Tulisin saamaan ekaa kertaa perseseen munaa
Ja kaveri joka haluu mun persettä on 17cm penis
Mutta ongelma on se että kukaan ei ole nussinut mun tiukkaa persettä
Mutta toinen kaveri joka haluaisi mun persettä sillä olisi 14cm
Kumpi olisi parempi ottaa ekaa kertaa?
Ja sattuuko eka kerta?
Oon siis mies
Kysely neuvoa tarvis
4
903
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tekemistä pituudella on tiukkuuden kanssa?
- Anonyymi
Ei mitään. Paksuus on se mikä merkitsee ja siihen hieman paksuumpaan tottuu nopeasti ellei toisella ole selvästi jotain käsivarren paksuista pölkkyä, mutta siitä olisi aloittaja kyllä maininnut.
Liukkaria ei voi olla koskaan liikaa.
Ehkä pidemmällä saa pidemmät työnnöt ja on enemmän asento variaatioita koska pidemmällä yltää. Muuten noilla kolmella sentillä ei ole mitään eroa. Ottaisin sen pidemmän ja paksumman koska sillä voi saada anaaliorgasmin
- Anonyymi
Mulla on 18 cm pitkä kyrpä ja paksu vielä. Erästä kiimaista naista nain peppuun joskus vuosia sitten, sillä myös hän oli kokeilunhaluinen. Kertoi olevan aika irstas kokemus, mutta kipua tunteneen. Meillä ei ollut kunnollista liukkaria, sitä kannattaisi ainakin olla...
- Anonyymi
Mä ottaisin molemmat! Kunnolla liukkaria ja alku rauhassa...kohta jo työnnät peppuasi vastaan ja voi luoja miten hyvältä se tuntuukaan. Mun suosikki asentoja on ratsas
tus, itse selälleen ja jalat rintaan niin että kulli uppoaa mahdollisimman syvälle peppuun ja sit tietenkin takaapäin.
Parasta on kun saa paksua kyrpää niin että tuntuu ett joka paikka on täynnä ❤️ vielä kun saa spermat reiälle ja iso kyrpä työntelee ne sisään...valun jo nyt kiimalimaa pelkästä ajatuksesta !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424313
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222445Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972019Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3921642- 371495
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1821494Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263321474- 2501315
- 831237
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä301206