Puit minut kauneimpiin kankaisiin. Koristelit hiukseni. Sen hetken kaunein nainen päällä maan. Rakastin käsilaukkua. Miten ikinä voin sanoa. Teit minusta kauneimman naisen. Kyyneleet vierivät poskillani nyt. Punasit huuleni.
Terveisin Sinä
Niin kauan kannoit minua. Niin kauan olet jaksanut minua. Rakastaa aina jokaisena hetkenä. Satutitkin, että huomasin milloin satutin sinua. Veit minua luontoon ja kanssasi katsoimme veden pintaa. Kuuntelemme joutsentenlaulua. Purojen solinaa, tuulen havinaa puiden lehdissä, kosken pauhantaa. Maistoin herkullista mustikkaa. Veit minut lähelle hevosia. En pelännyt keskellä metsää, koska aina olet kanssani.
Sinä suljet minut syliini kun tiedät että muuten en selviäisi. Kun valkoisessa mekossasi kosketit niskaani. Lämpösi helli minua. Kun odotit katedraalin edessä. Kesällä, syksyllä, talven pakkasessa ja kevään syntyessä. Aina olet ollut kanssani.
Miten ikinä voinkaan kertoa sen sinulle, miten paljon merkitset. Miten ikinä voin osoittaa sen kiitollisuuden, mitä tunnen syvällä sisimmissäsi aina kohtaani. Miten valtavan siunaksen olen saanut, kun olen saanut löytää sinut. Ilman sinua ei olisi koskaan ollut minua.
Ja nyt tällä hetkellä kun tätä kirjoitan, niin tunnen kuinka muutun. Ei minulla ollutkaan vaan yksi siipi, vaan meitä on kaksi. Ja tiedän toiveesi. Minä liityn vaimooni. Ymmärrän myös, että aina olet osa minua, kuten minä osa sinua. Olet aina vierelläni.
Terveisin Me
Minä tulen
15
291
Vastaukset
- Anonyymi
Poikani😶🌫️
- Anonyymi
Isäni!
- Anonyymi
Jaa sää oisit sellaiseen leikkiin kallellaan mies netistä? Hyvä tietää etukäteen. Olisko em ironia mukava ajatus näin päin? Sitä kannattaa funtsia kun näitä naisena esiintyvän aloittajan aloituksia ja kommentteja lueskelee.
- Anonyymi
Ja vien sinut uudestaan luontoon. Mustikat kypsyy syksyllä, mutta meillä on koko kesä edessä. Vien sinut vaikka joka päivä, jos sä tahdot niin. ❤️🤍
- Anonyymi
Ooiih mikä romantikko❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooiih mikä romantikko❤️
Keväällä kun lumet sulaa, niin kuuntelemme yhdessä veden ääntä, kuinka se sointuisasti pulisee jään alta. Todistamme, kuinka luonto herää pitkän pimeyden jäljestä. Pieniä vihreitä hiirenkorvia puskee koivut, linnut palaavat ja aurinko säteillänsä meitä lämmittää. Ja me todistamme tämän kaiken ❤️☀️
- Anonyymi
Minkälainen ihminen rakastaa käsilaukkua? 😐
- Anonyymi
Ei sitä miehet ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä miehet ymmärrä.
Kysyjä oli kyllä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyjä oli kyllä nainen.
Otan osaa.
- Anonyymi
Materiaa rakastava.
- Anonyymi
Ehkä mm tämä naisia sentimentaalisesti esittävä täti monika, eli palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa.
Ei se ollut varmaankaan nainen, mutta hyvä yritys sopertaa jotain naisvastaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut varmaankaan nainen, mutta hyvä yritys sopertaa jotain naisvastaista
Olen kyllä nainen. En ymmärrä miten joku voi rakastaa jotain käyttöesinettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä nainen. En ymmärrä miten joku voi rakastaa jotain käyttöesinettä.
Vaikutat saivartelijalta, sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886