Millainen tunne

Anonyymi-ap

On sinun ja kaivattusi välillä

54

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus

• Anonyymi

Niin se on vaikkei saisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on vaikkei saisi

Miksi ei saisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Se on kiellettyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiellettyä

En sitten enää tunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Hän on varattu. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varattu. Sivusta

Teinit puhuu varatuista ja vapaista. Palstapapit ovat pahimpia.

Ihmistä ei voi varata. Asiat muuttuu ja ainut mikä kertoo kenelle kuuluu on se, mitä sydän sanoo. Ihmisen tunteet eivät ole mikään leffalippu. On sopimuksia ja sopimuksia voi purkaa. Vain rakkaus merkitsee.

Oletko sinä tai hän teini?

• Anonyymi

Tuskin naisen puolelta mitään. En minä ole koskaan ollut hänelle kiva. Olen vain joku outo ja ujo mies.

• Anonyymi

Tekisi mieli vain sanoa että ota minut lähellesi että tämä tunne täyttyisi

• Anonyymi

Minulla on päällimmäisenä palan tunne kurkussa, koska en ole vieläkään pystynyt kertomaan tunteistani irl. Kärsin tästä itsekin niin paljon ja tiedän että se helpottaisi, on vastakaiku sitten mitä vaan. Pikkuhiljaa olen pääsemässä sinuiksi sen kanssa että jos on yksipuolista, niin pystyn elämään ja toimimaan hänen kanssaan myös tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Tiedän, että molemmat toisilleen erityisiä.

• Anonyymi

Varmaan etupäässä epävarmuus ja epämääräisyys. Väärinymmärrys jos toinenkin, sitä myöden hidas ajautuminen yhä kauemmas toisista.

• Anonyymi

Eikö niitä väärinymmärryksiä voi puhua auki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että nainen ei koe olleen väärinymmärryksiä, eikä siten ole siis kiinnostunut sellaisista juttelemaankaan. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä tällä palstasedällä ei ole yhdessäkään ”väärinymmärryksen” tapauksessa mahdollisuutta sellaiseen…voimia sulle kuoma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että nainen ei koe olleen väärinymmärryksiä, eikä siten ole siis kiinnostunut sellaisista juttelemaankaan. Sivusta.

Niinpä, varsinkaan jos joku yhdistäisi hänet tällaisiin puheenparsiin. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi, jos meillä olisi puheyhteys, mutta kun ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Siitä kun tässä tilanteessa tahtipuikko on hänellä, eikä ole kuulunut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä kun tässä tilanteessa tahtipuikko on hänellä, eikä ole kuulunut mitään.

Miksi et itse voi

• Anonyymi

Odottava olo. Varmasti molemmilla.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on.

m+k?

• Anonyymi

En ossoo sannoo. Kysyppä huomenna.

• Anonyymi

Lämmin, välittävä, hyväksyvä ja kannatteleva.

• Anonyymi

Halut on kovat

• Anonyymi

Rakkaus myös tietty☺️

• Anonyymi

Minulla on edelleen lämpimät tunteet häntä kohtaan. Uskon, että hänellä on nykyisin melko neutraali tunne minua kohtaan.

• Anonyymi

Lämmin ja aamunpöpperöinen. Odottava. Pian saan halin. Odotan että hän heräilee. Meni eilen myöhään, oltiin tanssimassa. Teen hedelmäsalaattia, mutta vähän köyhä valikoima mistä tehdä.

• Anonyymi

Mies haluaa juosta karkuun, mutta vilkuilee olan yli, että juoksenko kuitenkin perässä. Kummallinen väsytystekniikka 🤭

• Anonyymi

Suloinen

• Anonyymi

Hyvin vaikea kuvitella kuinka joku toinen tuntee, mutta itselle tulisi lähinnä mieleen hänen seurassaan kuin olisi "taskuvaras" tai jollain tapaa ei aivan vilpitön, häntä seuraa salaa ja keksii omituisia juttuja, joilla saa hänet lähemmäksi, tai jos häntä saa koskettaa, liike hidastuu ja kuin piirtäisi rakkautta häneen. Jos hänet näkee pitemmän ajan kuluttua, katselee vielä tarkemmin, lähellä ollessa on joskus myös pakoitettu ajattelemaan mukavia ja katselemaan horisonttiin. Jännitys saa myös joskus etsimään sanoja tai tuntuu että ne katoavat kuten viimeinen tavu. Ihastusta, kaikki näyttää niin täydelliseltä.

• Anonyymi

Aika hiljausta on ollut... Voidaan olla vierekkäin ja kumpikaan ei puhu toiselle. Silti taitaa molemmat tuntea sen vetovoiman.

• Anonyymi

Joo, tällasta tunnistan oman ikävän kohteeni kanssa myös. Haluisin vaan jo iholle. Tää aika erossa satuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tällasta tunnistan oman ikävän kohteeni kanssa myös. Haluisin vaan jo iholle. Tää aika erossa satuttaa.

Tänään nähdään töissä?

• Anonyymi

Ikävä se on

• Anonyymi

Yksipuolista on; tunne ei lävistä muuria.

• Anonyymi

Millainen pitäisi olla

• Anonyymi

Kysytkö yleensäkin lupaa omiin tuntemuksiisi ympäröivältä yhteiskunnalta?

• Anonyymi

Vähän epäilen ettei mitään.

• Anonyymi

Hiljainen, pari kertaa kyyneleet silmiin nostattanut, onnellinen. minun tunteeni naiselle

• Anonyymi

Hyvää kannattaa odottaa...🔥 Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen, tuttu nainen mielessä.

• Anonyymi

Luovuttanut.

• Anonyymi

Älä luovuta. Vastahan tässä ollaan vuosi pyöritty toistemme ympärillä kiihkeämmin. Se on lyhyt aika elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä luovuta. Vastahan tässä ollaan vuosi pyöritty toistemme ympärillä kiihkeämmin. Se on lyhyt aika elämässä.

Jotakuinkin.

• Anonyymi

....a, haluan Sinua.j.

• Anonyymi

Jussista tykkään tosi paljon, mutta hän on suuttunut mulle ja vittuilee vain. Jälleen yksi väärinkäsitys.

• Anonyymi

Välillämme on tunteita niin, että jokin on muuttunut kohtaamisissa. Jokainen hetki on täynnä merkitystä ja yritän olla rennosti, vaikkei se onnistukaan. Hän näkee, että sisälläni läikehtii, enkä näe kummankaan olevan sellaisia kuin olimme ennen. Hyvä, ollaan siis paljastuttu toisillemme, ainakin jossain määrin.

• Anonyymi

Mä koen suurta iloa hänen kanssaan ja nautintoa varmasti jos saisin punkata samassa. Oltais erottamattomat. Ratsastettaisiin aamunkoittoon asti. Mä tykkään olla päällä. Tiedoksi sille yhelle ❤️

🤭😉

• Anonyymi

Niggako se ratsastaa taas täällä 🐎

• Anonyymi

Onko tunne, että olisi ollut täällä.

• Anonyymi

Minun ja palstan oikeastaan. Ei ole mitään todellista kaivattua. Palsta jää pian pois. Sellainen tunne vahvasti.

• Anonyymi

minä en kaipaa ketään, en siis kaipaa kenenkään tietoisuutta tai olemusta. vierelle ihmistä oikeasti, välillä.

• Anonyymi

Lähinnä välinpitämättömyyttä ja pientä halveksuntaa. Oksettaa ajatuskin että kytännyt jo vuosikausia tämäkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      50
      4186
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      81
      2768
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2105
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      10
      1389
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      177
      1290
    6. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      23
      1256
    7. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      83
      1150
    8. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      12
      1069
    9. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      17
      1049
    10. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      20
      1036
    Aihe