kuskin penkki lässähtyny autolla ajettu vain 11tkm onko muilla samoja vikoja ongelmia.
Minun toyotassa
26
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tästä kommentista. Oletko piereskellyt autossa. Vastaahan nyt rehellisesti. Suolistokaasut saavat penkin lässähtämään. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Koko ajan ajan ja kaasutan kaasua.
Terv.
AP
- Anonyymi
Paljonkos sää painat?
- Anonyymi
Piirun verran alle 200 kg mutta olenhan 159 cm pitkä.
Terv.
AP.
- Anonyymi
Toyotan istuimet ovat olleet kautta aikojen heikkoja ja usein myös sopimattomia länsimaiselle mittasuhteiden takia.
Onkohan Toyota halpuuttanut istuimiakin jo liikaa, mutta takuuna niitä ei taatusti saa kuntoon.- Anonyymi
Relax, 10 vuotta, only Toyota.
vw, 2 vuotta, käyttäjänvirhetakuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Relax, 10 vuotta, only Toyota.
vw, 2 vuotta, käyttäjänvirhetakuu.Toyotan takuu 3 vuotta ja rajattu 100 000 kilometriin.
Relax ei korvaa käytännössä mitään, kannattaa lukea ehdot.
Muillakin merkeillä on tuollainen huollon turva joka tulee voimaan huollosta seuraavaan huoltoon.
- Anonyymi
Toyotan penkkien meriheinä ja ohuet jouset eivät kestä suomalaiset keskiverto(85kg) miehen painoa.
- Anonyymi
Poista etupenkki, se on turha.
Aja takapenkiltä
vatsa voi levätä kottikärryn päällä.
Turvavyön voit antaa eukolles nimipäivälahjaksi.
On kiitollinen
keittää sajua ja leipoo pullia entistä enemmän
( läjäpäin )
syö ne pois homehtumasta
ja kohta joudut ajamaan peräkopista - Anonyymi
Toyotan ihanat penkit ottavat takalistosi ja selkärankasi hellään syleilyyn hoivaten niitä koko matkan ajan ettet haluaisi edes nousta Toyotastasi.
Saksalaisen auton epämääräisillä vietereillä varustetun keikkuvan kovan vanerilevyn päällä hetken istuttuasi tunnet kuinka verisuonet hyhmittyy ja nivelet jumiutuvat tuskaiseen puristukseen.
Sadistisaksalaiset autovalmistajat osaavat todella tehdä S/M-tyyppisen kidutusrenkun ymmärtämättömille. - Anonyymi
Noin uudessa autossa penkki lässähtäny no kaikkea voi odottaa toyotalta
- Anonyymi
Muaki harmitaa ku tojo on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muaki harmitaa ku tojo on paras.
Niin hyvä että penkit lässähtää melkein uutuuttaan, no jos tykkää?
En ole vielä keksinyt mitä hyvää Toyotassa on, kerro toki jos keksit.
- Anonyymi
Mulla uutena jo litussa ku puhennut kumi...painoo mulla 164 kg ja pitkä 176 cm....elikkäs aikas rasite penkille?
- Anonyymi
Kyllä penkin pitäisi silti kestää, mutta Toyota on vaan Toyota ja heikkoa tekoa.
- Anonyymi
Otat muoviverhouksella ei mene lyttyyn
- Anonyymi
Minulla on Avensis 1998 ja ajettu 200 000km. Penkit ovat vielä iskussaan. Toyota on paras auto hinta-laatu vertailussa.
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa toyotassa ei ole enää penkkejä.
- Anonyymi
Hihii, Toyota on aina ylihintainen, eikä koskaan hyvä.
- Anonyymi
Hauskaa kun Toyotan penkit herättävät niin kovaa kateutta!
- Anonyymi
Mimäkin muistan ikimuistoisen taksimatkan Verson takapenkillä. Penkki oli täysin lysyssä ja joku putki paukutteli häntäluuhun, jos yritti istua normaalisti. Piti kiemurrella eteenpäin jottei putki paukkuttaisi liian lujaa.
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää, että Toyotan penkit ovat surkeita ja ilmeisesti eivät kestä varsinkaan vähänkin uudemmissa autoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että Toyotan penkit ovat surkeita ja ilmeisesti eivät kestä varsinkaan vähänkin uudemmissa autoissa.
Kaikkihan sen tietää, että Toyotan penkit ovat mahtavia ja ilmeisesti kestävät varsinkin vähänkin kovemmissa käytössä maailman tappiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että Toyotan penkit ovat mahtavia ja ilmeisesti kestävät varsinkin vähänkin kovemmissa käytössä maailman tappiin.
Hieno taktiikka sinulla yrittää lievittää tuskaasi.
Olen ollut usein ulkomailla taksien kyydissä ja siellä usein myös Toyotan kyydissä ja vaikka auto olisi uudehko, niin penkit ovat olleet aina kuin 15 vuotta vanhassa autossa, eli aivan loppu ja länässä.
Eipä testeissäkään olla juurikaan Toyotan penkkejä päästy kehumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno taktiikka sinulla yrittää lievittää tuskaasi.
Olen ollut usein ulkomailla taksien kyydissä ja siellä usein myös Toyotan kyydissä ja vaikka auto olisi uudehko, niin penkit ovat olleet aina kuin 15 vuotta vanhassa autossa, eli aivan loppu ja länässä.
Eipä testeissäkään olla juurikaan Toyotan penkkejä päästy kehumaan.Tuskin lypsyjakkaraa kummempaa olet kokenut.
Toyotassa on kaikkein parhaimmat istuimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin lypsyjakkaraa kummempaa olet kokenut.
Toyotassa on kaikkein parhaimmat istuimet.Toyotassa on aina ollut testien huonnoimmat penkit ei reisituven jatkoa ei etureunan nostoa vaan tehty 150cm japsille ei toimi suomessa 190cm raavaalle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904