Minä vaan taidan olla liian vanha sinulle.
Et ole ollenkaan liian nuori, oikeastaan ihan sopiva
28
666
Vastaukset
- Anonyymi
Olet vanha ja vanhan näköinen.
- Anonyymi
Harvempi sitä kaunistuu vanhetessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvempi sitä kaunistuu vanhetessaan.
Ei varmasti kukaan.
- Anonyymi
Ehkä 10v vanhempi enintään ois ittellä toiveena
- Anonyymi
Mitä iällä on tekemistä aidon rakkauden kanssa?
- Anonyymi
Et ole minulle liian vanha, mutta en ala kilpailemaan muiden miesten kanssa.
- Anonyymi
Sivusta - No höh! Ei tarttis kilpailla kun kertoisit ton suoraan irl ja jos olet aidosti saatavilla eli kykeneväinen itse sitoutumaan eli että et myöskään kilpailuta minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - No höh! Ei tarttis kilpailla kun kertoisit ton suoraan irl ja jos olet aidosti saatavilla eli kykeneväinen itse sitoutumaan eli että et myöskään kilpailuta minua
Nössöt täällä lässyttävät. Turha toivo. Jep. Kuulit kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos järjestäisit aikaa meille jutella kahdestaan luottamuksellisesti niin voisin kertoa. Minulla ei ole muita naisia. Ainoa ongelma on epävarmuus, pelot, traumat. Nekin helpottavat jos pystyisi juttelemaan ja toinen ymmärtäisi.
- Anonyymi
50v on jo liian vanha kelle tahansa.
- Anonyymi
Kyllä hän vielä yli 80 vuotiaalle voisi ainakin ensialuksi luottaa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen sinä Hannu olet?
En usko ,että olisit liian vanha mulle. - Anonyymi
Minkä ikäinen oot?
- Anonyymi
Et ole. Ajattelin taas sinua paljon
- Anonyymi
Miksi ajattelit?
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka hän mies on n. 10v vanhempi❤️
- Anonyymi
H❤️K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H❤️K
Ei vaan M💙J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H❤️K
Niinnojoo…kyllä tämäkin täsmää😉meistä on moneksi
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💓
- Anonyymi
Mä en ees tiiä hänen ikää. Haluisin niin koskettaa silti.
- Anonyymi
Et ole
Sinä vanhempi mies - Anonyymi
En ole enää nuori, vaikka olen sinua yli 10 vuotta nuorempi. Etkä sinä ole vanha, kuten olen sinulle joskus sanonut. Olet sopivan ikäinen.
- Anonyymi
Iällä ei väliä, koska rakkaus on tärkeintä ❤️
- Anonyymi
Et ole minuuttiakaan liian vanha. Pidän sinusta sellaisena kuin olet juuri nyt vaikkei hetkeen nähdäkkään 😁
- Anonyymi
Jos rakastun oikeasti niin siinä kyllä kaikki muut pikkuseikat menettää merkityksensä.
- Anonyymi
Jos olet hän, niin et ole liian vanha minulle. ❤️
- Anonyymi
Kiitos söpöläinen 😘❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017