Teen jatkuvasti töitä

Anonyymi-ap

Ajattelen, muistelen ja pohdin. Nyt ikävästi tunnen kivun, mutta jos tietäisin miten kivuttomasti parantaa meidän välimme niin tekisin sen, mutta vain tuomalla sen esiin voin voittaa sen...

Se oli silloin kun yhdessä katsoimme ruutua. Aluksi kaikki hyvin, nautimme olosta ja oli hauskaa, mutta totuudessa kaikki oli päinvastoin. Minä niin jouduin sen luomukseni valtaan, että unohdin sinut omassa itsekkyydessäni.

Se sinisilmäinen demoni joka kiisi hevosellaan. Se valhetta täynnä oleva pikselimössö. Se joka vietteli mieleni ja salakavalasti sai minut unohtamaan sinut. Se paha rikkoi meidät silloin ja tunsin sen sisälläni. Tuo susi lampaiden vaatteessa, joka sai minut silloin unohtamaan tärkeimmät, unohtamaan meidät.

Hän vihasi sinua, koska olet aito ja totta. Hän vietteli minut ja satutti meitä. Jokaisena päivänä sen jälkeen olen tuntenut sen vaikutuksen, mutta nyt tein hänestä lopun. Häntä, jota ei koskaan ollut olemassakaan, ei enää ole. Hän asettui väliimme ja huijasi minut, ja siitä hän tuomionsa kirjoitti.

Minä annoin hänelle voimani, mutta samalla voimalla tein lopun hänestä. Ei ole enää ketään "häntä". Olemme vain me.

8

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän oli oire. Ei syy. 👰🏼‍♂️

• Anonyymi

🥹🥹🥹

• Anonyymi

Toivon niin, ettei tämä ole mulle. Jos, oikein ymmärrän tämän, niin valitettavasti voisi olla.

• Anonyymi

En uskoisi, että olisi sinulle.

• Anonyymi

Pitäskö sun kirjottaa kirja?… mä plus ihan muutama muu vois haluu lukasta

• Anonyymi

Täällä on niin monta kertaa ehdotettu kirjan kirjoittamista, että se on melkein jo velvollisuus. 📓

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole minulle. :(

A-naiselta

• Anonyymi

Eikös sinulla ole kauneimmat vihreät silmät? 🥺❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3487
    2. 35
      2968
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      144
      2836
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2307
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1084
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1017
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      847
    Aihe