On sinun ja kaivattusi välillä
Millainen tunne
54
1139
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus
- Anonyymi
Niin se on vaikkei saisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on vaikkei saisi
Miksi ei saisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi?
Se on kiellettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiellettyä
En sitten enää tunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi?
Hän on varattu. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu. Sivusta
Teinit puhuu varatuista ja vapaista. Palstapapit ovat pahimpia.
Ihmistä ei voi varata. Asiat muuttuu ja ainut mikä kertoo kenelle kuuluu on se, mitä sydän sanoo. Ihmisen tunteet eivät ole mikään leffalippu. On sopimuksia ja sopimuksia voi purkaa. Vain rakkaus merkitsee.
Oletko sinä tai hän teini?
- Anonyymi
Tuskin naisen puolelta mitään. En minä ole koskaan ollut hänelle kiva. Olen vain joku outo ja ujo mies.
- Anonyymi
Tekisi mieli vain sanoa että ota minut lähellesi että tämä tunne täyttyisi
- Anonyymi
Minulla on päällimmäisenä palan tunne kurkussa, koska en ole vieläkään pystynyt kertomaan tunteistani irl. Kärsin tästä itsekin niin paljon ja tiedän että se helpottaisi, on vastakaiku sitten mitä vaan. Pikkuhiljaa olen pääsemässä sinuiksi sen kanssa että jos on yksipuolista, niin pystyn elämään ja toimimaan hänen kanssaan myös tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Tiedän, että molemmat toisilleen erityisiä.
- Anonyymi
Varmaan etupäässä epävarmuus ja epämääräisyys. Väärinymmärrys jos toinenkin, sitä myöden hidas ajautuminen yhä kauemmas toisista.
- Anonyymi
Eikö niitä väärinymmärryksiä voi puhua auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että nainen ei koe olleen väärinymmärryksiä, eikä siten ole siis kiinnostunut sellaisista juttelemaankaan. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tällä palstasedällä ei ole yhdessäkään ”väärinymmärryksen” tapauksessa mahdollisuutta sellaiseen…voimia sulle kuoma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että nainen ei koe olleen väärinymmärryksiä, eikä siten ole siis kiinnostunut sellaisista juttelemaankaan. Sivusta.
Niinpä, varsinkaan jos joku yhdistäisi hänet tällaisiin puheenparsiin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi, jos meillä olisi puheyhteys, mutta kun ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Siitä kun tässä tilanteessa tahtipuikko on hänellä, eikä ole kuulunut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kun tässä tilanteessa tahtipuikko on hänellä, eikä ole kuulunut mitään.
Miksi et itse voi
- Anonyymi
Odottava olo. Varmasti molemmilla.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
m+k?
- Anonyymi
En ossoo sannoo. Kysyppä huomenna.
- Anonyymi
Lämmin, välittävä, hyväksyvä ja kannatteleva.
- Anonyymi
Halut on kovat
- Anonyymi
Rakkaus myös tietty☺️
- Anonyymi
Minulla on edelleen lämpimät tunteet häntä kohtaan. Uskon, että hänellä on nykyisin melko neutraali tunne minua kohtaan.
- Anonyymi
Lämmin ja aamunpöpperöinen. Odottava. Pian saan halin. Odotan että hän heräilee. Meni eilen myöhään, oltiin tanssimassa. Teen hedelmäsalaattia, mutta vähän köyhä valikoima mistä tehdä.
- Anonyymi
Mies haluaa juosta karkuun, mutta vilkuilee olan yli, että juoksenko kuitenkin perässä. Kummallinen väsytystekniikka 🤭
- Anonyymi
Suloinen
- Anonyymi
Hyvin vaikea kuvitella kuinka joku toinen tuntee, mutta itselle tulisi lähinnä mieleen hänen seurassaan kuin olisi "taskuvaras" tai jollain tapaa ei aivan vilpitön, häntä seuraa salaa ja keksii omituisia juttuja, joilla saa hänet lähemmäksi, tai jos häntä saa koskettaa, liike hidastuu ja kuin piirtäisi rakkautta häneen. Jos hänet näkee pitemmän ajan kuluttua, katselee vielä tarkemmin, lähellä ollessa on joskus myös pakoitettu ajattelemaan mukavia ja katselemaan horisonttiin. Jännitys saa myös joskus etsimään sanoja tai tuntuu että ne katoavat kuten viimeinen tavu. Ihastusta, kaikki näyttää niin täydelliseltä.
- Anonyymi
Aika hiljausta on ollut... Voidaan olla vierekkäin ja kumpikaan ei puhu toiselle. Silti taitaa molemmat tuntea sen vetovoiman.
- Anonyymi
Joo, tällasta tunnistan oman ikävän kohteeni kanssa myös. Haluisin vaan jo iholle. Tää aika erossa satuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tällasta tunnistan oman ikävän kohteeni kanssa myös. Haluisin vaan jo iholle. Tää aika erossa satuttaa.
Tänään nähdään töissä?
- Anonyymi
Ikävä se on
- Anonyymi
Yksipuolista on; tunne ei lävistä muuria.
- Anonyymi
Millainen pitäisi olla
- Anonyymi
Kysytkö yleensäkin lupaa omiin tuntemuksiisi ympäröivältä yhteiskunnalta?
- Anonyymi
Vähän epäilen ettei mitään.
- Anonyymi
Hiljainen, pari kertaa kyyneleet silmiin nostattanut, onnellinen. minun tunteeni naiselle
- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa...🔥 Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen, tuttu nainen mielessä.
- Anonyymi
Luovuttanut.
- Anonyymi
Älä luovuta. Vastahan tässä ollaan vuosi pyöritty toistemme ympärillä kiihkeämmin. Se on lyhyt aika elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Vastahan tässä ollaan vuosi pyöritty toistemme ympärillä kiihkeämmin. Se on lyhyt aika elämässä.
Jotakuinkin.
- Anonyymi
....a, haluan Sinua.j.
- Anonyymi
Jussista tykkään tosi paljon, mutta hän on suuttunut mulle ja vittuilee vain. Jälleen yksi väärinkäsitys.
- Anonyymi
Välillämme on tunteita niin, että jokin on muuttunut kohtaamisissa. Jokainen hetki on täynnä merkitystä ja yritän olla rennosti, vaikkei se onnistukaan. Hän näkee, että sisälläni läikehtii, enkä näe kummankaan olevan sellaisia kuin olimme ennen. Hyvä, ollaan siis paljastuttu toisillemme, ainakin jossain määrin.
- Anonyymi
Mä koen suurta iloa hänen kanssaan ja nautintoa varmasti jos saisin punkata samassa. Oltais erottamattomat. Ratsastettaisiin aamunkoittoon asti. Mä tykkään olla päällä. Tiedoksi sille yhelle ❤️
🤭😉- Anonyymi
Niggako se ratsastaa taas täällä 🐎
- Anonyymi
Onko tunne, että olisi ollut täällä.
- Anonyymi
Minun ja palstan oikeastaan. Ei ole mitään todellista kaivattua. Palsta jää pian pois. Sellainen tunne vahvasti.
- Anonyymi
minä en kaipaa ketään, en siis kaipaa kenenkään tietoisuutta tai olemusta. vierelle ihmistä oikeasti, välillä.
- Anonyymi
Lähinnä välinpitämättömyyttä ja pientä halveksuntaa. Oksettaa ajatuskin että kytännyt jo vuosikausia tämäkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504186- 812768
- 852105
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e101389Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1771290Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231256Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk831150- 121069
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171049- 201036