Muutin vanhempien luota omilleni 2015. Asuin vanhempieni kanssa kerrostalossa. Muuton jälkeen näin usein unta, joissa haahuilin lapsuuden kotini pihalla. Olin aina pihalla yksin. Autoja ei ollut parkkipaikalla, eikä ikkunoissa ollut verhoja. Ei merkkiäkään siitä, että talossa asuisi joku. Kerran näin unta, jossa olin kerrostalon pyörävaja.
Kyseinen kerrostalo purettiin vuonna 2019. Kun muutin pois 2015, niin jo tuolloin oli suurin osa asunnoista tyhjillään. Purkamisen jälkeen meni aikaa, ja huomasin, etten ole nähnyt enää niitä unia kyseisestä kerrostalosta.
Nyt tammikuun loppupuolella näin unen, jossa olin lapsuuden aikaisessa huoneessani. Katselin ikkunasta, kun joku mies menee parkkipaikalla olevaan autoon. Auto oli joku sininen farmariauto. Auto oli parkkeerattuna paikalle, joka oli meidän perheen paikka. Itselläni tai perheelläni ei koskaan ole ollut sinistä farmariautoa.
Lapsuudenkoti unissa
Anonyymi-ap
1
649
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää vain uskoa elämääsi ja siihen, että niillä eväillä mitä olet saanut kyllä onnistut elämässäsi ja voit ottaa sinne farmariautoosi vaikka muitakin ihmisiä jakamaan sitä onnistumistasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392729- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 129814