Pravda kommentoi jenkemiä Daciassa

Anonyymi-ap

16

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti tuo Taru on Tapy, trolli Pietarista.

• Anonyymi

Kyllä se on ihan meidän omaa valioryhmää, eli Toyotan omapoika joka työstää niin monella tapaa ja esiintyy melkoisena multipersoonana.

• Anonyymi

Joku ehkä voisi uskoakin, jos väittäisit, autolehti za ruljom kommentoi. Ei pravda autoista kirjoita, joten keksi parempaa. Parasta olisi pysyä poissa täältä.

• Anonyymi

Ei taitaisi sittenkään enää tuo ikivanha vitsi mennä läpi kuin itse hönön sielussa.

• Anonyymi

Etkös osaa seurata linkkejä. Kuka ja mikä on ptavda.ru häh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös osaa seurata linkkejä. Kuka ja mikä on ptavda.ru häh

Tuskin aloittaja ymmärtää yhtään venäjänkielisestä tekstistä. Ei siinä ole mitään mistään jenkemistä. Sen sanoma on suunnilleen, että hyvää vastinetta rahalle.

• Anonyymi

Aloittajalle vain että koeta pysyä pois näiltä palstoilta

• Anonyymi

Miksi. Tuon tietämystä palstalle. Täällä penninvenyttäjät kilpaa kehuvat Daciaa. Tuon vähän realismia keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi. Tuon tietämystä palstalle. Täällä penninvenyttäjät kilpaa kehuvat Daciaa. Tuon vähän realismia keskusteluun.

Siis kun Daciaa kehutaan lehdissä?
        Et sä Toyotan omapoika ainakaan tyhmä ole, hihii!

• Anonyymi

Mulla on viisautta jota ei löydy Pravdasta eikä Suomen Tietotoimistosta. Uskokaa jo, jenkemiä käytetään vielä ja se tuo Daciaan vienon tuoksun.

• Anonyymi

Pravda kommentoi ....Pravdahan kommentoi että epäkohta olet sinä !

• Anonyymi

Jos Pravda sanoo että avto siis Dacia on hyvä niin se pitää tulkita ettei ole!!

• Anonyymi

Isäsi osasi käyttää jenkemiä ja sinä olet siitä elävä esimerkki

• Anonyymi

Jenkemiä käytetään laajalti Dacioiden sisustuksessa. Siitä se vieno tuoksu kabiinissa tuoksahtelee. Kokonaan toinen asia on vanhan miehen ulo. Johtuu siitä että aluspököt jääneet vaihtamati.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkemiä käytetään laajalti Dacioiden sisustuksessa. Siitä se vieno tuoksu kabiinissa tuoksahtelee. Kokonaan toinen asia on vanhan miehen ulo. Johtuu siitä että aluspököt jääneet vaihtamati.

Tekisi mieli vastata hyvin rumasti tuollaisiin kommentteihin, mutta onneksi säännöt eivät salli sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisi mieli vastata hyvin rumasti tuollaisiin kommentteihin, mutta onneksi säännöt eivät salli sitä.

Sinä noudatat sääntöjä. Sinä olla hyvä poika

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109