Olen tuntenut ihmisiä jotka juo työtuloillaan tai eläketuloilla.
Itse juon työmarkkinatuella ja se on jäädytetty joten sillä saa joka vuosi aina vain vähemmän alkoholijuomia koska vuokra ja ruokakulut vie pääosan rahoista.
Ehkä sen takia olen elossa kun minulla on niin pienet tulot verrattuna ystäviini jotka ovat kuolleet.
Millä rahoilla juot?
8
167
Vastaukset
- Anonyymi
Bylyä haluan
Asd - Anonyymi
Netistä kun tilaa, niin halpaa on. Toki töissäkäynti hidastaa harrastuksia.
- Anonyymi
Kilju ei paljoa maksa ja kun hommaa kaksi sammiota niin toisessa puhisee lisää herkku juomaa kun ensimmäistä tyhjentää.
- Anonyymi
Älä viitsi leuhkia asioilla jotka ovat sentään hieman vakavampia mitä sinä ymmärrät. Juomisella kehutaan, siis miksi? Mikä siinä niin viehättää että siitä on jopakerrottava netissäkin . Ensinnäkin suomalainen mies ei edes osaa käyttää alkoholia kuten miehet muissa maissa käyttävät.
Viina on viisasten juoma
- Anonyymi
Sontaseppo on loiseläjä.
Hän ryyppää työssäkäyvien rahoilla sosialistien suojeluksessa, kunnes siirtyy liinavaatevaraston kautta krematorioon, josta roskalavalle.
Eikä kukaan muista häntä. Sontaseppo aiheutti vain kärsimystä toisille. Sontasepot ovat itsesääliin vaipuneita oman elämänsä väliinputoajia. - Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi
Miksi ei kukaan tee mitään näiden alkoholistien kanssa , ei kai kukaan joka käy työssä, halua että hänen verorahansa menevät kurkusta alas että saa hetken huuman.
- Anonyymi
Taikaseinästähän ne tulee. Onko ne joltain diktaattorilta vai tavanomaisesta veronmaksajapoloiselta, ei tietoa. Pääasia että täppää irtoaa, jonka johdosta korkit irtoaa myös.
Asd
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735091- 1323527
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e201945Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2291728Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851527Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261367- 371345
- 151265