien väestä. Melkein riittäisi se S-Marketin visiitti, mutta veisin heidät vielä todelliseen älyn mekkaan, nimittäin R-Kioskille. Siellä jos jossakin päivystää paikkakunnan kerma. Tarinat ja olemus on kun jostakin todella syvältä.
Minne sinä veisit vieraasi?
Mitä näyttäisit Olasta vieraillesi?
11
204
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä alotus. Prisman ja R-kioskin lisäksi veisin vieraani Kehräämölle. Esittelisin heille minne tulee kirjasto ja taidemuseo.
- Anonyymi
veisin heidät katsomaan sinua sinne s marketin aulaan kun esittelet orimattilaa vieraillesi. Kyllä he hämmästeleisivät että täällä onkin erikoista kun apinat on katsomassa ihmisiä.
- Anonyymi
Mäntti.
- Anonyymi
Veisin tämän ketjun aloittajan näytille. Kerrassaan mainio yli-ihminen. Oikeesti varmaankin työtön vihervasuri ilman duunei..
- Anonyymi
Minä näyttäisin orimattilan persut. Paikallinen korkeasaari.
- Anonyymi
Aika heikkolahjaista kirjoittelua. Olitko jakamassa vasemmistoliiton roskapusseja vuodenvaihteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika heikkolahjaista kirjoittelua. Olitko jakamassa vasemmistoliiton roskapusseja vuodenvaihteessa?
Oletko sinä niitä jotka kuntavaalien tuloksen jälkeen seisoo monttu auki S-Marketin kulmilla kun vasemmisto ottaa huikean vaalivoiton?
- Anonyymi
Veisin Lahteen sieltä junttilasta.
- Anonyymi
Löytyiskö tällaselle romanimiehelle poikakaveria sieltä? Plussaa jos tykkää hevosista. Terv. Feija
- Anonyymi
Palojoki olisi yksi nähtävyyksistä, missä ei edes sorsat viihdy kaloista puhumattakaan.
- Anonyymi
Varsinkin siinä vanhan kenkäkaupan takana Palojoen rantama on ihana piknikki paikka vieraitten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020